SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Gratis geldquote:Op zondag 10 januari 2021 11:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is denk ik ook nog wel steeds zo een beetje.
Vooral de arme populatie stemt voor de DEMS.
geenquote:Op zondag 10 januari 2021 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind geweld (tegen BOA's bijvoorbeeld) echt niet kunnen en behoorlijk aso
Uurtje rolschaatsen, wat huishouden. Star Trek Fleet Command territory take over om 1700. Vroeg slapen ivm een klim- en klauterdag morgen.quote:
Oh ik precies zo.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ja naja dan nog vind ik dat je geen geweld hoeft te gebruiken.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh ik precies zo.
Totdat je zo’n gestoord figuur tegenkomt tijdens wandelen / sporten en je bent verder alleen en uit het niets begint zo’n frustie te schreeuwen en te eisen en boetes uitdelen en weet ik wat.
je bent niet de enige hoor..quote:Op zondag 10 januari 2021 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
dan nog steeds, fysiek geweld vind ik niet kunnen. Dat je boos bent is logisch.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh ik precies zo.
Totdat je zo’n gestoord figuur tegenkomt tijdens wandelen / sporten en je bent verder alleen en uit het niets begint zo’n frustie te schreeuwen en te eisen en boetes uitdelen en weet ik wat.
De halve dag is al voorbij dus de 1e plannen zijn gelukt.quote:
ow da's wel een top planningquote:Op zondag 10 januari 2021 12:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De halve dag is al voorbij dus de 1e plannen zijn gelukt.
Na de lunch gaan we een heel stuk wandelen in een bos met na afloop bier en wijn met kampvuren en tapas, georganiseerd door E.o.a restaurant daar.
Je hebt autoriteit maar te slikken anders ben je ongeschikt voor deelname aan de maatschappij.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan nog steeds, fysiek geweld vind ik niet kunnen. Dat je boos bent is logisch.
Als fysiek geweld in dit soort gevallen OK is dan zit je op een glijdende schaal
Goeie vader die zijn kinderen mee naar buiten neemt.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De halve dag is al voorbij dus de 1e plannen zijn gelukt.
Na de lunch gaan we een heel stuk wandelen in een bos met na afloop bier en wijn met kampvuren en tapas, georganiseerd door E.o.a restaurant daar.
We zijn in NL juist veel te weinig fysiek.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan nog steeds, fysiek geweld vind ik niet kunnen. Dat je boos bent is logisch.
Als fysiek geweld in dit soort gevallen OK is dan zit je op een glijdende schaal
Beschaafd. heet dat.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We zijn in NL juist veel te weinig fysiek.
Mannen knappen echt op van een potje worstelen. Ik kan het iedereen aanraden.
Ik trap iedere ochtend het liefst een bejaarde het kanaal in, hups met rolstoel en al, heerlijk dat gekerm.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sommige uitvoerders van autoriteit zijn ook totaal ongeschikt. Er zijn altijd twee kanten van het verhaal.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt autoriteit maar te slikken anders ben je ongeschikt voor deelname aan de maatschappij.
Ja als er messen of wapens bij terecht komen is dat ontzettend tokkie.quote:
Denk het wel, volgens mij vandaag catshuis overleg? Als ze willen verlengen is het wel netjes dat een week van te voren aan te geven lijkt me.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is komende dinsdag een nieuwe persconferentie trouwens?
Als ze die hier in de supermarkt verkochten had ik dat wel gedaan, bijdehandje.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:44 schreef mschol het volgende:
[..]
of je neemt ze gewoon mee met boodschappen doen
worstelen is prima, elkaar in teamverband afranselen ookquote:Op zondag 10 januari 2021 12:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je doet niet allen jezelf en die bejaarde daarmee een dienst. Maar ook de hele samenleving.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik trap iedere ochtend het liefst een bejaarde het kanaal in, hups met rolstoel en al, heerlijk dat gekerm.
Nee dan heb je het echt niet begrepen, autoriteit is autoriteit, het is niet aan iemand zonder autoriteit om dat te beoordelen, dat kan helemaal niet.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:07 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Sommige uitvoerders van autoriteit zijn ook totaal ongeschikt. Er zijn altijd twee kanten van het verhaal.
Iemand een bloedneus slaan die zijn werk doet is niet de oplossing. Dan ben je gewoon een aso.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:07 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Sommige uitvoerders van autoriteit zijn ook totaal ongeschikt. Er zijn altijd twee kanten van het verhaal.
klopt, maar dan nog steeds beter op een normale manier afhandelenquote:Op zondag 10 januari 2021 12:07 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zo BAM!quote:Op zondag 10 januari 2021 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik trap iedere ochtend het liefst een bejaarde het kanaal in, hups met rolstoel en al, heerlijk dat gekerm.
Doe je het niet voor jezelf. Doe het dan voor henzelf. Gewoon uit het lijden verlossen.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je doet niet allen jezelf en die bejaarde daarmee een dienst. Maar ook de hele samenleving.![]()
Krijg wel eens klachten van luierfabrikanten dat ik zoveel bejaarden dood maak maar goed , kleine prijs voor wat fysiek genot.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je doet niet allen jezelf en die bejaarde daarmee een dienst. Maar ook de hele samenleving.![]()
In Japan gaan ze elkaar regelmatig te lijf in het parlement.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
worstelen is prima, elkaar in teamverband afranselen ook
Maar je frustatie tegen andere (onbekenden die ook maar hun werk doen, hoe fout misschien ook) met geweld koelen levert op dat dat genormaliseerd wordt. En dan ga je van over een hek gooien naar in elkaar rossen>boksbeugels>wapens
Ja wanneer beide partijen zin hebben in knokken, veel plezier, fijne wedstrijd. Maar we hebben het hier geweld gebruiken tegen iemand in functie.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja als er messen of wapens bij terecht komen is dat ontzettend tokkie.
Maar we zouden veel vaker eens iemand moeten uitdagen tot een vuistgevecht.
Zou zeker de helft aan ggz psychologen schelen.
hahah true true. Wat dat betreft is de NL politiek maar een saaie boel. Engelsen zijn tenminste qua chaos al beterquote:Op zondag 10 januari 2021 12:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In Japan gaan ze elkaar regelmatig te lijf in het parlement.
jaquote:Op zondag 10 januari 2021 12:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is komende dinsdag een nieuwe persconferentie trouwens?
Mensen autoriteit geven die totaal ongeschikt zijn daarvoor is ook niet de oplossing. Dan heb je het als beleidsmaker 'gewoon' niet begrepen.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iemand een bloedneus slaan die zijn werk doet is niet de oplossing. Dan ben je gewoon een aso.
Dan ga je klagen bij de beleidsmakers? Serieus dat je het hier goed gaat zitten praten.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:13 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Mensen autoriteit geven die totaal ongeschikt zijn daarvoor is ook niet de oplossing. Dan heb je het als beleidsmaker 'gewoon' niet begrepen.
geeft je nog steeds niet het recht om ze zomaar een dop op de neus te geven.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:13 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Mensen autoriteit geven die totaal ongeschikt zijn daarvoor is ook niet de oplossing. Dan heb je het als beleidsmaker 'gewoon' niet begrepen.
definieer "zomaar"quote:Op zondag 10 januari 2021 12:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geeft je nog steeds niet het recht om ze zomaar een dop op de neus te geven.
Weinig kans. We mogen stemmen en dat is het dan.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan ga je klagen bij de beleidsmakers? Serieus dat je het hier goed gaat zitten praten.
Jij hebt totaal geen autoriteit om dat te bepalen.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:13 schreef Makrelis het volgende:
[..]
sneu wel, zo'n instellingquote:Op zondag 10 januari 2021 12:19 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Weinig kans. We mogen stemmen en dat is het dan.
Bloedneus werkt beter, direkter zogezegd. Scheelt papierwerk en dus is dat goedkoper. Ik heb er straf voor gehad en die BOA pijn. Klaar.
Zonder gekkigheid. Er mogen wel wat hogere eisen worden gesteld aan BOA's mijns inziens.
Was niet 'zomaar'. Ik ben een vredelievend persoon, echter, ga niet fysiek intimiderend doen en zeker niet met wijlen m'n kleine hont erbij.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geeft je nog steeds niet het recht om ze zomaar een dop op de neus te geven.
Krijg je vanavond om 23:30 te horen.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:20 schreef bitterbal het volgende:
Bel ik voor morgen of ik nou naar die ene vestiging moet of hier maar das nog niet bekend
Vind jij dat boa's bewapend moeten worden?quote:Op zondag 10 januari 2021 12:19 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Bloedneus werkt beter, direkter zogezegd. Scheelt papierwerk en dus is dat goedkoper. Ik heb er straf voor gehad en die BOA pijn. Klaar.
Zonder gekkigheid. Er mogen wel wat hogere eisen worden gesteld aan BOA's mijns inziens.
hou hier niet vanquote:Op zondag 10 januari 2021 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je vanavond om 23:30 te horen.
Prima dat je dat vindt, je hebt gewoon je handen thuis te houden. Kan je wel honderd redenen gaan geven waarom jij vindt dat je wel mag slaan maar het maakt je gewoon een tokkie.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:19 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Ik ben het ook niet.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind jij dat boa's bewapend moeten worden?
Verbaast mij niets dat antwoordquote:Op zondag 10 januari 2021 12:22 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Ik ben het ook niet.
quote:Op zondag 10 januari 2021 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zie je wat hier gebeurt? Iedereen mag een mening hebben maar die van jou is een feitquote:Op zondag 10 januari 2021 12:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Prima dat je dat vindt, je hebt gewoon je handen thuis te houden. Kan je wel honderd redenen gaan geven waarom jij vindt dat je wel mag slaan maar het maakt je gewoon een tokkie.
behoorlijke ik vs de wereld instelling ditquote:Op zondag 10 januari 2021 12:22 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Politie dan ook maar niet meer?quote:Op zondag 10 januari 2021 12:22 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Die van mij is gewoon de wet he?quote:Op zondag 10 januari 2021 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie je wat hier gebeurt? Iedereen mag een mening hebben maar die van jou is een feit
Trainingen doen ze altijd bij de vestiging in Kerkrade.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je vanavond om 23:30 te horen.
Die hebben nauwelijks training gehad. Dan kun je beter meer politiemensen opleiden.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja ze krijgen gewoon een vuist op de neus dus een wapenstok ter verdediging kan niet kwaad denk ikquote:Op zondag 10 januari 2021 12:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die hebben nauwelijks training gehad. Dan kun je beter meer politiemensen opleiden.
Behalve als je bijna in Kerkrade bent, dan krijg je een appje of je over een half uurtje in Roodeschool kunt zijnquote:Op zondag 10 januari 2021 12:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Trainingen doen ze altijd bij de vestiging in Kerkrade.
quote:Op zondag 10 januari 2021 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Behalve als je bijna in Kerkrade bent, dan krijg je een appje of je over een half uurtje in Roodeschool kunt zijn
Nee je snapt het niet, je mag hun slaan want ze zijn niet geschikt.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja ze krijgen gewoon een vuist op de neus dus een wapenstok ter verdediging kan niet kwaad denk ik
Je moet nu eenmaal flexibel zijn. Stond in de vacatureomschrijvingquote:Op zondag 10 januari 2021 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Behalve als je bijna in Kerkrade bent, dan krijg je een appje of je over een half uurtje in Roodeschool kunt zijn
Gewoon een dienstwapen zodat ze Makreel en zijn joekel helemaal kapot kunnen schieten.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja ze krijgen gewoon een vuist op de neus dus een wapenstok ter verdediging kan niet kwaad denk ik
Gaat dit over seks op het werk?quote:Op zondag 10 januari 2021 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet nu eenmaal flexibel zijn. Stond in de vacatureomschrijving
ja jemoet de banken in verschillende houdingen kunnen testenquote:Op zondag 10 januari 2021 12:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat dit over seks op het werk?
Dat zei ik niet. Strekking van mijn verhaal is dat veel BOA's zelf onbestaande problemen opzoeken. Dat werkt contraproduktief naar mijn idee.quote:
Wat een topbaan.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja jemoet de banken in verschillende houdingen kunnen testen
ik vind het een wat vreemde gedachtengang. Ook niet veel 'sneller' dan papierwerk want je mag daarna nog langs de reclasering voor je taakstraf.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee je snapt het niet, je mag hun slaan want ze zijn niet geschikt.
Ben al onderweg, momentje https://www.seatsandsofas.nl/over-ons/vacatures/quote:Op zondag 10 januari 2021 12:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja jemoet de banken in verschillende houdingen kunnen testen
ja wel oke :p Hij is een beetje vaag wel. Net geappt maar hij stuurt de hele tijd voicemessages en daar ben ik niet zo vanquote:Op zondag 10 januari 2021 12:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoe gaat het met die Rotterdammer met bungalow in Thailand?
Ja joh spoort toch totaal niet?quote:Op zondag 10 januari 2021 12:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind het een wat vreemde gedachtengang. Ook niet veel 'sneller' dan papierwerk want je mag daarna nog langs de reclasering voor je taakstraf.
Schiet niet op
Had ik ook, nu doe ik dat de hele dag door met mijn vriend haha.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:33 schreef bitterbal het volgende:
Net geappt maar hij stuurt de hele tijd voicemessages en daar ben ik niet zo van
ja dag hoorquote:Op zondag 10 januari 2021 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)or-brexitregels.html
Zo zo. De Britten willen opnieuw met de EU gaan praten want dit is toch niet wat ze wilden
Vond het alleen leuk bij die italiaan, maar kwam door zijn accent natuurlijk.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Had ik ook, nu doe ik dat de hele dag door met mijn vriend haha.
quote:Op zondag 10 januari 2021 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo zo. De Britten willen opnieuw met de EU gaan praten want dit is toch niet wat ze wilden
quote:Op zondag 10 januari 2021 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Van Waterstones is wel jammer. Ga niet naar Amsterdam rijden om boeken te bestellen.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |