quote:Daarnaast ben ik met een nieuw project bezig waar ik al minstens 500 uur (!!) aan heb gewerkt de laatste weken. Het is het grootste project wat ik ooit (in m'n eentje) heb gedaan. Ik krijg er zoveel energie en goede zin van dat er geregeld dagen bij zitten waarop ik ermee bezig ben vanaf 6:00 uur 's morgens tot 22:00 uur 's avondsJep, dat zijn werkdagen* van 16 uur c.q. 2 "normale werkdagen" achter elkaar
quote:
Haha geinig ding inderdaad.quote:Ik kwam net iets leuks tegen https://en.m.wikipedia.org/wiki/Tesla_valve
Moest gelijk aan marbelous denken. Zou in principe ook met balletjes moeten werken!
Samen met een randomizer kan het wel leuke effecten geven
Dat is met "smart glass".quote:Op maandag 4 januari 2021 11:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
@:Atmoz: hoe heb jij dat privacyglas in de badkamer geregeld? En wat kostte dat?
Precies! Dat bedacht ik me dus ook. Waar gaat 't heen he... Wel echt heel sjieke materiequote:Op maandag 4 januari 2021 11:27 schreef manny het volgende:
Ziekelijk krachtig die algoritmes hedentendage. En mooi dat je er zo gebruik van kan maken. We kunnen denk ik nog niet helemaal begrijpen wat dit gaat betekenen voor toekomstige productontwikkeling e.d.
Dat, maar ik zie ook meteen die dingen van "Gaudi" voor me:quote:Op maandag 4 januari 2021 11:40 schreef Geckoo het volgende:
ik vind het erg lijken op de bouw van de sagrada familia
een dikke stam (pilaar) waarna er boomtaken uitgroeien die het (bladeren)dak dragen.
Thanksquote:
Hehequote:Op zondag 10 januari 2021 19:50 schreef derLudolf het volgende:
Heb je daar nog wel tijd voor joh, die bioscopen bouwen?![]()
Dankjewelquote:Lekker bezig
Thanks!!quote:Op zondag 10 januari 2021 20:00 schreef speedfightrage het volgende:
Goed bezig zeg!
Wat is dat voor een vloer in de werkplaats?
Tja, dat vind ik toch iets anders...quote:
Dit is het (super goed werkende) prototype van het final product:quote:Op zondag 10 januari 2021 21:33 schreef FranticDJ het volgende:
Makerspaces :p
Ben wel benieuwd naar die knikker spiraal lift haha. Ik zie daar nog andere heel praktische toepassingen voor.
Laat Gaudi nou de architect van de Sagrada Familia zijnquote:Op zondag 10 januari 2021 19:26 schreef Atmoz het volgende:
Dat, maar ik zie ook meteen die dingen van "Gaudi" voor me:
[ afbeelding ]
Heb dezelfde eens gelegd, was het bij jou ook een b*tch? Matig klik systeem.. had hier vrij veel overtuiging nodig..quote:Op zondag 10 januari 2021 21:04 schreef Atmoz het volgende:
Dat is PVC vloer van Moduleo.
Erg fijne vloer. We hebben precies dezelfde op de overloop en inloopkast (en beide makerspazen*)![]()
*dit woord klopt niet, maar wat is wél het juiste woord?
Cool, ik ben zéér benieuwdquote:
quote:
Ah, tóch!quote:Op zondag 10 januari 2021 21:55 schreef SummerBreeze het volgende:
Laat Gaudi nou de architect van de Sagrada Familia zijn
Nee, dit is zonder klik. Gewoon tegels die goed te leggen zijn. Althans dat zeiden de mannen die hem gelegd hebbenquote:Op zondag 10 januari 2021 22:07 schreef Captain_koek het volgende:
Heb dezelfde eens gelegd, was het bij jou ook een b*tch? Matig klik systeem.. had hier vrij veel overtuiging nodig..
Mijn mening: tja, je moet ervan houdenquote:Op zondag 10 januari 2021 19:26 schreef Atmoz het volgende:
Gelukkig gaat het in real life beter uitzien
In de echte versie worden straks in plaats van die "stempels" en teksten de logo's van m'n bedrijfjes gefreesd.
Ben heel benieuwd wat jullie van dit idee vinden. Ik heb 't aan een paar mensen verteld/laten zien en de meningen zijn verdeeld (meeste wel positief overigens )
Eens. @Atmoz, je gaat dingen van het formaat chocolade reep opblazen tot formaat piratenkist. Op de een of andere manier voegt dat niet.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:25 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Mijn mening: tja, je moet ervan houden
Hoewel ik veel dingen die je maakt echt top vind, lijkt het me echt lelijk worden. Maar goed, jouw huis, jouw ding.
Thanksquote:Op maandag 11 januari 2021 10:25 schreef Metalfreak het volgende:
Mijn mening: tja, je moet ervan houden
Hoewel ik veel dingen die je maakt echt top vind, lijkt het me echt lelijk worden. Maar goed, jouw huis, jouw ding.
Ok, dus het gaat dan vooral om de "verkeerde" dimensie?quote:Op maandag 11 januari 2021 13:24 schreef qajariaq het volgende:
Eens. @:atmoz, je gaat dingen van het formaat chocolade reep opblazen tot formaat piratenkist. Op de een of andere manier voegt dat niet.
Haha, das duidelijk. Thanks!quote:Op maandag 11 januari 2021 13:46 schreef Peejtur het volgende:
Ik vind het ook niet mooi. Maar ik houd dan ook niet van goudkleur
Dan moet je het natuurlijk gewoon doenquote:Op maandag 11 januari 2021 13:50 schreef Atmoz het volgende:
Ik zelf vind het nog altijd extreem vet.
Een klant van m'n oud werkgever heeft nog wel een paar tweede handjes staanquote:Op zondag 10 januari 2021 21:33 schreef FranticDJ het volgende:
Makerspaces :p
Ben wel benieuwd naar die knikker spiraal lift haha. Ik zie daar nog andere heel praktische toepassingen voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Persoonlijk vind ik goud ook altijd heel erg lelijk, heb er helemaal niets mee, maar ook wat iemand anders al zegt: de grootte ervan zal daar dan niet aan bijdragen. Ik moet een beetje denken aan die huizen van rappers in MTV Cribs vroeger met veel te foute dingen.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:50 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Thanks![]()
Kun je aangeven wat je denkt dat lelijk wordt?
Want als ik het straks lelijk vind haal ik 't uiteraard weer eraf![]()
Maar ik probeer me voor te stellen wat dan precies lelijk is.
Is het de kleur goud in de setting/omgeving?
Of juist de teksten/logo's in reliëf die het te druk maken?
Ik ben oprecht heel benieuwd
Haha precies!quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:59 schreef _VoiD_ het volgende:
Gaat lekker zo! En je hebt nooit genoeg stopcontacten
mijn vrouw verklaarde me voor gek toen ik voor de verbouwing van de drie slaapkamers maar liefst 26 stopcontacten gekocht had (2 in elke hoek en in hoofd slaapkamer aan hoofdeind 3 aan elke kant). Geen seconde spijt van gehad.
Thanks!quote:
Hahahahhahahaquote:
In 2% van de gevallen schat ik. Dus gewoon te verwaarlozen, want als je écht dat bereik nodig hebt, dan is het bijna altijd wel iets dat ook "gewoon" met een boormachine kanquote:hoe vaak loop je tegen de maximale verticale capaciteit onder de boorkop van je Flott aan?
Ik betrapte mezelf ook op iets teveel van dat soort dingetjes voordat ik m'n huis ging verkopenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:35 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Hahahahhahaha![]()
![]()
![]()
Echt serieus hey... heb er vanmiddag nog naar staan kijken: "wat ben ik toch een lamlul, nog steeds niet dat ding helemaal afgemaakt"
Ja toch wel he. Ik wil ook een kolomboor, twijfel nog tussen een Flott of bv. zo'n Nova apparaat. Mogelijkheid tot draad tappen spreekt me enorm aan.quote:[..]
In 2% van de gevallen schat ik. Dus gewoon te verwaarlozen, want als je écht dat bereik nodig hebt, dan is het bijna altijd wel iets dat ook "gewoon" met een boormachine kanBen dan ook meer dan 100% tevreden over dit apparaat. Toen we hem vanmiddag hadden vastgezet (hij staat echt muurvast in de vloer
) hebben we nog even zitten spelen met de opties.... Wat een mogelijkheden. We een ding!
Ben echt zo blij dat ik toen de stap genomen heb!
Verschrikkelijk hier soms. Ik weet dat ik dit "mankement" heb... En ik probeer er ook serieus iets aan te doen. Maar ik betrap me er toch nog (te) vaak op dat ik weet met iets anders bezig ben omdat dat dan weer nieuwer en "sjieker" is om mee bezig te zijnquote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:37 schreef FranticDJ het volgende:
Ik betrapte mezelf ook op iets teveel van dat soort dingetjes voordat ik m'n huis ging verkopen![]()
Ik weet niet naar welke Nova je eventueel aan het kijken bent, maar als je die van 1.8K in gedachte hebt zou ik toch zéker de Flott nemenquote:Ja toch wel he. Ik wil ook een kolomboor, twijfel nog tussen een Flott of bv. zo'n Nova apparaat. Mogelijkheid tot draad tappen spreekt me enorm aan.
Hahaha, ik denk dat dat met alles tegelijk bezig zijn bij veel mensen wel herkenbaar is.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:53 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Verschrikkelijk hier soms. Ik weet dat ik dit "mankement" heb... En ik probeer er ook serieus iets aan te doen. Maar ik betrap me er toch nog (te) vaak op dat ik weet met iets anders bezig ben omdat dat dan weer nieuwer en "sjieker" is om mee bezig te zijn![]()
M'n vriendin en vrienden zeggen dat dan ook vaak tegen me. Maar nog geen dag later ben ik dat alweer helemaal vergeten en ben ik weer met 1001 dingen tegelijk bezig.... Achja, zo heeft iedereen wel zijn mankementen he
[..]
Ik weet niet naar welke Nova je eventueel aan het kijken bent, maar als je die van 1.8K in gedachte hebt zou ik toch zéker de Flott nemenIk vind die Nova er ook niet echt uitzien... weet niet wat het precies is, maar het lijkt cheap en "kermis-achtig". Als ik naar de Flott kijk zie (en voel) ik 1 dikke vette brok kwaliteit! Een beetje somber misschien, maar echt: dit is gewoon dé shit! Nogmaals; ik zou hem van harte aanbevelen. Heb 't volgens mij al eens gezegd hier: "Een Flott heb je niet; die mag je gebruiken, daarna gaat die naar de volgende"
Het lijkt alsof je het over mij heb. Zo herkenbaar dit...quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:53 schreef Atmoz het volgende:
Verschrikkelijk hier soms. Ik weet dat ik dit "mankement" heb... En ik probeer er ook serieus iets aan te doen. Maar ik betrap me er toch nog (te) vaak op dat ik weet met iets anders bezig ben omdat dat dan weer nieuwer en "sjieker" is om mee bezig te zijn![]()
M'n vriendin en vrienden zeggen dat dan ook vaak tegen me. Maar nog geen dag later ben ik dat alweer helemaal vergeten en ben ik weer met 1001 dingen tegelijk bezig.... Achja, zo heeft iedereen wel zijn mankementen he
Sorryquote:Op maandag 8 februari 2021 17:18 schreef fathank het volgende:
Dooie mus![]()
Heb je John de Mol al gemaild met je knikkerbaan?
quote:Op zondag 17 januari 2021 10:18 schreef Makrolon het volgende:
Hahaha, ik denk dat dat met alles tegelijk bezig zijn bij veel mensen wel herkenbaar is.
Maar jou neemt t wel echt ernstige vormen aan hoor.
Hahaquote:Op zondag 17 januari 2021 23:44 schreef speedfightrage het volgende:
[..]
Het lijkt alsof je het over mij heb. Zo herkenbaar dit...
Sorryquote:
Lolquote:
Jep, maar die reageert niet.quote:Heb je John de Mol al gemaild met je knikkerbaan?
quote:
3.50m breed scherm dat gevuld gaat worden met een SONY 4K projector.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:39 schreef fathank het volgende:
Specs van wat er komt te staan/hangen?
Jep, absoluut!quote:
Boh de tandjes zegquote:Op dinsdag 9 februari 2021 07:30 schreef Atmoz het volgende:
[..]
3.50m breed scherm dat gevuld gaat worden met een SONY 4K projector.
Een Dolby Atmos 7.2.4 set met speakers van B&W uit de Nautilus-serie (waaronder 2 stuks 803-speakers)
2 stuks REL subwoofers
Een Arcam processor (dus zonder versterking) met DIRAC![]()
![]()
en 3 losse 4 kanaals Arcam versterkers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(voor de goed oplettende kijkers een "bekende" toren")
[..]
Jep, absoluut!
Niet van mezelf, maar ga hem ook kopen![]()
Jammer dat'ie niet echt te bedienen is zoals ik doe op die ene foto he(met een bitset als "remote"
)
Hahaha, Ik heb serieus naar die foto zitten kijken met de gedachte: "Hij zal toch niet die lift geautomatiseerd hebben he? Maar hij heeft wel een telefoon in z'n handen.... Het is wel Atmoz. Nah, niks van aansturing / aandrijving te zien op die lift. Maar WAT staat hij dan met die 'telefoon' te doen?"quote:Op dinsdag 9 februari 2021 07:30 schreef Atmoz het volgende:
Jammer dat'ie niet echt te bedienen is zoals ik doe op die ene foto he(met een bitset als "remote"
)
Echt heel lekker spul hequote:
Kloptquote:Zo'n afstandsbediening beun je zelf toch wel in elkaar.
Hahahhahaquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:20 schreef kingjotte het volgende:
Hahaha, Ik heb serieus naar die foto zitten kijken met de gedachte: "Hij zal toch niet die lift geautomatiseerd hebben he? Maar hij heeft wel een telefoon in z'n handen.... Het is wel Atmoz. Nah, niks van aansturing / aandrijving te zien op die lift. Maar WAT staat hij dan met die 'telefoon' te doen?"
Mooie grap, gap. ;-)
Thanksquote:
quote:Wat heb jij een leuke job en zo te zien doe je het met passie.
Dankjewel. Hierbij nog wat foto's van vandaag:quote:Het resultaat begint erg mooi te worden
Gaaf he!quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:00 schreef Harveo het volgende:
Mooi projectje weer en wat een apparatuur hebben mensen er voor over zeg![]()
Ook nog erg druk meequote:Hoe gaat het de knikkers? Heb ik iets gemist mbt de kickstarter of de release van de eerste producties?
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:27 schreef Tom_ het volgende:
Ik zie daar al bijna net zoveel wcd's in dat wandje zitten als ik in mijn woonkamer heb, en dan heb ik mij aardig uitgeleefd met de sleuvenfrees en dozenboor
Nee, ik heb er maar 5 gebruiktquote:
quote:
Hout.quote:Dat zwart verlaagde plafond in de bioscoop ruimte, is dat hout of gips?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |