abonnement Unibet Coolblue
pi_197336919
People,

Ik heb laatst mijn werklaptop en werktelefoon moeten inleveren. Ik heb toen de telefoon gereset en ingeleverd, maar ik ben helemaal vergeten om alle chats en media te verwijderen in Whatsapp.

Ik weet uit eerdere ervaringen dat wanneer je Whatsapp opnieuw installeert en je mobiel-nummer verifieert, je oude chats worden opgehaald.

Ik vraag mij af, of dit ook bij een reset alles ophaalt? Ik had best wel persoonlijke dingen erop.

Aangezien de nieuwe telefoon met diezelfde simkaart naar een nieuwe collega gaat.

Ik hoor graag van jullie!
The best among you is the one who doesn’t harm others with his tongue and hands. - Prophet Muhammad (PBUH)
  maandag 11 januari 2021 @ 06:33:42 #2
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_197337004
Dat wordt ook bij een reset gewoon opgehaald.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_197337084
quote:
15s.gif Op maandag 11 januari 2021 06:02 schreef Gibraltar70 het volgende:
People,

Ik heb laatst mijn werklaptop en werktelefoon moeten inleveren. Ik heb toen de telefoon gereset en ingeleverd, maar ik ben helemaal vergeten om alle chats en media te verwijderen in Whatsapp.

Ik weet uit eerdere ervaringen dat wanneer je Whatsapp opnieuw installeert en je mobiel-nummer verifieert, je oude chats worden opgehaald.

Ik vraag mij af, of dit ook bij een reset alles ophaalt? Ik had best wel persoonlijke dingen erop.

Aangezien de nieuwe telefoon met diezelfde simkaart naar een nieuwe collega gaat.

Ik hoor graag van jullie!
Yup, dat doet ie. Daarom werk en privé gescheiden houden.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2021 06:59:37 ]
pi_197337121
Bij een telefoon reset heb je twee opties: Backups ook wissen of niet. Hangt af welke reset jij hebt gedaan.
  Redactie Frontpage maandag 11 januari 2021 @ 07:38:19 #5
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_197337350
De vraag is vooral waarom je whatsapp op je werktelefoon gebruikt op zo'n manier dat het belangrijk is dat alles gewist is. Ik zou zelf trouwens helemaal geen whatsapp op m'n werktelefoon installeren, tenzij het puur om afstemmen met collega's gaat. Maar goed, daar hebben wij MS Teams voor.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_197337392
Jeetje. Iemand enig idee, hoe dit opgelost kan worden? Contact met WhatsApp bijv?
The best among you is the one who doesn’t harm others with his tongue and hands. - Prophet Muhammad (PBUH)
pi_197337393
De backups van WhatsApp worden op je Google drive geplaatst. Ik ga ervan uit dat dit je persoonlijke Google account was dus die nieuwe collega zal niet bij die backups kunnen komen om te restoren.
Alpha kenny one
  maandag 11 januari 2021 @ 07:45:53 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_197337413
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2021 07:43 schreef Gibraltar70 het volgende:
Jeetje. Iemand enig idee, hoe dit opgelost kan worden? Contact met WhatsApp bijv?
Je werkgever bellen en vragen of je de telefoon jog even mag hebben om dit te fixen?
***
pi_197337414
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 07:44 schreef falling_away het volgende:
De backups van WhatsApp worden op je Google drive geplaatst. Ik ga ervan uit dat dit je persoonlijke Google account was dus die nieuwe collega zal niet bij die backups kunnen komen om te restoren.
In het geval van Apple; Appstore account neem ik aan.
The best among you is the one who doesn’t harm others with his tongue and hands. - Prophet Muhammad (PBUH)
pi_197337442
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 07:45 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]

In het geval van Apple; Appstore account neem ik aan.
Ja op Iphone gaat de backup naar iCloud. Anders zouden wel heel veel mensen hetzelfde probleem als jij hebben. Geen zorgen

https://faq.whatsapp.com/(...)hat-history/?lang=en
Alpha kenny one
pi_197345620
Enkel wanneer je jouw apple-ID+wachtwoord ook hebt doorgegeven aan de nieuwe collega, kan de backup teruggeplaatst worden. Als de nieuwe gewoon zijn eigen apple-ID (of hij maakt een nieuwe aan dedicated voor werk) instelt komen de chats niet terug.
  maandag 11 januari 2021 @ 17:16:37 #12
189961 ex
aperture science
pi_197346179
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:42 schreef r3gi3boy het volgende:
Enkel wanneer je jouw apple-ID+wachtwoord ook hebt doorgegeven aan de nieuwe collega, kan de backup teruggeplaatst worden. Als de nieuwe gewoon zijn eigen apple-ID (of hij maakt een nieuwe aan dedicated voor werk) instelt komen de chats niet terug.
Dit is het juiste antwoord TS. Op een iPhone is een telefoonnummer zeker niet genoeg. Backups staan in iCloud en worden daarvandaan herstelt met jouw AppleID. Als je met een nieuwe Apple ID inlogt op een iPhone telt het gewoon als nieuwe telefoon voor WhatsApp.

Anders kan iemand over 5 jaar jouw nummer krijgen en al je WhatsApp berichten terug halen.
The cake is a lie!
  Moderator maandag 11 januari 2021 @ 17:32:33 #13
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_197346503
Poeh. Goeie. Ik app veel met klanten. Geen idee of de ict dit allemaal regelt.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_197346690
Mijn WhatsApp heeft een pincode geloof ik voor het herstellen na het resetten.
pi_197346763
Ook een keer vergeten, hoop vooral voor mijn collega's (was toch al ontslagen toen) dat de werkgever het niet heeft gelezen. :')

Was ook een eikel die baas.
Do what you love, love what you do!
pi_197346989
Bedankt voor de antwoorden. Ik heb geen slecht geweten meer 😂
The best among you is the one who doesn’t harm others with his tongue and hands. - Prophet Muhammad (PBUH)
pi_197347984
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 17:32 schreef Rene het volgende:
Poeh. Goeie. Ik app veel met klanten. Geen idee of de ict dit allemaal regelt.
Ik mag hopen dat alle werkgevers daar iets voor regelen en/of van vinden. Ook met het oog op AVG.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  dinsdag 12 januari 2021 @ 16:14:17 #18
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_197364135
Neem aan dat de ict-collega's dit altidj wel checken/fixen voor je, voordat de telefoon naar een ander gaat
pi_201468101
Ik heb een telefoon gekregen met alle chats van mijn voorganger. Ik heb ze ongelezen verwijderd.
Ik heb het een keer gehad met mijn gmail wachtwoord op mijn werklaptop. Ik heb toen maar mijn ww veranderd.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_201468107
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 16:14 schreef Cue_ het volgende:
Neem aan dat de ict-collega's dit altidj wel checken/fixen voor je, voordat de telefoon naar een ander gaat
Ga daar maar niet vanuit...
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_201468448
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2021 17:57 schreef Gibraltar70 het volgende:
Bedankt voor de antwoorden. Ik heb geen slecht geweten meer 😂
Al je contacten hebben wel je nieuwe nummer? Anders appen ze alsnog je die andere persoon. Zou zonde zijn als hij zo de kinky fotos ontvangt ipv jij ;).
pi_201468707
Na de reset en het opnieuw installeren ziet die collega alle geile gesprekken die je hebt gevoerd en de dickpics die je hebt gestuurd.
pi_201472170
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 12:50 schreef fokexpert het volgende:

[..]
Al je contacten hebben wel je nieuwe nummer? Anders appen ze alsnog je die andere persoon. Zou zonde zijn als hij zo de kinky fotos ontvangt ipv jij ;).
Over kinky foto's gesproken.
Ik kreeg een telefoon van de baas, installeerde Whatsapp, waar keurig de foto naar voren kwam van degene die daarvoor dat nummer had. Kennelijk een of andere Braziliaan die goed lag bij de dames. Kreeg regelmatig appjes in het Portugees, hier en daar vergezeld door een weinig verhullende foto :')

Het zou zo moeten zijn dat de nummers die aan ons uitgegeven werden minimaal een jaar buiten gebruik waren bij de provider, maar daar heb ik wel mijn twijfels bij.

Wel hard om gelachen indertijd :D
A mind with a heart of it's own
pi_201476661
quote:
1s.gif Op woensdag 22 september 2021 17:24 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Over kinky foto's gesproken.
Ik kreeg een telefoon van de baas, installeerde Whatsapp, waar keurig de foto naar voren kwam van degene die daarvoor dat nummer had. Kennelijk een of andere Braziliaan die goed lag bij de dames. Kreeg regelmatig appjes in het Portugees, hier en daar vergezeld door een weinig verhullende foto :')

Het zou zo moeten zijn dat de nummers die aan ons uitgegeven werden minimaal een jaar buiten gebruik waren bij de provider, maar daar heb ik wel mijn twijfels bij.

Wel hard om gelachen indertijd :D
Haha! Ik snap ook nooit waarom men niet voor een paar euro een telefoonnummer veranderd wat bij meeste providers gewoon kan.

Zij geven dan meestal pas na een paar jaar het nummer weer vrij.
pi_201478042
zo was mijn werktelefoon van een gast die blijkbaar wiet etc bestelde.. ik krijg regelmatig van die vage apps over allerlei handel en wandel wat er verkocht wordt ;) . Ik blokkeer ze iedere keer..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')