Je niet standaard verdrietig voelen wanneer je beelden van een toppers concert ziet.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:30 schreef Luke83 het volgende:
Ik zapte laatst langs een concert van de Toppers. En ik bleef hangen, niet omdat ik hun muziek zo tof vind, maar ik zat te kijken naar die mensenmassa die met elkaar aan het dansen en drinken waren. En eigenlijk voor het eerst in bijna een jaar voelde ik me echt verdrietig, een soort heimwee naar een zorgeloze tijd (op contactgebied zeg maar). Terwijl ik normaal gesproken echt geen fan ben van mensenmassa's en drukke plekken.
Haha, inkoppertjequote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:52 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Je niet standaard verdrietig voelen wanneer je beelden van een toppers concert ziet.
1x, aangezien ze op 27 dec begonnen en je minstens 3 weken moet wachten voor de booster shot.quote:
Dat deed ik sowieso al nooit.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga zo toch niet meer zomaar staan in een trein die echt afgeladen vol zit .....
Sssst!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:55 schreef _serial_ het volgende:
Het is bijna eng zo stil is het hier vanavond
Wanneer begint de Moderna vaccinatie hier?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:05 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]
Dat zijn in het geval van Denemarken 40.000 ouderen.
Zelfs in Corona-tijd is Wie is de Mol belangrijkerquote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:55 schreef _serial_ het volgende:
Het is bijna eng zo stil is het hier vanavond
Nee dat mag niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:07 schreef Discombobulate het volgende:
Mogen thuiskappers nog bij je thuis komen officieel, of is dat ook illegaal?
Mid September zelfs zo bleek vanavond..quote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zelfs in Corona-tijd is Wie is de Mol belangrijker
Waarvan ik me overigens afvraag hoe ze dat gedaan hebben. Het is in de zomer opgenomen in Tsjechië. Ik zie geen afstand tussen de deelnemers, of op wat voor manier dan ook.
Testen, en in een bubbel?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarvan ik me overigens afvraag hoe ze dat gedaan hebben. Het is in de zomer opgenomen in Tsjechië. Ik zie geen afstand tussen de deelnemers, of op wat voor manier dan ook.
Iedereen getest voor de opnames?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heel veel succes. Ik nietquote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:14 schreef TLC het volgende:
Na deze pandemie denk ik dat ik gewoon mijn mondkapje zal blijven dragen bij drukke plekken.
Zoiets dacht ik ook. En wellicht ook minder strikt in Tsjechië ook inderdaad. Ik vind de opdrachten heel leukquote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:22 schreef Luke83 het volgende:
[..]
Testen, en in een bubbel?
(Vind er tot nu toe vrij weinig aan, komt ook mede omdat ik weinig kandidaten ken)
Toch sneu, hij zou net met een nieuwe show beginnen. Wanneer zou de begrafenis zijn?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:06 schreef TLC het volgende:
Als zelfs Matthijs van Nieuwkerk corona heeft is dat wel het ultieme bewijs dat dit geen hoax is
Ik dacht hetzelfde hahaquote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:44 schreef byah het volgende:
Worden er zoveel posts verwijderd hier of is iedereen er klaar mee, er wordt zo weinig gepost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |