Thanks!quote:
Hahahahhahahaquote:
In 2% van de gevallen schat ik. Dus gewoon te verwaarlozen, want als je écht dat bereik nodig hebt, dan is het bijna altijd wel iets dat ook "gewoon" met een boormachine kanquote:hoe vaak loop je tegen de maximale verticale capaciteit onder de boorkop van je Flott aan?
Ik betrapte mezelf ook op iets teveel van dat soort dingetjes voordat ik m'n huis ging verkopenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:35 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Hahahahhahaha![]()
![]()
![]()
Echt serieus hey... heb er vanmiddag nog naar staan kijken: "wat ben ik toch een lamlul, nog steeds niet dat ding helemaal afgemaakt"
Ja toch wel he. Ik wil ook een kolomboor, twijfel nog tussen een Flott of bv. zo'n Nova apparaat. Mogelijkheid tot draad tappen spreekt me enorm aan.quote:[..]
In 2% van de gevallen schat ik. Dus gewoon te verwaarlozen, want als je écht dat bereik nodig hebt, dan is het bijna altijd wel iets dat ook "gewoon" met een boormachine kanBen dan ook meer dan 100% tevreden over dit apparaat. Toen we hem vanmiddag hadden vastgezet (hij staat echt muurvast in de vloer
) hebben we nog even zitten spelen met de opties.... Wat een mogelijkheden. We een ding!
Ben echt zo blij dat ik toen de stap genomen heb!
Verschrikkelijk hier soms. Ik weet dat ik dit "mankement" heb... En ik probeer er ook serieus iets aan te doen. Maar ik betrap me er toch nog (te) vaak op dat ik weet met iets anders bezig ben omdat dat dan weer nieuwer en "sjieker" is om mee bezig te zijnquote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:37 schreef FranticDJ het volgende:
Ik betrapte mezelf ook op iets teveel van dat soort dingetjes voordat ik m'n huis ging verkopen![]()
Ik weet niet naar welke Nova je eventueel aan het kijken bent, maar als je die van 1.8K in gedachte hebt zou ik toch zéker de Flott nemenquote:Ja toch wel he. Ik wil ook een kolomboor, twijfel nog tussen een Flott of bv. zo'n Nova apparaat. Mogelijkheid tot draad tappen spreekt me enorm aan.
Hahaha, ik denk dat dat met alles tegelijk bezig zijn bij veel mensen wel herkenbaar is.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:53 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Verschrikkelijk hier soms. Ik weet dat ik dit "mankement" heb... En ik probeer er ook serieus iets aan te doen. Maar ik betrap me er toch nog (te) vaak op dat ik weet met iets anders bezig ben omdat dat dan weer nieuwer en "sjieker" is om mee bezig te zijn![]()
M'n vriendin en vrienden zeggen dat dan ook vaak tegen me. Maar nog geen dag later ben ik dat alweer helemaal vergeten en ben ik weer met 1001 dingen tegelijk bezig.... Achja, zo heeft iedereen wel zijn mankementen he
[..]
Ik weet niet naar welke Nova je eventueel aan het kijken bent, maar als je die van 1.8K in gedachte hebt zou ik toch zéker de Flott nemenIk vind die Nova er ook niet echt uitzien... weet niet wat het precies is, maar het lijkt cheap en "kermis-achtig". Als ik naar de Flott kijk zie (en voel) ik 1 dikke vette brok kwaliteit! Een beetje somber misschien, maar echt: dit is gewoon dé shit! Nogmaals; ik zou hem van harte aanbevelen. Heb 't volgens mij al eens gezegd hier: "Een Flott heb je niet; die mag je gebruiken, daarna gaat die naar de volgende"
Het lijkt alsof je het over mij heb. Zo herkenbaar dit...quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:53 schreef Atmoz het volgende:
Verschrikkelijk hier soms. Ik weet dat ik dit "mankement" heb... En ik probeer er ook serieus iets aan te doen. Maar ik betrap me er toch nog (te) vaak op dat ik weet met iets anders bezig ben omdat dat dan weer nieuwer en "sjieker" is om mee bezig te zijn![]()
M'n vriendin en vrienden zeggen dat dan ook vaak tegen me. Maar nog geen dag later ben ik dat alweer helemaal vergeten en ben ik weer met 1001 dingen tegelijk bezig.... Achja, zo heeft iedereen wel zijn mankementen he
Sorryquote:Op maandag 8 februari 2021 17:18 schreef fathank het volgende:
Dooie mus![]()
Heb je John de Mol al gemaild met je knikkerbaan?
quote:Op zondag 17 januari 2021 10:18 schreef Makrolon het volgende:
Hahaha, ik denk dat dat met alles tegelijk bezig zijn bij veel mensen wel herkenbaar is.
Maar jou neemt t wel echt ernstige vormen aan hoor.
Hahaquote:Op zondag 17 januari 2021 23:44 schreef speedfightrage het volgende:
[..]
Het lijkt alsof je het over mij heb. Zo herkenbaar dit...
Sorryquote:
Lolquote:
Jep, maar die reageert niet.quote:Heb je John de Mol al gemaild met je knikkerbaan?
quote:
3.50m breed scherm dat gevuld gaat worden met een SONY 4K projector.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:39 schreef fathank het volgende:
Specs van wat er komt te staan/hangen?
Jep, absoluut!quote:
Boh de tandjes zegquote:Op dinsdag 9 februari 2021 07:30 schreef Atmoz het volgende:
[..]
3.50m breed scherm dat gevuld gaat worden met een SONY 4K projector.
Een Dolby Atmos 7.2.4 set met speakers van B&W uit de Nautilus-serie (waaronder 2 stuks 803-speakers)
2 stuks REL subwoofers
Een Arcam processor (dus zonder versterking) met DIRAC![]()
![]()
en 3 losse 4 kanaals Arcam versterkers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(voor de goed oplettende kijkers een "bekende" toren")
[..]
Jep, absoluut!
Niet van mezelf, maar ga hem ook kopen![]()
Jammer dat'ie niet echt te bedienen is zoals ik doe op die ene foto he(met een bitset als "remote"
)
Hahaha, Ik heb serieus naar die foto zitten kijken met de gedachte: "Hij zal toch niet die lift geautomatiseerd hebben he? Maar hij heeft wel een telefoon in z'n handen.... Het is wel Atmoz. Nah, niks van aansturing / aandrijving te zien op die lift. Maar WAT staat hij dan met die 'telefoon' te doen?"quote:Op dinsdag 9 februari 2021 07:30 schreef Atmoz het volgende:
Jammer dat'ie niet echt te bedienen is zoals ik doe op die ene foto he(met een bitset als "remote"
)
Echt heel lekker spul hequote:
Kloptquote:Zo'n afstandsbediening beun je zelf toch wel in elkaar.
Hahahhahaquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:20 schreef kingjotte het volgende:
Hahaha, Ik heb serieus naar die foto zitten kijken met de gedachte: "Hij zal toch niet die lift geautomatiseerd hebben he? Maar hij heeft wel een telefoon in z'n handen.... Het is wel Atmoz. Nah, niks van aansturing / aandrijving te zien op die lift. Maar WAT staat hij dan met die 'telefoon' te doen?"
Mooie grap, gap. ;-)
Thanksquote:
quote:Wat heb jij een leuke job en zo te zien doe je het met passie.
Dankjewel. Hierbij nog wat foto's van vandaag:quote:Het resultaat begint erg mooi te worden
Gaaf he!quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:00 schreef Harveo het volgende:
Mooi projectje weer en wat een apparatuur hebben mensen er voor over zeg![]()
Ook nog erg druk meequote:Hoe gaat het de knikkers? Heb ik iets gemist mbt de kickstarter of de release van de eerste producties?
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:27 schreef Tom_ het volgende:
Ik zie daar al bijna net zoveel wcd's in dat wandje zitten als ik in mijn woonkamer heb, en dan heb ik mij aardig uitgeleefd met de sleuvenfrees en dozenboor
Nee, ik heb er maar 5 gebruiktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |