Er was zo'n quote van haar dat mensen die "white live matter" zeggen achter de barbeque staan en geen idee hebben waar ze mee bezig zijn ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
moet ze in gesprek gaan met rene en/of theo. die vinden blm ver overdrevenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:29 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Er was zo'n quote van haar dat mensen die "white live matter" zeggen achter de barbeque staan en geen idee hebben waar ze mee bezig zijn ofzo
Ze is vegan, "biologe" dus de BLM lobbygroepjes zal ze ook wel steunen.quote:
Floryquote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:29 schreef Flory het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Daar heb je haar pruikquote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:29 schreef Flory het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Vraag me af of hij een haatcampagne wel zo leuk vindt en kan handelen......of wordt het jankiejankie. Want mensen die zichzelf heel goed vinden kunnen nog wel eens diep vallen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:28 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Soort van ja, hij wil populair zijn/ opvallen omdat hij weet dat hij goed zit als hij fans en haters heeft.
Hij beschreef het ook heel goed, mensen haten mij of vinden mij leuk. Als mensen maar een mening hebben.
Denk ook niet dat een Theo het einde haalt, die is wel uit geblaaskaakt na een tijdje.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vraag me af of hij een haatcampagne wel zo leuk vindt en kan handelen......of wordt het jankiejankie. Want mensen die zichzelf heel goed vinden kunnen nog wel eens diep vallen.
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_linkquote:
In mijn eentje niet nee. Maar als ik met een leuke groep mensen ben, dan zou ik dat zeker wel kunnen hoor.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:32 schreef Chia het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Zo'n sprintje zie ik jou niet trekken iig.
Begrijp dat hij s'avonds niet slaapt......hij werkte zo hard bij onderhoud en nu ligt hij maar. OK hij slaapt niet maar moe zal hij niet worden. En dan gaat snurken je irriteren.quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:34 schreef TheBradgeTV het volgende:
In mijn eentje niet nee. Maar als ik met een leuke groep mensen ben, dan zou ik dat zeker wel kunnen hoor.
Ik denk dat je jezelf niet moet gaan vergelijken met Thomasquote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:34 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
In mijn eentje niet nee. Maar als ik met een leuke groep mensen ben, dan zou ik dat zeker wel kunnen hoor.
Of ik het zou doen i.v.m gewrichten is een 2e, daar ben ik bang voor.
Je geeft toch zelf antwoord op de vraag over jouw lijf in vergelijking tot dat van Thomas? En zag dat je je verwant aan hem voelde, dus vandaar de vraag.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:34 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Of ik het zou doen i.v.m gewrichten is een 2e, daar ben ik bang voor.
Maar het is niet Big Braddie maar Big Brother, Dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |