Gaat gelukkig nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:18 schreef UitStraling het volgende:
Als Baudet Minister-president van dit land gaat worden dan naai ik eruit.
Daar gaat nooit een werkende coalitie uit komen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat gelukkig nooit gebeuren.
Denk dat het voor de inkomstenbelasting vast gunstig uitvalt.
Dat gaat vast niet gebeuren.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:18 schreef UitStraling het volgende:
Als Baudet Minister-president van dit land gaat worden
Ja grootste partij misschien niet maar meeregeren dan, onderschat/overschat Rutte niet, zijn eerste kabinetsperiode was hij ook beste vriendjes met Wilders, bijna iedereen is dat uit zijn hoofd kwijt.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat gelukkig nooit gebeuren.
Denk dat het voor de inkomstenbelasting vast gunstig uitvalt.
Ze bedoelt het vast goed.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat die wel tot het laatste drupje bezig blijft met reigeren.
Serieus nemen huehuequote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze bedoelt het vast goed.
Het is in mijn ogen zo’n hyperzenuwachtige overcontrolerende moeder. Eentje die haar kinderen tot hun 16e met een helm laat fietsen en die nu het kabinet adviseert.
En iedereen neem haar serieus..
Nam iemand Lospedro maar eens serieus.quote:
wowquote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nam iemand Lospedro maar eens serieus.
Als in de huehue-versie dan. Door Barry ofzo.
Waarom?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nam iemand Lospedro maar eens serieus.
Als in de huehue-versie dan. Door Barry ofzo.
Een rubberen stoeptegelmevrouw.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze bedoelt het vast goed.
Het is in mijn ogen zo’n hyperzenuwachtige overcontrolerende moeder. Eentje die haar kinderen tot hun 16e met een helm laat fietsen en die nu het kabinet adviseert.
En iedereen neem haar serieus..
Wat, ik gun je een goeie beurt.quote:
Ah bedankt!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat, ik gun je een goeie beurt.
Mooi zo.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:41 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Niet meer aan PVV en FvD. Geloof ik niet, politieke zelfmoord.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja grootste partij misschien niet maar meeregeren dan, onderschat/overschat Rutte niet, zijn eerste kabinetsperiode was hij ook beste vriendjes met Wilders, bijna iedereen is dat uit zijn hoofd kwijt.
Als iemand een politieke opportunist en politieke duizendpoot is dan is het Rutte wel, die verkoopt een aardappel nog wel als skelter met een glimlach en dan krijg je er een zakje snoepjes bij.
Kweenie hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat, ik gun je een goeie beurt.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:41 schreef Haags het volgende:
quote:
Voor degenen die "mogen" meeregeren zeker ja, Rutte is politiek als een paling in een emmertje snot.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet meer aan PVV en FvD. Geloof ik niet, politieke zelfmoord.
had ik al gedaan baklapquote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:41 schreef Haags het volgende:
Goeie prostaatmassage, jeweetz.quote:
Is dit een aanbod?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goeie prostaatmassage, jeweetz.
@Wereldgozerquote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goeie prostaatmassage, jeweetz.
weet ik.quote:
Nee maar moest gister een sneeuwpop bouwen van lego en toen dacht ik wel, fuck ik heb niet zoveel witte steentjesquote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:wereldgozer
[..]
weet ik.
Heb je nog lego gekocht?
Do you wanna build a snowmaaaaanquote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee maar moest gister een sneeuwpop bouwen van lego en toen dacht ik wel, fuck ik heb niet zoveel witte steentjes
hier moest van de week een sneeuwpop gemaakt worden. Met duplo gedaan. Daar hadden we meer witte blokken van.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee maar moest gister een sneeuwpop bouwen van lego en toen dacht ik wel, fuck ik heb niet zoveel witte steentjes
come on let's go and plaaaaaaaaaaaaaaaaayquote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Do you wanna build a snowmaaaaan
Moest je dat van je begeleiding?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:51 schreef Haags het volgende:
[..]
ga jij dat doneren danquote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook niet voor een flink geldbedrag?
Van welke is dat dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
hier moest van de week een sneeuwpop gemaakt worden. Met duplo gedaan. Daar hadden we meer witte blokken van.
LEGO sneeuwpop hebben we ook liggen maar dat was wel erg makkelijk om te doen.
Zag van de week wel een nieuwe voorbij komen die binnenkort moet uit komen. Die zag er weer erg gaaf uit
frozen 2 kasteel heeft kleine sneeuwpoppen en de wintertrein had een grotere sneeuwpop en in de adventskalender van twee jaar terug zaten sneeuwpoppenquote:
Wat is flink?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken er nog een.quote:
Laten we tegen elkaar aanbieden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oh tof, zal straks eens kijken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
frozen 2 kasteel heeft kleine sneeuwpoppen en de wintertrein had een grotere sneeuwpop en in de adventskalender van twee jaar terug zaten sneeuwpoppen
Iedereen maakt foutenquote:
Duindorp?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Zie een leuk huis. Kan het betalen. Maar ik twijfel een beetje aan de locatie
Ja er komt weer zat uit dit jaar.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Oh tof, zal straks eens kijken.
Zag wel dat lego een nieuw boekje heeft met nieuwe producten
Rotterdam?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Nederland?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Was altijd erg leuk hoorquote:
Altijd beter dan Duindorp.quote:
Sla hem even opquote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:05 schreef dud0r het volgende:
Wat trouwens ook leuk is haags is rebrickable.com
quote:Merkel bezorgd over Britse coronavariant
Bondskanselier Angela Merkel maakt zich grote zorgen over de Britse coronavariant, meldt Bild. Ze houdt er volgens de krant rekening mee dat de huidige lockdownmaatregelen in Duitsland tot begin april kunnen duren.
begin april is wel heel erg langquote:
We hadden die brexit ook veel sneller moeten invoerenquote:
As Wilders aan de macht was geweest waren de grenzen sowieso dicht geweest en hadden we sir gezeik niet gehad.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
We hadden die brexit ook veel sneller moeten invoeren
ben al 2 uur zonnebrillen aan het zoekenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit verdorie weer planten te kijken.
klinkt alsof je wel met werk bezig bentquote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:28 schreef dud0r het volgende:
ik ben copy paste aan het doen in excel documenten
Dat is correctquote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klinkt alsof je wel met werk bezig bent
Getallen uit China. Net zo geloofwaardig als de sex-escapades van USquote:
Mooie boektitel wel, De sex-escapades van USquote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Getallen uit China. Net zo geloofwaardig als de sex-escapades van US
Oh handig. En even goeie halen bij de bouwmarkt gaat niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb al wel 1 lamp opgehangen haha. Maar mn schroeven zijn net te klein of veel te groot.
Als we alle vleermuizen en gordeldieren hadden doodvermoord ook niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
As Wilders aan de macht was geweest waren de grenzen sowieso dicht geweest en hadden we sir gezeik niet gehad.
wat is daar zo idioot aan?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu de vraag, ben ik idioot genoeg om een tafeltje voor m'n planten te kopen?
Ik heb er niet perse ruimte voor.quote:
je kan ook een hangplank nemen om je plantjes op te zetten.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb er niet perse ruimte voor.
Dat is net zo hip als macaroni of nasi.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
je kan ook een hangplank nemen om je plantjes op te zetten.
Iddquote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh handig. En even goeie halen bij de bouwmarkt gaat niet natuurlijk.
Heb ik ook niet echt ruimte voor helaas, de muren hangen al vrij vol of er staan kasten. (En op die kasten is het ook al aardig vol)quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
je kan ook een hangplank nemen om je plantjes op te zetten.
Je weet inmiddels toch wel dat ik niet aan hip doe.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is net zo hip als macaroni of nasi.
Jezus wat lelijkquote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Godsamme, ze hebben Pino vermoord.
https://www.lampenlicht.nl/romantische-vloerlamp-wit-feather
Stiekem wel uiteraard anders trok je wel een gele ANWB jas aan.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je weet inmiddels toch wel dat ik niet aan hip doe.
Ik kon 'm jullie niet ontzeggen.quote:
Ik doe niet echt aan kleur tenzij sportkleding, verder heb ik weinig tegen een ANWB-jas.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stiekem wel uiteraard anders trok je wel een gele ANWB jas aan.
Nou ik had best zonder kunnen leven hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kon 'm jullie niet ontzeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |