God heb medelijden met ons.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Denk dat Bitterbal helemaal gebrainwashed is straks.
Seats and sofa's! Seats and sofa's! Seats and sofa's! Seats and sofa's!
Dat ook ja, veel te veel suiker en te weinig salmiaksmaak dacht ikquote:Op maandag 11 januari 2021 14:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en ik dankzij jou? toen ook. In mijn herinnering waren ze beter. Veel beter.
Ben benieuwd hoeveel mensen vragen of ze ook een Seat Leon hebben...quote:Op maandag 11 januari 2021 14:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Denk dat Bitterbal helemaal gebrainwashed is straks.
Seats and sofa's! Seats and sofa's! Seats and sofa's! Seats and sofa's!
hey een bank in de kleur van een bitterbalquote:Op maandag 11 januari 2021 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar is ze al!
Ik had er vandaag ook een vanuit mijn woonkamer; net Mark Rutte in het torentje.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Prachtig, de toespraken van mijn CEO vanuit zo'n kamer met eikenhouten lambrisering
Jammer dat hij als een aangespoelde potvis de camera inkijkt
Dat is zo'n stelletje waarbij je de neiging krijgt om een blik benzine en een doosje lucifers te gaan kopen.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar is ze al!
Ik fiets de laatste tijd steeds vaker langs jullie kantoor hier in Eindje..quote:Op maandag 11 januari 2021 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Prachtig, de toespraken van mijn CEO vanuit zo'n kamer met eikenhouten lambrisering
Jammer dat hij als een aangespoelde potvis de camera inkijkt
quote:Op maandag 11 januari 2021 14:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is zo'n stelletje waarbij je de neiging krijgt om een blik benzine en een doosje lucifers te gaan kopen.
Alweer lang geleden dat ik daar wasquote:Op maandag 11 januari 2021 14:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik fiets de laatste tijd steeds vaker langs jullie kantoor hier in Eindje..
Zeker als ik van Woensel West af kom, rijd ik er langs...
Jarenlang gedacht dat SC daarvoor stondquote:Op maandag 11 januari 2021 14:10 schreef UitStraling het volgende:
"Harm, hoe was het gisterenavond eigenlijk bij de swingersclub, je bent zo stil?"
Dat ziet er wel uit als iets dat ze bij Seats & Sofa's verkopenquote:Op maandag 11 januari 2021 14:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eentje met een ingebouwde koelkast en airfryer.
[ afbeelding ]
Ik ben er 1 keer binnen geweest voor een sanitaire stop, toen ik ook echt daar post voor had...quote:Op maandag 11 januari 2021 14:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alweer lang geleden dat ik daar wasGezellig kantoor wel
Ik liep laatst door Woensel en daar stonden de banken nog gezellig in de tuin.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ziet er wel uit als iets dat ze bij Seats & Sofa's verkopenAls vervanger van de witte tuinstoel in de voortuin
Ik denk dat ik er drie of vier keer ben geweest. Eén keer toen we met de collega's naar Glow gingen. Ze hadden zowaar lekker eten in de kantinequote:Op maandag 11 januari 2021 14:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben er 1 keer binnen geweest voor een sanitaire stop, toen ik ook echt daar post voor had...
Jezusquote:Op maandag 11 januari 2021 14:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eentje met een ingebouwde koelkast en airfryer.
[ afbeelding ]
Ik ken het vooral als afkorting voor Sport Clubquote:Op maandag 11 januari 2021 14:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jarenlang gedacht dat SC daarvoor stond
Dat is toch echt voorbehouden aan R&Pquote:Op maandag 11 januari 2021 14:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jarenlang gedacht dat SC daarvoor stond
Stelletje vuige viezerikken daar.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is toch echt voorbehouden aan R&P
Dat zal in de buurt waar ik woensdag heen ga, ook best wel veel voorkomen denk ik zoquote:Op maandag 11 januari 2021 14:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik liep laatst door Woensel en daar stonden de banken nog gezellig in de tuin.
Op zichquote:Op maandag 11 januari 2021 14:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stelletje vuige viezerikken daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |