Ik zou er spontaan van in hongerstaking gaan geloof ik...quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:21 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
google: Vegan kaas wordt voornamelijk gemaakt van gefermenteerde cashewnoten en amandelen.
Uhuquote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:23 schreef suzi1 het volgende:
theo is wel iemand die de wereld kan verbeteren
het wordt met de dag meer en meerquote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:21 schreef Ireth het volgende:
Theo: "Ik ben vaak op televisie geweest"
Gemiste kans dat niemand een "opsporing verzocht" opmerking maakte
dan zijn er ook nog pescotariers en meerquote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vegetariër:
Eet geen dierlijk vlees zoals Koe, varken, vis en kip
Veganist:
Eet niets wat een dier gemaakt heeft zoals eieren en melk.
Zal me niks verbazen als hij de waarheid spreekt. Het lijkt me typisch persoon die van baan naar baan is gehopt. 12 steden 13 ongelukken.quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:26 schreef suzi1 het volgende:
is theo ook mishandeld, dat hij de lat zo hoog legt dat t eigenlijk niet eerlijk is t.o. zijn vrouw
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nooit zullen ze mijn stukje vlees afpakken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Zijn vrouw weet toch waar hij is. Ze is het er alleen niet mee eens.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:26 schreef suzi1 het volgende:
is theo ook mishandeld, dat hij de lat zo hoog legt dat t eigenlijk niet eerlijk is t.o. zijn vrouw
zat vroeger in een band:quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:26 schreef suzi1 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:28 schreef Aggie46 het volgende:
[..]Niet hatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
dit is goed content.
Eindelijk een goede bijdrage van deze user.speak only if it improves the silence.
serieus?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:28 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zijn vrouw weet toch waar hij is. Ze is het er alleen niet mee eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |