Ik vergeet altijd dat Gamma bestaat.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Klopt
Gamma en karwei is zelfde bedrijf trouwens.
YWquote:Op maandag 11 januari 2021 13:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest al gaan douchen want straks werken maar deze post motiveert om daadwerkelijk van de bank te komen.
Ha, ransbak.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:23 schreef UitStraling het volgende:
Joggingbroek aan en geen onderbroek en dan door het huiskamerdansen net niet genoeg tijd nemen om goed af te kloppen na het pissen
Heb er nog als magazijnchef gewerktquote:Op maandag 11 januari 2021 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd dat Gamma bestaat.
Bij bouwmarkten maakt het me ook eigenlijk niet uit welke naam er boven de deur staatn. het assortiment is overal toch grotendeels hetzelfde.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd dat Gamma bestaat.
Ik heb er niet echt wat tegen ofzo, maar Karwei is makkelijker hier.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb er nog als magazijnchef gewerkt
Karwei = Gammaquote:Op maandag 11 januari 2021 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb er niet echt wat tegen ofzo, maar Karwei is makkelijker hier.
Tenzij zondag. Grootste Karwei van NL en hij is dicht op zondag.
Hornbach klinkt ondertussen magisch. Nooit geweest, de dichtstbijzijnde is me te ver.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij bouwmarkten maakt het me ook eigenlijk niet uit welke naam er boven de deur staatn. het assortiment is overal toch grotendeels hetzelfde.
Behalve de hornbach, die heeft veel meer, maar dat komt omdat die gewoon veel groter is.
Ja, qua panden bedoel ik.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Karwei = Gammaal is karwei meer op decoratie gericht en gamma meer op constructie.
Ik krijg nog steeds personeelskorting daar als ik op rekening koopwerk er al meer dan 12 jaar niet meer.
Karwei kom ik wel vaker aangezien die recht tegenover mn werk ligt. Dus altijd handig voor kleine dingetjes, even snel om lopen in de pauze.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb er niet echt wat tegen ofzo, maar Karwei is makkelijker hier.
Tenzij zondag. Grootste Karwei van NL en hij is dicht op zondag.
Karwei en de Gamma dezelfde eigenaar ja?quote:Op maandag 11 januari 2021 13:32 schreef FranticDJ het volgende:
En openingstijden mogen ze zelf weten haha. is allemaal franchise.
is allemaal intergamma.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Karwei en de Gamma dezelfde eigenaar ja?
Weet ik, ik weet wie de eigenaar is van die toko en die is nogal gelovig.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:32 schreef FranticDJ het volgende:
En openingstijden mogen ze zelf weten haha. is allemaal franchise.
Hornbach is vooral ideaal als je veel schakelmateriaal nodig hebt voor een verbouwingquote:Op maandag 11 januari 2021 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij bouwmarkten maakt het me ook eigenlijk niet uit welke naam er boven de deur staatn. het assortiment is overal toch grotendeels hetzelfde.
Behalve de hornbach, die heeft veel meer, maar dat komt omdat die gewoon veel groter is.
quote:Op maandag 11 januari 2021 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weet ik, ik weet wie de eigenaar is van die toko en die is nogal gelovig.
Dan bestel je bij sandervunderink.nlquote:Op maandag 11 januari 2021 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hornbach is vooral ideaal als je veel schakelmateriaal nodig hebt voor een verbouwingBij de meeste bouwmarkten liggen er maar een paar in het schap en de rest is op backorder, bij de Hornbach gewoon bakken vol. Voor alle andere dingen, zeker als je iets bent vergeten en snel nodig hebt zit er hier een Kluswijs in het dorp die erg prima is
spannend! hoe dat zo ineens?quote:Op maandag 11 januari 2021 13:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Woensdag as kijken bij een andere woonplek![]()
Nee dit wist ik echt niet, ik kan hier ook echt wel wat meequote:Op maandag 11 januari 2021 13:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is allemaal intergamma.
dat jij als hoge bobo dat niet weet joh
quote:Op maandag 11 januari 2021 13:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
quote:Op maandag 11 januari 2021 13:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die ken ik niet.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dan bestel je bij sandervunderink.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |