abonnement Unibet Coolblue
pi_197436730
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 23:09 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

Open er een topic over.
Wie weet.
Interessant topic inderdaad omdat het best vaak voorkomt en een groot effect heeft op hoe de spanningen ontwikkelen.

Want serieus kerel... Met jou valt niet te praten. Ik doe mijn best gewoon normaal beleefd te blijven, uitleg te geven waar je gedachten over mijn opvattingen fout gaan.... Het is allemaal aan dovemansoren gericht, want jij weet toch al wel met "welk soort" je te maken hebt.

Denk je echt dat al die mensen die op Trump gestemd hebben, of op de FvD... Dat dat uitsluitend achterlijke racisten zijn die geloven dat de wereld wordt gerund door reptielen ofzo? Nee, daar zit een enorm deel normale mensen tussen die gewoon de wereld anders zien dan jij. Of in ieder geval anders dan dat de media het brengt. En daar valt een heleboel voor te zeggen, want er gebeurd ook veel shit. En niet alleen maar conspiracy shit. Echte shit.
Gewoon shit die voortkomt omdat er in de huidige maatschappij gewoon niet zonder enorm belangen meer gewerkt kan worden. En niet zelden komt het financiële belang VOOR het maatschappelijke belang. En het is logisch dat daar shit van komt, dus moet je altijd scherp blijven om misbruik van macht te signaleren.

Dus in plaats van iedereen gelijk weg te zetten als gekkie is het misschien beter om naar elkaar te luisteren en open te staan voor nieuwe overtuigingen. Want ik neem aan dat we allemaal een betere plek voor iedereen willen hebben.

Dat gaat beide kanten op, en ik doe mijn best alles objectief te beoordelen, maar ik ben gewoon nog niet overtuigd van het niet bestaan van framing omtrent rechtse politici. Of van de uitsluitend goede bedoelingen van de linkse politici. En dit kan ik ook sterk onderbouwen. Maar dat is een enorm diep onderwerp welke zich niet in een paar zinnen, of een paar topics zelfs, compleet laat ontleden. Een goed gesprek met een biertje erbij leent zich daar veel beter voor ;)

Ik denk hier zeer ruimdenkend over na, maar kom simpelweg niet tot dezelfde conclusies als jij. En dat zou geen reden moeten zijn voor die vijandige houding naar mij, want ik heb ook geen vijandige houding naar jou. En die vijandige houding is nou exact waar ik denk dat de schoen wringt in het hele verhaal van hoe we tegenwoordig omgaan met elkaar.

We zijn verdeeld. Wie is de heerser?
Big tech? De media? Links? Rechts? Het volk? Zeg het maar...

(dit verdiende achteraf een eigen topic op zich :') )

[ Bericht 1% gewijzigd door very op 16-01-2021 00:18:04 ]
People assume too much.
pi_197437017
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 23:27 schreef very het volgende:

[..]

Wie weet.
Interessant topic inderdaad omdat het best vaak voorkomt en een groot effect heeft op hoe de spanningen ontwikkelen.

Want serieus kerel... Met jou valt niet te praten. Ik doe mijn best gewoon normaal beleefd te blijven, uitleg te geven waar je gedachten fout gaan.... Het is allemaal aan dovemansoren gericht, want jij weet toch al wel met "welk soort" je te maken hebt.

Denk je echt dat al die mensen die op Trump gestemd hebben, of op de FvD... Dat dat uitsluitend achterlijke racisten zijn die geloven dat de wereld wordt gerund door reptielen ofzo? Nee, daar zit een enorm deel normale mensen tussen die gewoon de wereld anders zien dan jij. Of in ieder geval anders dan dat de media het brengt. En daar valt een heleboel voor te zeggen, want er gebeurd ook veel shit.

Dus in plaats van iedereen gelijk weg te zetten als gekkie is het misschien beter om naar elkaar te luisteren en open te staan voor nieuwe overtuigingen. Dat gaat beide kanten op, en ik doe mijn best alles objectief te beoordelen, maar ik ben gewoon nog niet overtuigd van het niet bestaan van framing omtrent rechtse politici. En dit kan ik ook sterk onderbouwen. Maar dat is een enorm diep onderwerp welke zich niet in een paar zinnen, of een paar topics zelfs, compleet laat doorgronden. Ik denk hier zeer ruimdenkend over na, maar kom niet tot de conclusies die jij komt. En dat zou geen reden moeten zijn voor die vijandige houding van jou, want ik heb ook geen vijandige houding naar jou. En die vijandige houding is nou exact waar ik denk dat de schoen wringt in het hele verhaal van hoe we tegenwoordig omgaan met elkaar.

We zijn verdeeld. Wie is de heerser?

(dit verdiende achteraf een topic op zich zowat :') )
Ik denk ook niet dat elke stemmer een racist oid is want dat is ook niet zo, maar gast je OP was nogal een eenzijdige OP voor een normale discussie. Had je serieus gedacht dat het een 'normale' discussie zou worden als je al begint met hokjes zoals iedereen die het eens zijn met de keuze van een ban weg te zetten als deugmensen? Zoals ik al eerder aangaf denk ik dat het een betere keuze zou zijn geweest als je een serieuze discussie wilde om het misschien in het desbetreffende subforum te posten ipv KLB.

Ik denk sowieso dat KLB al geen goede discussie subforum is waar de meeste meer bezig zijn om random dingen te posten. Iig post ik hier voor de lol (en gedurende deze pandemie misschien wat meer) ipv diepgaande gesprekken te hebben.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2021 23:47:33 ]
pi_197437188
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 23:42 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat elke stemmer een racist oid is want dat is ook niet zo, maar gast je OP was nogal een eenzijdige OP voor een normale discussie. Had je serieus gedacht dat het een 'normale' discussie zou worden als je al begint met hokjes zoals iedereen die het eens zijn met de keuze van een ban weg te zetten als deugmensen? Zoals ik al eerder aangaf denk ik dat het een betere keuze zou zijn geweest als je een serieuze discussie wilde om het misschien in het desbetreffende subforum te posten ipv KLB.
Deugmensen is een niet serieus te nemen term, maar sinds wanneer moet in KLB alles politiek correct gebracht worden? Why so serious? Maar ik krijg gelijk de meest bizarre vooroordelen over me heen. Puur door dat woordje?

Ik deed mijn beklag over censuur. Dat was de kern en dat was naar mijn idee ook best duidelijk. Het komt gewoon omdat het lijkt alsof ik voor Trump op kom omdat hij in dit geval de lul is. Maar dat is echt BS, want als Biden dezelfde immense smearcampaign over zich heen had gekregen en ik twijfelde aan de feiten, dan had ik eenzelfde topic geopend.

En dan wat betreft de term deugmensen; ik bedoel de tekst daar echt niet letterlijk alsof iedereen die hierin meegaat een typische deugers is, maar ik doe er ook niet compleet afstand van, want vaak keuren mensen de toegepaste censuur nu goed want het was allemaal zo immoreel. Maar ondertussen heeft de Taliban nog wel een actief Twitter account. En waarschijnlijk ook een bankrekeningnummer.
People assume too much.
pi_197437240
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 23:42 schreef Verbruikersnaam het volgende: Iig post ik hier voor de lol (en gedurende deze pandemie misschien wat meer) ipv diepgaande gesprekken te hebben.
Ik over het algemeen ook, maar soms vind ik een situatie dermate kwalijk dat ik een zuur topic open.
Maar ik haal in ieder geval weinig lol aan mensen continu wegzetten als idioten, tenzij ze zich echt als idioot gedragen.

Voor nu fijne avond. En wie weet kunnen we een volgende keer opnieuw beginnen zonder vooroordelen.
People assume too much.
pi_197437556
Wat een gedoe over een stel nepprijzen voor mensen die hier zogenaamd iets hebben gepresteerd _O-
pi_197437566
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 21:29 schreef Kluun1985 het volgende:
Ik post hier nauwelijks.
Houden we je vanaf nu aan.
pi_197438812
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 22:48 schreef okselzweet het volgende:

[..]

Terecht wel. Ik heb er alle vertrouwen in dat je hem dit jaar ook zou hebben gepakt!
Nee. En bovendien bestaat deze award niet eens meer.
pi_197438813
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 00:33 schreef spinazieruiker het volgende:
Wat een gedoe over een stel nepprijzen voor mensen die hier zogenaamd iets hebben gepresteerd _O-
Echt hè _O-
  zaterdag 16 januari 2021 @ 10:28:44 #234
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_197440563
2de plaats qua meeste awards binnengeharkt :@
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  zondag 17 januari 2021 @ 00:29:18 #235
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_197457518
Ik tel bij mezelf voor beste discussievoerder 11 punten in het stemtopic. En volgens jou heb ik er 4.

Joe
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_197457646
Ik tel bij mijzelf 450 punten voor kutuser ban de maand waar is mijn prijs :(
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 17 januari 2021 @ 04:52:11 #237
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_197458271
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_197458368
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 00:29 schreef Quotidien het volgende:
Ik tel bij mezelf voor beste discussievoerder 11 punten in het stemtopic. En volgens jou heb ik er 4.

Joe
Zie je wel dat er met het tellen gerommeld is.
pi_197458392
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 05:37 schreef Socios het volgende:

[..]

Zie je wel dat er met het tellen gerommeld is.
Afzettingsprocedure van @Erasmus is al ingezet voordat hij mod werd
pi_197458413
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 05:49 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Afzettingsprocedure van @:erasmus is al ingezet voordat hij mod werd
Goed om te horen; weg ermee! 14.gif
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 17 januari 2021 @ 11:26:54 #241
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_197460785
*O*
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_197461345
quote:
84s.gif Op zondag 17 januari 2021 05:59 schreef Socios het volgende:

[..]

Goed om te horen; weg ermee! 14.gif
Aldus de slappe nerd die op Sprinters aftrekt en treinen in een notitieblokje opschrijft.

Kap eens met altijd het constante zeiken en sfeermakerij.

quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 05:49 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Afzettingsprocedure van @:erasmus is al ingezet voordat hij mod werd
Same goes for you }:|

quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 04:52 schreef Quotidien het volgende:
@:erasmus
Daarom staan de stemmen openbaar en geef ik aan het aan te geven als er iets niets klopt - kan ook op een normale manier. Als ik er zin in heb kruip ik achter mijn PC en kijk ik het na.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 17-01-2021 11:55:10 ]
pi_197461387
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 11:54 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Aldus de slappe nerd die op Sprinters aftrekt en treinen in een notitieblokje opschrijft.
Nonsens.
quote:
Kap eens met altijd het constante zeiken en sfeermakerij.
Nee, dat doe ik niet. Daar ben jij namelijk zelf het meeste debet aan.
  zondag 17 januari 2021 @ 11:57:58 #244
483602 pferdfahrer
UI door @Nine
pi_197461413
Je had een taak Erasmus :P
pi_197461493
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 11:56 schreef Socios het volgende:

[..]

Nonsens.
[..]

Nee, dat doe ik niet. Daar ben jij namelijk zelf het meeste debet aan.
Ja, je gaat wel kappen met kutten en zeiken. Daar zorg ik anders wel voor.

Niets ligt aan deze treinfappende nerd, alles ligt aan een ander. Gauw, ga gauw een foto maken van een dubbeldekker Intercity voordat je hem niet kan noteren en melden in het treinentopic! ;(
pi_197461608
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 11:57 schreef pferdfahrer het volgende:
Je had een taak Erasmus :P
True, ware het niet dat het op een normale manier aangegeven kan worden. Als er een foutje is, dan hoor ik dat graag.
pi_197461614
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 12:02 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Ja, je gaat wel kappen met kutten en zeiken. Daar zorg ik anders wel voor.
Stel je niet zo aan, zeg. Ik bepaal zelf wat ik doe.
quote:
Niets ligt aan deze treinfappende nerd, alles ligt aan een ander.
Klopt.
quote:
Gauw, ga gauw een foto maken van een dubbeldekker Intercity voordat je hem niet kan noteren en melden in het treinentopic! ;(
Niet spotten met de hobby van een ander. Bovendien ben/was jij zelf ook geïnteresseerd in treinen. :D
  zondag 17 januari 2021 @ 12:08:26 #248
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_197461628
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 11:56 schreef Socios het volgende:

[..]

Nonsens.
[..]

Nee, dat doe ik niet. Daar ben jij namelijk zelf het meeste debet aan.
Niet mee eens Socios. Erasmus doet niet aan stemmingmakerij. Integendeel.
pi_197461677
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 12:07 schreef Socios het volgende:
Stel je niet zo aan, zeg. Ik bepaal zelf wat ik doe.
Nee, jij stopt gewoon met je negativiteit constant op mij botvieren. Als je binnen de policy blijft, laat ik je met rust. Als je daar willens en wetens over heen gaat, heeft dat gevolgen en moet je niet gaan janken.

Maakt mij geen reet uit wat je daarvan vindt.
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 12:07 schreef Socios het volgende:
Niet spotten met de hobby van een ander. Bovendien ben/was jij zelf ook geïnteresseerd in treinen.
Als jij gaat kutten, kan ik ook kutten (maar ik heb daar geen zin in). En ik had geen notitieblokje met wagennummers en forum waar ik dat allemaal bij gevaarlijke mede-treinennerds meldde, dus wordt verworpen.

Verder is dit klaar nu.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 17-01-2021 12:12:30 ]
pi_197462090
Jongens, laten we het gezellig houden :)
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')