Daarom ben ik zo blij met dat garantiefonds. Nadat veel mensen gevaccineerd zijn zullen er zowieso ook grote groepen experts zijn die zeggen dat het wel kan, en als de overheid het toch nog verbied kost het ze nu direct 300 miljoen euro!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:40 schreef Dos37 het volgende:
https://www.ad.nl/andere-(...)zomer-maar~a7b8dac8/
Nou sommige denken dat zelfs de F1 in september niet veilig is. Op naar 2022
Sowieso lijkt het me onwaarschijnlijk dat die komen als niet alles tiptop in orde is inclusief gevaccineerd getest publiek. Het blijft een markt waar ze kunnen vragen wat ze willen.quote:Op maandag 11 januari 2021 09:58 schreef MichaelScott het volgende:
Alle grote festivals en concerten.
Misschien dat richting het einde van het jaar een concert van een Nederlandse artiest mogelijk is. Maar grote bands zullen hier niet heen komen als ze geen volledige tournee door Europa kunnen maken.
Er zit een max aan dat garantiefonds he. Ze geven tig miljarden uit om deze crisis te kunnen doorstaan. Ze gaan dan voor 300 miljoen echt niet ineens zeggen 'oja das veel geld nou laat 't dan maar door gaan'.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:36 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Daarom ben ik zo blij met dat garantiefonds. Nadat veel mensen gevaccineerd zijn zullen er zowieso ook grote groepen experts zijn die zeggen dat het wel kan, en als de overheid het toch nog verbied kost het ze nu direct 300 miljoen euro!
Niet verwacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar in deze context geeft de toeslagenaffaire me hoop voor welke invloed dat heeft op hun keuze. 😈
Hoe dan ook, ze zullen nu zelf een grote bias hebben straks voor alles na 1 juli, en dat is natuurlijk wel goed nieuws 😌
denk ik ook,ja. met al die mutatiesquote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:40 schreef Dos37 het volgende:
https://www.ad.nl/andere-(...)zomer-maar~a7b8dac8/
Nou sommige denken dat zelfs de F1 in september niet veilig is. Op naar 2022
afgelastquote:Op zondag 10 januari 2021 23:53 schreef Pvt.Webster het volgende:
Zou de Vierdaagse doorgaan? Is voor de horeca altijd wel erg belangrijk, maar het is een internationaal evenement. Denk dat die nog te vroeg komt...
Natuurlijk wel, F1 heeft afgelopen jaar laten zien dat ze het goed onder controle hebben.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 07:32 schreef vipergts het volgende:
Tommorowland, sowieso alles waar je van die festival tent voor nodig hebt die zijn wel verhuurd in heel europa. F1 we zijn met dit tempo in september echt nog niet ver genoeg om met publiek te rijden.
Snel gemeldquote:
Mogen alleen wedstrijdlopers mee doen dit jaar.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:53 schreef Pvt.Webster het volgende:
Zou de Vierdaagse doorgaan? Is voor de horeca altijd wel erg belangrijk, maar het is een internationaal evenement. Denk dat die nog te vroeg komt...
Klopt, het probleem is niet alleen de OS zelf, dat is al lastig zat, je zit ook nog met de aanloop er naar toe...quote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:58 schreef marcb1974 het volgende:
De OS misschien wel niet begint nu door te sijpelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |