SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij liever dan ikquote:Op zondag 10 januari 2021 22:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maakte m'n opa altijd zo. is best lekker. soort vlezige chips krijg je dan.
Ah eerder een „Balfobie“ danquote:Op zondag 10 januari 2021 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee valt wel mee, specifiek de ballen van bal die trekken me wel.
Heb al weggezaptquote:
Yep. Vond het niet zo goed als Tribeca in Heeze. Dat blijft hier in de omgeving toch de beste om naartoe te gaan.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
Sabero in Roermond?
Het eten was echt wel lekker van dit restaurant ook hoor, en mijn zusje wil geen personeel en koks in huis ivm de quarantaine, ken er wel wat die dat doen en ook al een paar keer gedaan.
quote:
Ik zap er net naartoe, maar hij heeft zijn mond nog niet opengetrokken.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan niet naar die man kijken.
Nou die Jort vond ik eerst grappig maar de laatste tijd kan ik die niet aanzien.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Ik zap er net naartoe, maar hij heeft zijn mond nog niet opengetrokken.
Jort Kelder is wel altijd vermakelijk; die durft wel wat vragen te stellen.
Ja Tribeca is inderdaad erg goed, de rijzende steren aan het firmament, ben daar pas eenmaal geweest ook maar erg goed, denk dat die het stokje van de Librije over gaan nemen zodra de pandemie voorbij is.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep. Vond het niet zo goed als Tribeca in Heeze. Dat blijft hier in de omgeving toch de beste om naartoe te gaan.
Wat jongquote:Op zondag 10 januari 2021 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Hé weer iemand uit ons dorp doodgereden op dezelfde weg, nu jongen van 23, paar maanden geleden een meisje van dezelfde leeftijd die pizza’s bezorgde.
Wat zou je verder nog aanraden?quote:Op zondag 10 januari 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja Tribeca is inderdaad erg goed, de rijzende steren aan het firmament, ben daar pas eenmaal geweest ook maar erg goed, denk dat die het stokje van de Librije over gaan nemen zodra de pandemie voorbij is.
Rij dan ook eens normaal, Los.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Hé weer iemand uit ons dorp doodgereden op dezelfde weg, nu jongen van 23, paar maanden geleden een meisje van dezelfde leeftijd die pizza’s bezorgde.
https://brut172.comquote:Op zondag 10 januari 2021 22:21 schreef UitStraling het volgende:
Kreeg ook de tip dat de oude eigenaar van Beluga, van Wolde bezig was een uniek restaurant op te zetten ergens in het zuiden, soort culinaire droomwereld-belevenis, echter is dat door de pandemie nog net niet helemaal van de grond gekomen, ik ga die morgen eens bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |