Zou die overleden zijn aan Mexicaanse griep?quote:
0-2 achter met kansloos spel en met prima spel teruggekomen tot 2-2. Voorlopig geen frustratie hier hoor.quote:
Nee joh. Doen ze daar niet.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:24 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb wel het idee dat Kudus ietwat is opehemeld de laatste tijd
Oh. Nou, als ik zoveel kansen op 3-2 zou missen zou ik balen.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
0-2 achter met kansloos spel en met prima spel teruggekomen tot 2-2. Voorlopig geen frustratie hier hoor.
Zijn zoontje heeft hem omgelegdquote:Op zondag 10 januari 2021 18:25 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zou die overleden zijn aan Mexicaanse griep?
Zoals juist jij behoort te weten, probeer ik altijd zo objectief mogelijk naar voetbal te kijken.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen van zichzelf.
Zelfs die Thevoiceever gast ofzo
Dat mag.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh. Nou, als ik zoveel kansen op 3-2 zou missen zou ik balen.
We vragen het even aan @yatsquote:Op zondag 10 januari 2021 18:25 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Vitesse blij met deze stand? Die worden derde op z'n best.
Ja ik teken intussen wel voor 2-2 al vind ik het wel frustrerend dat je een 0-2 niet over de streep kan trekken.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh. Nou, als ik zoveel kansen op 3-2 zou missen zou ik balen.
3e plek zal een spannende strijd worden tussen Vitesse en AZ.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:25 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Vitesse blij met deze stand? Die worden derde op z'n best.
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:24 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Had in SC's wel eens iets losgelaten over mezelf, zo als waar ik ongeveer woon en in welke plaats ik naar school ben geweest. Als je me niet kent kun je er niks mee en wss leest niemand dat ooit nog terug, maar voelde toch fijner als het weg was.
Had daarna nog wel een ander account maar wilde toch weer geassocieerd worden met mijn oude naam omdat ik anders allemaal mensen herken en zij mij niet dus toen maakte ik dit account.
Met een betere scheids hadden ze wss eerste staan.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
We vragen het even aan @:yats
Ben je blij met deze stand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |