abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 15 januari 2021 @ 10:20:58 #76
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_197421046
TeamGeert *O*

was ik eigenlijk nooit, maar leuk voor de sensatie en likes
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  vrijdag 15 januari 2021 @ 10:21:20 #77
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_197421047
wordt eens tijd dat het extreem rechtse weer wint
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  maandag 18 januari 2021 @ 06:43:21 #78
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_197479959
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 10:21 schreef TheVoice4ever het volgende:
wordt eens tijd dat het extreem rechtse weer wint
Want de laatste keer was in mei 1940?
  donderdag 21 januari 2021 @ 21:29:27 #79
432997 Ven1972
Man met humor
pi_197559546
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 10:21 schreef TheVoice4ever het volgende:
wordt eens tijd dat het extreem rechtse weer wint
Heel kleine kans dat het wel gebeurt.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_197580944
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 06:43 schreef Subw00fer het volgende:

[..]

Want de laatste keer was in mei 1940?
Wat je winst noemt... de NSB had buiten het zuidoosten van Drenthe en de omgeving van Winterswijk nauwelijks aanhang en buiten het echtpaar Rost van Tonningen was het vooral een fascistische protestpartij, voor die tijd een beetje nationalistischer dan de ARP, CHU en VDB.
Het land werd in enkele dagen onder de voet gelopen, Mussert incluis, met een plat Rotterdam als dieptepunt. De NSB-leiding werd als een groepje figuranten terzijde geschoven. Enkele lokale bobo’s mochten als stroman van de bezetter nog burgemeester worden, hier en daar. Die mochten een paar jaar op de winkel passen, waarna ze of konden vluchten, of tot hun nageslacht werden nagewezen.
Dat noem ik een nederlaag van jewelste, al kan ik er niet van wakker liggen als nazaat van voor de arbeitseinsatz ondergedoken opa’s, in een gebied waar men niets van de NSB moest hebben.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 22:09:00 #81
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_197581302
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 05:35 schreef Subw00fer het volgende:
Anyway, alle moslims mogen van mij vertrekken naar Arabische landen. Daar kunnen zij fijn handen af laten hakken van dieven, vrouwen mishandelen en homo's van flatgebouwen afgooien.

Iedereen blij.
Kan je dan niet beter de mensen wegsturen die handen af willen hakken, vrouwen willen mishandelen en homo's van flats willen gooien? :?

Niet alle moslims willen dat immers en niet alle mensen die dat willen zijn moslim
Laffe huichelaar
  zaterdag 23 januari 2021 @ 06:36:55 #82
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_197585349
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 22:09 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Kan je dan niet beter de mensen wegsturen die handen af willen hakken, vrouwen willen mishandelen en homo's van flats willen gooien? :?

Niet alle moslims willen dat immers en niet alle mensen die dat willen zijn moslim
Hoeveel moslims in Nederland hebben geprotesteerd toen de Franse leraar Samuel Paty werd gekeeld op straat?

Antwoord: geen één.

Voor mij is het duidelijk: de islam is een afschuwelijke religie/politieke ideologie en haar aanhangers horen hier niet thuis.
pi_197587246
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 06:36 schreef Subw00fer het volgende:

[..]

Hoeveel moslims in Nederland hebben geprotesteerd toen de Franse leraar Samuel Paty werd gekeeld op straat?

Antwoord: geen één.

Voor mij is het duidelijk: de islam is een afschuwelijke religie/politieke ideologie en haar aanhangers horen hier niet thuis.
En hoeveel hebben het openlijk aangemoedigd?

Aantal niet-moslims die het hebben aangemoedigd: nihil
Aantal niet-moslims dat de straat op ging: weinig
Aantal niet-moslims dat een Jesuissamuel-dingetje deelde op zijn Facebook: enkele duizenden
Aantal niet-moslims dat zweeg: miljoenen

Je kan wel selectief verontwaardigd zijn, maar om nou iedereen met een Koran in huis verantwoordelijk te houden voor deze misdaad is even logisch als elke Fransman ervoor verantwoordelijk houden. De door wie gekozen regeringen hebben het tenslotte uit de hand laten lopen...
  zaterdag 23 januari 2021 @ 15:41:59 #84
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_197591463
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 11:06 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]

En hoeveel hebben het openlijk aangemoedigd?

Aantal niet-moslims die het hebben aangemoedigd: nihil
Aantal niet-moslims dat de straat op ging: weinig
Aantal niet-moslims dat een Jesuissamuel-dingetje deelde op zijn Facebook: enkele duizenden
Aantal niet-moslims dat zweeg: miljoenen

Je kan wel selectief verontwaardigd zijn, maar om nou iedereen met een Koran in huis verantwoordelijk te houden voor deze misdaad is even logisch als elke Fransman ervoor verantwoordelijk houden. De door wie gekozen regeringen hebben het tenslotte uit de hand laten lopen...
Dit zijn argumenten die mij totaal niet overtuigen. De islam moet weg uit Nederland en Europa. Dat is mijn mening en daar moet je het mee doen.
pi_197591631
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 15:41 schreef Subw00fer het volgende:

[..]

Dit zijn argumenten die mij totaal niet overtuigen. De islam moet weg uit Nederland en Europa. Dat is mijn mening en daar moet je het mee doen.
Wat is 'de Islam'?

Welke stromingen ken jij en welke vind je niet passen in Nederland?
Van Salafisme is bekend dat er daar dingen worden geroepen die niet goed passen binnen de rechtsstaat. Maar wat van de andere stromingen? Wat is daar erger aan dan Zevendedagsevangelisten, Levendesteen-gemeenten, strenge-zwarte-kousen-kerken en Jehova's?
dag
pi_197592043
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 11:06 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]

En hoeveel hebben het openlijk aangemoedigd?

Aantal niet-moslims die het hebben aangemoedigd: nihil
Aantal niet-moslims dat de straat op ging: weinig
Aantal niet-moslims dat een Jesuissamuel-dingetje deelde op zijn Facebook: enkele duizenden
Aantal niet-moslims dat zweeg: miljoenen

Je kan wel selectief verontwaardigd zijn, maar om nou iedereen met een Koran in huis verantwoordelijk te houden voor deze misdaad is even logisch als elke Fransman ervoor verantwoordelijk houden. De door wie gekozen regeringen hebben het tenslotte uit de hand laten lopen...
Er waren wel 120k moslims die een dag na die onthoofding een petitie tekenden om het beledigen van hun profeet te verbieden en dus de gehele samenleving hun geloofsregels op te leggen.
pi_197595918
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 15:41 schreef Subw00fer het volgende:

[..]

Dit zijn argumenten die mij totaal niet overtuigen. De islam moet weg uit Nederland en Europa. Dat is mijn mening en daar moet je het mee doen.
iK hEb ReChT oP mIJn MeNiNg!!!

Goed, en nou een inhoudelijk argument?
pi_197595970
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 15:41 schreef Subw00fer het volgende:

[..]

Dit zijn argumenten die mij totaal niet overtuigen. De islam moet weg uit Nederland en Europa. Dat is mijn mening en daar moet je het mee doen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 06:36 schreef Subw00fer het volgende:

[..]

Hoeveel moslims in Nederland hebben geprotesteerd toen de Franse leraar Samuel Paty werd gekeeld op straat?

Antwoord: geen één.

Voor mij is het duidelijk: de islam is een afschuwelijke religie/politieke ideologie en haar aanhangers horen hier niet thuis.
Hoeveel mensen vanuit extreem rechts hebben bijvoorbeeld na de dood van George Floyd dankzij geweld van rascistische politie geprotesteerd? Antwoord: geen één.


Graag alle mensen van extreem rechts die op de PVV en FVD stemmen laten oprotten naar de Noordpool. Daar is alles wél boreaal.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lariekoek11 op 23-01-2021 20:32:34 ]
pi_197596013
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 16:21 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Er waren wel 120k moslims die een dag na die onthoofding een petitie tekenden om het beledigen van hun profeet te verbieden en dus de gehele samenleving hun geloofsregels op te leggen.
En die 120.000 kan je dan verwijten dat ze onbeschoft doen met zo’n petitie. De andere 800.000 moslims in Nederland die die petitie niet hebben ondertekend, toch zo’n 85%, is even verantwoordelijk als jij en ik.
pi_197596208
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 20:26 schreef Lariekoek11 het volgende:

[..]


[..]

Hoeveel mensen vanuit extreem rechts hebben bijvoorbeeld na de dood van George Floyd dankzij geweld van rascistische politie geprotesteerd? Antwoord: Geen één.


Graag alle mensen van extreem rechts die op de PVV en FVD stemmen laten oprotten naar de Noordpool. Daar is alles wel boreaal.
Dit deel van het jaar witter dan wit.
Maar van mij mogen ook die mensen hier prima wonen. Een FvD-stemmer uit 2019 kan je ook niet verantwoordelijk houden voor de strapatsen van de voorman van de partij. Wie dat met hand en tand verdedigt, we kennen de namen hier op Fok, mag je wel op hun psychische gesteldheid aanspreken. Dat zijn ergere relifundo’s dan de gemiddelde salafist, die getuigen dat er geen leider is dan Thierry/Geert, en dat Freek/Martin zijn profeet is.
  zondag 24 januari 2021 @ 05:27:41 #91
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_197602938
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 15:52 schreef Peter het volgende:

[..]

Wat is 'de Islam'?

Welke stromingen ken jij en welke vind je niet passen in Nederland?
Van Salafisme is bekend dat er daar dingen worden geroepen die niet goed passen binnen de rechtsstaat. Maar wat van de andere stromingen? Wat is daar erger aan dan Zevendedagsevangelisten, Levendesteen-gemeenten, strenge-zwarte-kousen-kerken en Jehova's?
De islam is de leer van de valse profeet uit de 7e eeuw die als een kinderlokker bezig was zieltjes te winnen.
pi_197605280
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 05:27 schreef Subw00fer het volgende:

[..]

De islam is de leer van de valse profeet uit de 7e eeuw die als een kinderlokker bezig was zieltjes te winnen.
Je weet het dus niet?
dag
  maandag 25 januari 2021 @ 04:54:37 #93
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_197625567
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:16 schreef Peter het volgende:

[..]

Je weet het dus niet?
Ik weet het heel goed. De islam moet zo snel mogelijk verboden worden.
  maandag 25 januari 2021 @ 10:12:45 #94
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_197627514
opdoeken die PVV, Wilders krijg corona
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_197634755
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 04:54 schreef Subw00fer het volgende:

[..]

Ik weet het heel goed. De islam moet zo snel mogelijk verboden worden.
Aangezien je geen inhoudelijk antwoord geeft over welke stromingen binnen de Islam er volgens jou slecht zijn en welke prima getolereerd kunnen worden. Concludeer ik dat je alleen loopt te roeptoeteren om xenofobisch te zijn. Niet omdat je je voor een uitwas uit 1 stroming bang maakt.
dag
  dinsdag 26 januari 2021 @ 13:35:30 #96
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_197649703
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 17:27 schreef Peter het volgende:

[..]

Aangezien je geen inhoudelijk antwoord geeft over welke stromingen binnen de Islam er volgens jou slecht zijn en welke prima getolereerd kunnen worden. Concludeer ik dat je alleen loopt te roeptoeteren om xenofobisch te zijn. Niet omdat je je voor een uitwas uit 1 stroming bang maakt.
Er is geen stroming of andere interpretatie van de islam. De islam = de islam. Elke ayatollah of imam kan je dat vertellen. De islam = een gewelddadige ideologie en moet dus verdwijnen uit Nederland en Europa.
pi_197651273
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 13:35 schreef Subw00fer het volgende:

[..]

Er is geen stroming of andere interpretatie van de islam. De islam = de islam. Elke ayatollah of imam kan je dat vertellen. De islam = een gewelddadige ideologie en moet dus verdwijnen uit Nederland en Europa.
Elke Jehova zal ook zeggen dat hun versie van het christendom de enige ware is.. dat wil niet zeggen dat er niet meerdere stromingen bestaan. Net zoals in de Islam. Dat ontkennen is bewust een hele groep wegzetten vanwege de daden van 1 deel van 1 stroming.
Daarmee kom je nogal onintelligent over en het haalt al je argumenten onderuit.
dag
pi_197686597
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 10:51 schreef Subw00fer het volgende:
Verder moet er veel meer geld naar de zorg, onder meer voor een forse, structurele salarisverhoging. Ook moeten er tienduizenden zorgmedewerkers bijkomen en tienduizenden nieuwe plekken in de verpleeghuizen. Het eigen risico moet worden afgeschaft.

Daarnaast moeten er 10.000 agenten bijkomen, en het leger "waar nodig" worden ingezet om "de straten van Nederland terug te veroveren".

Opnieuw zet de PVV zich af tegen verandering van het pensioenstelsel. De AOW-leeftijd moet terug naar 65 jaar. Ondernemers die de dupe zijn van de coronacrisis moeten 100 procent schadeloos worden gesteld. Verder moet de BTW op boodschappen worden verlaagd en de energierekening omlaag.
Heeft de PVV al aangegeven waar ze de geldboompjes gaan planten om aan dit geld te komen?
Is dat naast de verpleger- en politieboompjes? Want die zullen ook ergens vandaan moeten komen als de grenzen dicht moeten om onze "oer Hollandse gezelligheid :') " te beschermen.
pi_197792632
Ze kunnen beter hun eigen partij verbieden, heeft toch extreme moslim-malloten als Joram van Klaveren en Arnoud van Doorn voortgebracht. Weinig andere partijen, zelfs die streng in de Islamitische leer zijn, moeten hun meerdere erkennen.
pi_197792643
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 23:58 schreef Hexagon het volgende:
Overigens wel leuk voor al die politieagenten dat Wilders er geen vertrouwen in heeft en dat het leger maar moet komen tegen een paar rotjochies in de schilderswijk. :')
Yep, en precies dit.

Maar past in het apocalyptische denken van de PVV.



quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 4 / 6
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')