Dat was wel te verwachten na zijn coronabesmetting. Heeft nauwelijks geschaatst dit seizoen daardoorquote:Op donderdag 14 januari 2021 16:02 schreef hhh38 het volgende:
Zin in
Veel nieuwe namen bij de mannen Allround. Maar 7 deelnemers die er in 2019 ook bij waren (waaronder Janicki en Palka waar me niets van is bijgebleven). Bij de vrouwen 10 dezelfde.
Bij de sprint valt me op dat Kulishnikov reserve is.
Ohja, ik was het alweer vergeten.quote:Op donderdag 14 januari 2021 18:54 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat was wel te verwachten na zijn coronabesmetting. Heeft nauwelijks geschaatst dit seizoen daardoor
Jij gaat de 5 en 10km niet kijken?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:12 schreef Idisrom het volgende:
Een mooi programma-opbouw. Als het mooi weer is kunnen we tussen een uur en drie uur eventjes naar buiten, en daarna weer schaatsen zien.
Gewoon voor de huidkanker.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:35 schreef Pino112 het volgende:
Sant-Jan
En wat moet Ntab met een zonnebank?
Zij verdient wel publiek.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:23 schreef Max23 het volgende:
https://www.instagram.com/lindarossi97/?hl=nl
Deze Italiaanse dame doet mee
Is sowieso al vaak op allroundkampioenschappen. Wel jammer.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:20 schreef Max23 het volgende:
Hele hoge luchtdruk in vergelijking met laatst. Worden matige tijden allemaal
Voor als je het de afgelopen honderd jaar nog niet hebt meegekregen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:28 schreef hhh38 het volgende:
Waarom moet allrounden nog uitgelegd worden?
Wat is de luchtdruk daar?quote:
https://www.instagram.com/p/CKGXJd8BAKf/quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:28 schreef hhh38 het volgende:
Waarom moet allrounden nog uitgelegd worden?
Wordt weer Rusland vs Nederland.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:37 schreef Slobeend het volgende:
Ik word niet zo enthousiast van het deelnemersveld bij de vrouwen sprint.
Mjah, bij EK sprint is het altijd NED vs RUS en soms Herzog erbijquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:37 schreef Slobeend het volgende:
Ik word niet zo enthousiast van het deelnemersveld bij de vrouwen sprint.
nee da;s voor de longkanker. gotta catch um allquote:
Maar wie komt er deze maand überhaupt nog bij? Alleen Bowe?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Mjah, bij EK sprint is het altijd NED vs RUS en soms Herzog erbij
Roest gaat winnen met het grootste verschil tov nr 2 ooit, bij de vrouwen kun je altijd een of andere russin hebben die roet in het eten gooit, al denk ik dat de Jong het wel wordt.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:31 schreef hhh38 het volgende:
Gaat iemand De Jong en Roest van de titel houden?
Blijft jammer dat Japan niet meedoetquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:42 schreef showtimer het volgende:
[..]
Maar wie komt er deze maand überhaupt nog bij? Alleen Bowe?
Hersman mag opzoutenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:48 schreef showtimer het volgende:
Hersman begint alweer afwezige spanning te creėren.
Antoinette. Probeer het eens.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
1. Antwanet
mijlenver
2. ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |