SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Ik zou leukere tweets de wereld insturen dan die wortel.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat Amerika jou wel kon gebruiken.
Ik zou wel op Buda stemmenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat Amerika jou wel kon gebruiken.
ja je fantasie nam ff een loopje met me.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja plastic shit die meer en meer en meer in het milieu komt.
This is a tremendous guy. Its the best from the low countries. Hé knows everything of Schnitzels and Commy Budapest, he served there for 3 years. Suffering enormous pains from a hairy Tjech .quote:
Waar komt die harige Tsjech vandaan en wie is Marion?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
This is a tremendous guy. Its the best from the low countries. Hé knows everything of Schnitzels and Commy Budapest, he served there for 3 years. Suffering enormous pains from a hairy Tjech .
Hé survived al of this and now serves a great nation with tremendouz people.
Ik zou mijn heil gaan zoeken bij onze Egyptian connection om te beginnen.quote:
De harige Tjech is je ex vrouw.en Marion is nation.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar komt die harige Tsjech vandaan en wie is Marion?
De deuren langs gaan is eenvoudigerquote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou mijn heil gaan zoeken bij onze Egyptian connection om te beginnen.
Hmmm ik geloof niet dat deze narrative me helemaal ligtquote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De harige Tjech is je ex vrouw.en Marion is nation.
Matig. Kunnen we d'r weer niet de schuld ergens van geven. Gemiste kans!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
De deuren langs gaan is eenvoudiger
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Matig. Kunnen we d'r weer niet de schuld ergens van geven. Gemiste kans!
Hoezo?quote:
Oh. Dat heb ik even gemistquote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
nou gewoon, het was al eerder tijd voor kaas
Anders dan bij LUNCHGENOT is het niet pas kaastijd als iemand dat verkondigt hoorquote:
😂👌🏻quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja dan kaas natuurlijk. Aromat is een beetje wanhoopspoeder voor bejaarden waarbij hun smaakpapillen al op weg naar de uitgang zijn.
Vaguebooking voor gevorderden ditquote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:43 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb echt een te druk leven ondanks alle quarantainegedoe![]()
Kost een kwak kruim allemaal zo maar goed, het gaat ook echt ergens over dus dan doen we het maar
Ha ja nogal, misschien kom ik er nog op terug hier maar laten we het erop houden dat ik veel ballen hoog moet houden momenteel en daar ben ik op zich aardig goed in maar het is wel veel jonglerenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vaguebooking voor gevorderden dit
mor allez meneer de bollequote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Er is een Belgisch botnet nodig om de poll te beïnvloeden.
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anders dan bij LUNCHGENOT is het niet pas kaastijd als iemand dat verkondigt hoor
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ha ja nogal, misschien kom ik er nog op terug hier maar laten we het erop houden dat ik veel ballen hoog moet houden momenteel en daar ben ik op zich aardig goed in maar het is wel veel jongleren![]()
Nog vager
Ahah!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:50 schreef FranticDJ het volgende:
Zelden zo druk gezien bij de McDrive als vanavond trouwens. Nu kom ik er ook niet geregeld, maar toch.
Stonden zeker 30-40 auto's in de rij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |