Goed punt Euro 2020 in huidige opzet ook kansloos inderdaad. OS denk ik ook meer omdat Japan er zelf geen zin meer aan heeftquote:
En daarna komt er weer een nieuwe mutatie waar weer een vaccin tegen moet ontwikkeld worden met weer een doorlooptijd van zo'n 1.5 jaar (bestaat uit ontwikkeling, trials, productie en distributie naar miljarden mensen). We moeten een koerswijziging maken naar survival of the fittest willen we ooit nog weer wat normaal kunnen leven.quote:Op maandag 11 januari 2021 00:28 schreef Xenorium het volgende:
Alles gaat niet door, nieuwe mutaties en vaccinatie biedt onvoldoende bescherming. Dus nog een jaar in lockdown tot er betere vaccins komen die alle gemuteerde versies ook oppikken.
Ze zouden figuren als jij alle zorg moeten weigeren. Ziek? Pech voor je, kennelijk behoor je niet tot de sterkeren in de samenleving.quote:Op maandag 11 januari 2021 01:50 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
En daarna komt er weer een nieuwe mutatie waar weer een vaccin tegen moet ontwikkeld worden met weer een doorlooptijd van zo'n 1.5 jaar (bestaat uit ontwikkeling, trials, productie en distributie naar miljarden mensen). We moeten een koerswijziging maken naar survival of the fittest willen we ooit nog weer wat normaal kunnen leven.
Volgens de experts en fabrikanten kost het evt aanpassen van de vaccins aan mutatie 4 tot 6 weken.quote:Op maandag 11 januari 2021 01:50 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
En daarna komt er weer een nieuwe mutatie waar weer een vaccin tegen moet ontwikkeld worden met weer een doorlooptijd van zo'n 1.5 jaar (bestaat uit ontwikkeling, trials, productie en distributie naar miljarden mensen). We moeten een koerswijziging maken naar survival of the fittest willen we ooit nog weer wat normaal kunnen leven.
Ik kan echt niet wachten tot we weer zonder beperkingen kunnen leven en ik weer gezellig naar de evenementen toe kan waar ik voor leef en gewoon mensen mag knuffelen etc, gewoon LEVEN dus in plaats van deze ongezellige dode 1.5m hel, maar ik wacht graag tot de herfst als iedereen gevaccineerd is als dat tienduizenden doden scheelt.quote:Op maandag 11 januari 2021 02:06 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Ze zouden figuren als jij alle zorg moeten weigeren. Ziek? Pech voor je, kennelijk behoor je niet tot de sterkeren in de samenleving.
Ik heb ooit zelf 4 jaar in "quarantaine" gezeten, ik kan je zeggen dat het daarna allemaal extra leuk isquote:Op maandag 11 januari 2021 02:49 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Ik kan echt niet wachten tot we weer zonder beperkingen kunnen leven en ik weer gezellig naar de evenementen toe kan waar ik voor leef en gewoon mensen mag knuffelen etc, gewoon LEVEN dus in plaats van deze ongezellige dode 1.5m hel, maar ik wacht graag tot de herfst als iedereen gevaccineerd is als dat tienduizenden doden scheelt.
(Geen serieuze expert verwacht dat die mutates op lange termijn veel verschil daar in gaan maken).
Liever nog 9 maanden geduld en dat het dan toch wel weer kan dan "survival of the fittest", hoe erg ik het ook mis 😭🤮
?? Hoezo dat dan? Maar ja, ik snap wat je bedoelt. Niet dat dit nog 3 jaar duurt waarschijnlijk 😂quote:Op maandag 11 januari 2021 03:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb ooit zelf 4 jaar in "quarantaine" gezeten, ik kan je zeggen dat het daarna allemaal extra leuk is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |