SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Gratis geldquote:Op zondag 10 januari 2021 11:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is denk ik ook nog wel steeds zo een beetje.
Vooral de arme populatie stemt voor de DEMS.
geenquote:Op zondag 10 januari 2021 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind geweld (tegen BOA's bijvoorbeeld) echt niet kunnen en behoorlijk aso
Uurtje rolschaatsen, wat huishouden. Star Trek Fleet Command territory take over om 1700. Vroeg slapen ivm een klim- en klauterdag morgen.quote:
Oh ik precies zo.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ja naja dan nog vind ik dat je geen geweld hoeft te gebruiken.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh ik precies zo.
Totdat je zo’n gestoord figuur tegenkomt tijdens wandelen / sporten en je bent verder alleen en uit het niets begint zo’n frustie te schreeuwen en te eisen en boetes uitdelen en weet ik wat.
je bent niet de enige hoor..quote:Op zondag 10 januari 2021 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
dan nog steeds, fysiek geweld vind ik niet kunnen. Dat je boos bent is logisch.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh ik precies zo.
Totdat je zo’n gestoord figuur tegenkomt tijdens wandelen / sporten en je bent verder alleen en uit het niets begint zo’n frustie te schreeuwen en te eisen en boetes uitdelen en weet ik wat.
De halve dag is al voorbij dus de 1e plannen zijn gelukt.quote:
ow da's wel een top planningquote:Op zondag 10 januari 2021 12:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De halve dag is al voorbij dus de 1e plannen zijn gelukt.
Na de lunch gaan we een heel stuk wandelen in een bos met na afloop bier en wijn met kampvuren en tapas, georganiseerd door E.o.a restaurant daar.
Je hebt autoriteit maar te slikken anders ben je ongeschikt voor deelname aan de maatschappij.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan nog steeds, fysiek geweld vind ik niet kunnen. Dat je boos bent is logisch.
Als fysiek geweld in dit soort gevallen OK is dan zit je op een glijdende schaal
Goeie vader die zijn kinderen mee naar buiten neemt.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De halve dag is al voorbij dus de 1e plannen zijn gelukt.
Na de lunch gaan we een heel stuk wandelen in een bos met na afloop bier en wijn met kampvuren en tapas, georganiseerd door E.o.a restaurant daar.
We zijn in NL juist veel te weinig fysiek.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan nog steeds, fysiek geweld vind ik niet kunnen. Dat je boos bent is logisch.
Als fysiek geweld in dit soort gevallen OK is dan zit je op een glijdende schaal
Beschaafd. heet dat.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We zijn in NL juist veel te weinig fysiek.
Mannen knappen echt op van een potje worstelen. Ik kan het iedereen aanraden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |