Nou nou...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Is dit blue curaįao uit de penor van budaddy zuigen?
ok ok ok ik ben weg
Zul je zien dat het een drastische wordt die start om 20.00quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik doe rond 21 uur nog graag een rondje door de stad
Is dat die preut die ananas opwarmde?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgende dag is alweer 2:13 langer dan gisteren
![]()
De Toast Hawaii werd in 1955 in Duitsland geīntroduceerd door TV-kok Clemens Wildenrod. Of hij ook de uitvinder ervan was, is omstreden.
18:00!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zul je zien dat het een drastische wordt die start om 20.00
Maar ik zet in op 21.00.
Hij bekt op zich wel lekker.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
'Vaccinatievoordringer' het woord van januari.
Serieus, hoe dat gegaan isquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
'Vaccinatievoordringer' het woord van januari.
Ik denk hetquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat die preut die ananas opwarmde?
"Helft" voor uiteenlopende waarden van "Helft"quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
"Helft" losjes toegepast. Hoop ik althans.
bekt cl lekker?quote:
Ik ben geen Katy Perry, sorry.quote:
Ik kon me het ook niet echt voorstellen. Het voelt sowieso meer als een "Volk, we hebben deze maatregel in het achterhoofd, dus gedraag je!".quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:54 schreef CherryLips het volgende:
Avondklok wel besproken, maar komt er nog niet
https://nos.nl/artikel/23(...)omt-er-nog-niet.html
Sterker nog: ik denk dat heel veel mensen het heel spannend gaan vinden om toch de straat op te gaan en verstoppertje te spelen met de politie.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben bang dat een avondklok hier totaal niet realistisch is. Er zullen meteen honderdduizend groepjes zijn die ontheffing willen en het is totaal niet te handhaven. Daar hebben we ongeveer honderd keer te weinig politie voor.
Is het ook niet, dan ga je al steun moeten vragen van het leger denk ik. En dat was zo te lezen ook een van de dingen die ze als argument tegen hadden, teveel uitzonderingen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben bang dat een avondklok hier totaal niet realistisch is. Er zullen meteen honderdduizend groepjes zijn die ontheffing willen en het is totaal niet te handhaven. Daar hebben we ongeveer honderd keer te weinig politie voor.
Gewoon neerschieten, eens kijken of ze verstoppertje dan nog grappig vinden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sterker nog: ik denk dat heel veel mensen het heel spannend gaan vinden om toch de straat op te gaan en verstoppertje te spelen met de politie.
Zou wel een hoop wappies schelenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon neerschieten, eens kijken of ze verstoppertje dan nog grappig vinden.
Drugsdealer vragen ontheffing aan om met hun bmw op een verlaten parkeerplaats te mogen staanquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, da's de grap natuurlijk, want dat mogen ze niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon neerschieten, eens kijken of ze verstoppertje dan nog grappig vinden.
"Uitvoeren werkzaamheden"quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Drugsdealer vragen ontheffing aan om met hun bmw op een verlaten parkeerplaats te mogen staan
VAN WIE NIETquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, da's de grap natuurlijk, want dat mogen ze niet.
HIER DE BRANDWEERquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
VAN WIE NIET
WIE IS ER HIER NOU DE PIELIETSIE
Ja precies, dat wordt een bende. Juist allemaal brandjes en feestjes en gedoe.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sterker nog: ik denk dat heel veel mensen het heel spannend gaan vinden om toch de straat op te gaan en verstoppertje te spelen met de politie.
Die krijgen een brief waarin dat staat dan natuurlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:10 schreef CherryLips het volgende:
Ken zo ook wel een paar mensen die voor werk eruit moeten 's nachts, hoe controleer je dat.
Ja, met een bewijsje oid. Probleem is dat dat er stiekem best veel zijn en je ze dus eigenlijk allemaal moet controleren. Maar ja, waar tover je díe poppetjes vandaan.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:10 schreef CherryLips het volgende:
Ken zo ook wel een paar mensen die voor werk eruit moeten 's nachts, hoe controleer je dat.
Ja en die bewijsjes, die zijn lekker te kopiëren zeker.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, met een bewijsje oid. Probleem is dat dat er stiekem best veel zijn en je ze dus eigenlijk allemaal moet controleren. Maar ja, waar tover je díe poppetjes vandaan.
Chips implanteren in mensen en checken met drones.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:10 schreef CherryLips het volgende:
Die zullen wel op naam gaan.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en die bewijsjes, die zijn lekker te kopiëren zeker.
Sowieso, al die controleerpoppetjes zijn weer extra mensen op straat. Wil je ook niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, met een bewijsje oid. Probleem is dat dat er stiekem best veel zijn en je ze dus eigenlijk allemaal moet controleren. Maar ja, waar tover je díe poppetjes vandaan.
Zestig procent zal zich wel houden aan zo'n avondklok gewoon omdat het beschaafde mensen zijn, dat is toch al winst?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Elektronische enkelband met stroomdraad erin.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Chips implanteren in mensen en checken met drones.
Ja, maar het punt is juist de andere kant die het gaat opzoeken. De lui die naar feestjes gaan, houden zich nu toch ook al niet aan maatregelen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zestig procent zal zich wel houden aan zo'n avondklok gewoon omdat het beschaafde mensen zijn, dat is toch al winst?
Gewoon een hek eromheen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Elektronische enkelband met stroomdraad erin.
Dat zijn de mensen die nu ook al zo veel mogelijk contact met anderen uit de weg gaan. Geen winst.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zestig procent zal zich wel houden aan zo'n avondklok gewoon omdat het beschaafde mensen zijn, dat is toch al winst?
Ja dat is wel waar.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die nu ook al zo veel mogelijk contact met anderen uit de weg gaan. Geen winst.
Nee, die denken "ik ga alleen maar naar x, da's geen probleem toch?".quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:21 schreef UitStraling het volgende:
Het is niet zo dat beschaafde normale mensen denken, ha kijk die onbeschaafde tokkie gaat gewoon de straat op zonder dat er sancties volgen laat ik ook maar eens lekker onbeschaafd worden dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |