Dan gaan we daar keihard tegen knokken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Denk het niet.
Maar die gekte gaat alleen maar erger worden ben ik bang voor. Geen leuk vooruitzicht.
Ik heb wel zin in een potje rellen eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan gaan we daar keihard tegen knokken.
Hij mocht ook weer eens naar de Kuip hoor, en direct wil meneer weer rellen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een potje rellen eigenlijk.
Ik ben juist helemaal tot rust gekomen gisteren. Spandoekjes met touwtjes aan stoelen en tribunedelen vastfriemelen werkt blijkbaar erg therapeutisch.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij mocht ook weer eens naar de Kuip hoor, en direct wil meneer weer rellen.
Therapeutisch aan touwtjes friemelen is ook wat Klaas over het algemeen doordeweeks doet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben juist helemaal tot rust gekomen gisteren. Spandoekjes met touwtjes aan stoelen en tribunedelen vastfriemelen werkt blijkbaar erg therapeutisch.
Dat soort werk was het inderdaad wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Therapeutisch aan touwtjes friemelen is ook wat Klaas over het algemeen doordeweeks doet.
Hier kan ik mij wel iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben juist helemaal tot rust gekomen gisteren. Spandoekjes met touwtjes aan stoelen en tribunedelen vastfriemelen werkt blijkbaar erg therapeutisch.
Nee het klinkt inderdaad als erg rustgevende therapie voor Feyenoord-supporters met een beperkingquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat soort werk was het inderdaad wel.![]()
Maar wel erg prettig om weer eens in de Kuip rond te lopen.
Ik ben een pacifist.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een potje rellen eigenlijk.
Deze gemakkelijke opmerking laat ik even liggen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee het klinkt inderdaad als erg rustgevende therapie voor Feyenoord-supporters met een beperking
@:klaasweetalles
@:onlogisch
@ die gast die vond dat we Berghuis voor 8 miljoen aan PSV moesten verkopen
@:helpmefok
Bij onze voetbalclub gaan de looptrainingen ook gewoon door. Niet dat ik daar behoefte aan heb.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:13 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb elke week met vele anderen schaatsles, wat nog gewoon doorgaat. Zou me echt verbazen als we deze ronde ook weer overlevenKan eigenlijk echt niet als ze een avondklok overwegen.
Gek, waarom valt schaatsen dan wel binnen de uitzondering?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:13 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb elke week met vele anderen schaatsles, wat nog gewoon doorgaat. Zou me echt verbazen als we deze ronde ook weer overlevenKan eigenlijk echt niet als ze een avondklok overwegen.
Stukje douwspaan allen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ed Baars shopt bij de Coop. @:zipportal
Omdat sporten niet mag. (lol)quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Gek, waarom valt schaatsen dan wel binnen de uitzondering?
Ja ik snap ook niet helemaal hoe ze dat hebben geregeld. Volgens mij is de regel maximaal twee personen buitenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Gek, waarom valt schaatsen dan wel binnen de uitzondering?
Oh is het een buitenbaan? Relaxed.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet helemaal hoe ze dat hebben geregeld. Volgens mij is de regel maximaal twee personen buiten
schaatsles?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:13 schreef Mansjester het volgende:
Mwah, ik zie nog steeds redelijk veel buitensport waar dan anderhalve meter afstand wordt gehouden. Volgens mij valt daar best wel makkelijk om heen te werken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:13 schreef Mansjester het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |