Vrijwel iedereen heeft tijd om 10 uur te slapen, het is een kwestie van willen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:34 schreef Hamzoef het volgende:
Mensen die minder dan 6 uur slapen en denken dat dat gezond is. :’)
Mensen die tijd hebben om meer dan 8-9 uur te slapen. :’)
Wandelen is al een goed begin.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:14 schreef NightDancert het volgende:
Met je luie aars van de bank afkomen. Ga sporten of zo.
Als je veel (over)werkt nauwelijks.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:44 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen heeft tijd om 10 uur te slapen, het is een kwestie van willen.
Al 9 jaar om precies te zijnquote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:53 schreef Rumpluscola het volgende:
Ik slaap al jarenlang 3 tot 4 uur per nacht
Als je structureel overwerkt is je werk slecht ingericht.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:52 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Als je veel (over)werkt nauwelijks.
Die persoon liegt dan. Dat is gewoon niet iets wat mensen langdurig kunnen volhouden. Geeft ook te denken over de betrouwbaarheid van je eigen uitsprakenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:42 schreef datismijnmening het volgende:
6 uur slapen is voor mij precies top. niet te veel niet te weinig.
Ik ken iemand die slaapt maar drie uur per nacht.
https://www.jan-magazine.(...)tig%20minuten%20doen.quote:Op zondag 10 januari 2021 00:05 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Die persoon liegt dan. Dat is gewoon niet iets wat mensen langdurig kunnen volhouden. Geeft ook te denken over de betrouwbaarheid van je eigen uitspraken
Ik heb niet alles gelezen maar het doet me denken aan iets wat ik vroeger heb gelezen. Iemand (20 jaar geleden) die 20 minuten om de zoveel tijd ging powernappen. Na iets van 60 dagen reageerde hij niet meer, waarschijnlijk dood gezien zijn vorige berichten. Je hebt een bepaalde hoeveelheid slaap nodig anders dan ga je dood. 3 uur is niet genoeg om dat te voorkomen.quote:Op zondag 10 januari 2021 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.jan-magazine.(...)tig%20minuten%20doen.
Of het gezond is kan je over redetwisten maar het is dus duidelijk dat sommige mensen het kunnen. Leonardo da Vinci sliep 2 uur per nacht en is er niet aan dood gegaanquote:Op zondag 10 januari 2021 00:11 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gelezen maar het doet me denken aan iets wat ik vroeger heb gelezen. Iemand (20 jaar geleden) die 20 minuten om de zoveel tijd ging powernappen. Na iets van 60 dagen reageerde hij niet meer, waarschijnlijk dood gezien zijn vorige berichten. Je hebt een bepaalde hoeveelheid slaap nodig anders dan ga je dood. 3 uur is niet genoeg om dat te voorkomen.
Nee dat is gelul.quote:Op zondag 10 januari 2021 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of het gezond is kan je over redetwisten maar het is dus duidelijk dat sommige mensen het kunnen. Leonardo da Vinci sliep 2 uur per nacht en is er niet aan dood gegaan
Volgens wie?quote:
Volgens de wetenschap tegenwoordig.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |