Snap vooral niet waarom je er zelf mee door zou willen gaan, er zit toch helemaal geen verdienmodel in voor hem.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:31 schreef Mansjester het volgende:
Stop gewoon met die vent aandacht te geven. Je ziet toch dat het alleen maar gezeik oplevert elke keer. Is gewoon triest dit, voor iedereen
Is Ad dood of gestopt?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:10 schreef Elan het volgende:
@:Wereldgozer tijd om de FOK! knokploeg te mobiliseren.
Gestopt, nadat tot twee keer toe z'n ruiten ingekankerd waren door die zelfde figuren.quote:
Erg mooi.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Gestopt, nadat tot twee keer toe z'n ruiten ingekankerd waren door die zelfde figuren.
Zou leuk zijn. Ha ha haquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien eens uploaden op YouTube dan.
Braddie hield er wel een leuk zakcentje aan over zei hij.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap vooral niet waarom je er zelf mee door zou willen gaan, er zit toch helemaal geen verdienmodel in voor hem.
Nou ja, hij is natuurlijk niet helemaal honderd. Neem aan dat ie niet zo denkt als jij en ik. Des te triester vind ik het dat mensen hem maar aandacht blijven geven, waar verolgens weer reactie op komt.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap vooral niet waarom je er zelf mee door zou willen gaan, er zit toch helemaal geen verdienmodel in voor hem.
Oh oké, maar dat lever je dan toch gewoon weer in als je in de bijstand zit.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Braddie hield er wel een leuk zakcentje aan over zei hij.
Al lijkt me dat sterk gezien zijn beperkte aantal views.
Wel zielig hoor dat mannetje deed letterlijk niemand kwaad.quote:
Geen idee hoe dat moet. M'n kwis deelname moet ook nog eens.quote:
Je hebt zeker de donaties gemistquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Braddie hield er wel een leuk zakcentje aan over zei hij.
Al lijkt me dat sterk gezien zijn beperkte aantal views.
Wat sneu zit zeg.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:10 schreef Elan het volgende:
@:Wereldgozer tijd om de FOK! knokploeg te mobiliseren.
Er zijn mensen die meer met hun leven doen dan de hele dag naar Braddie kijken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt zeker de donaties gemist
En de spullen die hij kreeg om vervolgens weer op Marktplaats te verpatsen
Google je daar toch even op.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat moet. M'n kwis deelname moet ook nog eens.
quote:
Ja, hilarisch. Ik maak een schrijffoutje. Hi ha ho.quote:
Je moet ergens beginnen, elke youtubester was ooit klein. En het is een goede bezigheidstherapie voor hem denk ik.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh oké, maar dat lever je dan toch gewoon weer in als je in de bijstand zit.
Triest idd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |