Als ik me niet vergis hadden nagenoeg alle mensen met kritiek op op Trump ook kritiek de WHO.quote:Op zondag 4 april 2021 19:30 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
Men lijkt vrij eensgezind te zijn in dit topic.
Maar als Trump de donaties aan het WHO opschort, dan is de wereld ineens te klein
Misschien wilden ze een quota behalen?quote:Op zondag 4 april 2021 16:27 schreef Nober het volgende:
Hij heeft de juiste huidskleur de rest is niet interessant.
Als dat destijds inderdaad de nuance was, I stand correctedquote:Op zondag 4 april 2021 19:58 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis hadden nagenoeg alle mensen met kritiek op op Trump ook kritiek de WHO.
De kritiek op Trump had vooral betrekking op zijn timing: tenmidden v/d crisis. Daarnaast waren sommigen van mening dat dit niet de beste manier was om de WHO te veranderen, maar dat er iets moet veranderen, die mening deelde ongeveer iedereen in het westen.
Wel in de vele reacties die ik op tv zag en waar ik over las.quote:Op zondag 4 april 2021 20:04 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
Als dat destijds inderdaad de nuance was, I stand corrected
Ik denk dat het eerder komt door die nare avatar van jou. Dat nodigt niet uit zeg maar.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:02 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Misschien omdat mensen een unheimlich gevoel krijgen bij deze informatie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |