Ah gossiequote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het is allemaal nog ingewikkeld en zo.. maar er was even contact!
En een blaas van de mamma, aan de tet hangen was Verboten.
Die jullie trouwens ook mijn meest gesloopte muur wilde laten zien door maar eens in die hoek te gaan liggen![]()
[ afbeelding ]
daar had ik ook al aan gedacht .....quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:31 schreef valentijn101 het volgende:
Misschien moet ie gewoon iets meer als de rest van de bende ruiken? Kun je hem met een veelgebruikt dekentje opwrijven of zo?
Ze zitten nu ruim een dag bij elkaar en liggen overal, die geur die zit er wel in.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:31 schreef valentijn101 het volgende:
Misschien moet ie gewoon iets meer als de rest van de bende ruiken? Kun je hem met een veelgebruikt dekentje opwrijven of zo?
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat @:valentijn101 zegt, wanneer Oz meer naar de rest ruikt accepteert ze m misschien wel. En kan je m niet zwart verven?![]()
Het gaat redelijk zachtmoedig. Sowieso chapeau voor hoe je het allemaal aanpakt en je engelengeduld.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
En ik ben hier echt blij mee hoor. Hij wordt verbaal op zijn plek gezet. Ziet sneu uit. Maar ze had hem ook letterlijk kunnen aanvliegen en achtervolgen.
Aaaww knuffiequote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het is allemaal nog ingewikkeld en zo.. maar er was even contact!
En een blaas van de mamma, aan de tet hangen was Verboten.
Die jullie trouwens ook mijn meest gesloopte muur wilde laten zien door maar eens in die hoek te gaan liggen![]()
[ afbeelding ]
even een quote om de filmpjes te kijkenquote:Op zondag 18 juli 2021 23:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog niet klaar nu![]()
En de kinders beginnen elkaar in het spelen ook steeds meer te vinden.
Dit was Baloo. Beide heertjes hebben de rust waar Oz het wel goed op doet. Berlioz is inderdaad wel degene die iets meer naar hem toetrekt en andersom.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:43 schreef Annika77 het volgende:
(Ik ben de quote aan het verpesten. Dan maar even zo. Quote van Cat-astrophe:
Nee, echt klaar nu! Dan maar bij stiefbroer![]()
[ afbeelding ])
Deze foto 🥰🥰🥰 Is dit weer Berlioz?
Quote voor de filmpjes!quote:Op maandag 19 juli 2021 08:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
De Oz komt steeds meer lozzz![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heerlijk, en wat is dat toch snel gegaan, dat accepteren van Oz.quote:Op maandag 19 juli 2021 08:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
De Oz komt steeds meer lozzz![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |