abonnement Unibet Coolblue
pi_197363315
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 15:25 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Lekker selectief weer hoor. Operation Mockingbird heb ik ook genoemd. Ik breng het naar voren om aan te tonen waar zij toe in staat zijn. Je roept wel dat je de waarheid niet in pacht hebt, maar vervolgens kan je mij wel vertellen dat het allemaal genuanceerder in elkaar zit... Grapjas. Enjoy the shitshow that is about to come... zal ik maar zeggen.
Lekker concreet weer. Zullen we het nu weer hebben de presidentiële verkiezingen?

Als je weet hoe er fraude is gepleegd, zou ik je vragen om dat met ons te delen.
pi_197363343
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 15:26 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Gespeculeer? Het is gewoon naar buiten gekomen... niks aan te speculeren. Dat jij dit ontkent of denkt dat ze ermee gestopt zijn zegt wel weer hoe naief jij bent.
Dat het naar buiten is gekomen is ook niet het deeltje speculatie. _O-
  dinsdag 12 januari 2021 @ 15:43:56 #278
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197363592
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 15:26 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Gespeculeer? Het is gewoon naar buiten gekomen... niks aan te speculeren. Dat jij dit ontkent of denkt dat ze ermee gestopt zijn zegt wel weer hoe naief jij bent.
Dat klopt maar dit zijn dingen Pre-internet.
Probleem is iets goed geheim houden,
Vroeger kon dit veel beter dan nu, het aantal mensen wat aan die projecten hebben gewerkt was klein en toch uitgelekt.
We hebben het nu over een coup poging met paar duizend mensen, die de schijn hooghouden op camera vertellen wie ze zijn en in het gevang zijn beland.
De camera was overal, dit komt door mensen met een ingenieus apparaat wat een mobieltje heet.
Hoe verder je gaat graven hoe meer mensen er nodig zijn om dit complot nodig heeft om te realiseren.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 12 januari 2021 @ 15:48:45 #279
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197363691
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 15:26 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Gespeculeer? Het is gewoon naar buiten gekomen... niks aan te speculeren. Dat jij dit ontkent of denkt dat ze ermee gestopt zijn zegt wel weer hoe naief jij bent.
Jij hebt concrete bewijzen dat via die programma's de 2020 verkiezingen beïnvloedt zijn? :o
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 12 januari 2021 @ 15:49:10 #280
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197363701
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 15:28 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat het naar buiten is gekomen is ook niet het deeltje speculatie. _O-
Jij snapt het ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_197363784
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 15:43 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat klopt maar dit zijn dingen Pre-internet.
Probleem is iets goed geheim houden,
Vroeger kon dit veel beter dan nu, het aantal mensen wat aan die projecten hebben gewerkt was klein en toch uitgelekt.
We hebben het nu over een coup poging met paar duizend mensen, die de schijn hooghouden op camera vertellen wie ze zijn en in het gevang zijn beland.
De camera was overal, dit komt door mensen met een ingenieus apparaat wat een mobieltje heet.
Hoe verder je gaat graven hoe meer mensen er nodig zijn om dit complot nodig heeft om te realiseren.
Kortom de CIA is niet meer in staat om dingen geheim te houden? Als je als individu iets naar buiten wilt brengen, dan heb je een target op je hoofd staan. Kijk naar Seth Rich. Of Jullian Assange. De technolgie om fraude te plegen is aanwezig. Dan is het een kwestie van tijd dat dit gaat gebeuren. Om ervoor te zorgen dat deze ellende stopt lijkt het mij verstandig om, als je digitaal wilt stemmen, in ieder geval stem ID te implementeren. Of gewoon weer terug naar pen en papier.
pi_197363789
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 00:00 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Hij heeft 2 keer gewonnen. :Y
12 januari 2021 en nog steeds mensen die dit serieus menen _O-

De mensheid verdiend COVID gewoon.
pi_197363794
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 15:48 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jij hebt concrete bewijzen dat via die programma's de 2020 verkiezingen beïnvloedt zijn? :o
Zo'n foia duurt 25 jaar, dus dat wordt nog even wachten.
  dinsdag 12 januari 2021 @ 15:56:12 #284
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197363825
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 15:54 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Zo'n foia duurt 25 jaar, dus dat wordt nog even wachten.
Dat bedoel ik dus met speculeren. Zeg dan gewoon dat je die bewijzen niet hebt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 12 januari 2021 @ 16:01:30 #285
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197363900
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 15:53 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Kortom de CIA is niet meer in staat om dingen geheim te houden? Als je als individu iets naar buiten wilt brengen, dan heb je een target op je hoofd staan. Kijk naar Seth Rich. Of Jullian Assange. De technolgie om fraude te plegen is aanwezig. Dan is het een kwestie van tijd dat dit gaat gebeuren. Om ervoor te zorgen dat deze ellende stopt lijkt het mij verstandig om, als je digitaal wilt stemmen, in ieder geval stem ID te implementeren. Of gewoon weer terug naar pen en papier.
Dus ze waren wel verantwoordelijk voor de dood van 5 militairen in Frankfurt?

De geheimen die ze bewaren zijn over het algemeen geen duizenden en duizenden omstanders (burgers) bij betrokken of wel?
Lastige van burgers is ze lopen overal..

dat is heel wat anders dan een gesprek afluisteren of een bepaalde militaire actie in een ander land van een smalteam geheim houden! om maar een voorbeeld te noemen.

heb je ook enig idee hoe MK ultra en die andere zaken waar de CIA bij betrokken waren aan het licht gekomen zijn..

Nja weet je, leg maar eens uit hoe je een coup klaar speelt (duizenden betrokkenen) of een stemfraude met (honderdmiljoen betrokkenen)
stemfraude kan dat heeft een Trump aanhanger aan getoond, maar na onderzoek door de mand gevallen.
nu zijn we 2 maand aan onderzoeken geweest en dat was het.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197363963
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 15:54 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Zo'n foia duurt 25 jaar, dus dat wordt nog even wachten.
Ah, de doelpalen zijn weer gevonden! Daar zijn ze dus heen, 25 jaar de toekomst in.
pi_197364037
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 15:56 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus met speculeren. Zeg dan gewoon dat je die bewijzen niet hebt.
Heb ik dat ergens gezegd dan?

quote:
Wij zijn alleen maar toeschouwers in dit spel. De waarheid heeft geen van ons. Wat we wel zien zijn de leugens die de media versprijt en hoe onze bewustzijn in een bepaalde richting gestuurd wordt. Als 9 van de 10 nieuws organistatie in handen zijn van een beperkte groep mensen en elke andere nieuwszender kopieert dat, dan is het wel heel erg makkelijk om een vals beeld te creëren. Uit de foia's is ook naar voren gekomen hoe de CIA de massa mensen probeert te manipuleren, dus als je denkt dat jij de waarheid wel hebt, dan vrees ik dat er voor jouw nog wat te wachten staat.
Ik begrijp dat je me in een hoekje wilt duwen om mij vervolgens de grond in te trappen. Dus ik zal weer voor de 10e keer zeggen. Nee, ik ben geen trump fan puur vanwege het feit dat hij niks voor Jullian Assange heeft gedaan. Ja, ik denk wel dat er fraude is gepleegd. Op basis van wat ik allemaal heb gezien en wat hier ook is gepost. Daarnaast is het voor de CIA een appeltje eitje om fraude te plegen.

Dat gezegd hebbende... Is het gewoon afwachten wat er de komende dagen gaat gebeuren. Gaan ze in opstand komen? Komt er een burgeroorlog? Raken ze alle vrijheden kwijt?

Ik maak mij zorgen, omdat wat daar gaat gebeuren een begin is en het zal overwaaien naar de rest van de wereld.

Censuur is de eerste stap.

Whats next?
  dinsdag 12 januari 2021 @ 16:15:29 #288
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197364158
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 16:08 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Heb ik dat ergens gezegd dan?
[..]

Ik begrijp dat je me in een hoekje wilt duwen om mij vervolgens de grond in te trappen. Dus ik zal weer voor de 10e keer zeggen. Nee, ik ben geen trump fan puur vanwege het feit dat hij niks voor Jullian Assange heeft gedaan. Ja, ik denk wel dat er fraude is gepleegd. Op basis van wat ik allemaal heb gezien en wat hier ook is gepost. Daarnaast is het voor de CIA een appeltje eitje om fraude te plegen.

Dat gezegd hebbende... Is het gewoon afwachten wat er de komende dagen gaat gebeuren. Gaan ze in opstand komen? Komt er een burgeroorlog? Raken ze alle vrijheden kwijt?

Ik maak mij zorgen, omdat wat daar gaat gebeuren een begin is en het zal overwaaien naar de rest van de wereld.

Censuur is de eerste stap.

Whats next?
Heb je die bewijzen stiekem wel dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_197364166
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 16:01 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dus ze waren wel verantwoordelijk voor de dood van 5 militairen in Frankfurt?

De geheimen die ze bewaren zijn over het algemeen geen duizenden en duizenden omstanders (burgers) bij betrokken of wel?
Lastige van burgers is ze lopen overal..

dat is heel wat anders dan een gesprek afluisteren of een bepaalde militaire actie in een ander land van een smalteam geheim houden! om maar een voorbeeld te noemen.

heb je ook enig idee hoe MK ultra en die andere zaken waar de CIA bij betrokken waren aan het licht gekomen zijn..

Nja weet je, leg maar eens uit hoe je een coup klaar speelt (duizenden betrokkenen) of een stemfraude met (honderdmiljoen betrokkenen)
stemfraude kan dat heeft een Trump aanhanger aan getoond, maar na onderzoek door de mand gevallen.
nu zijn we 2 maand aan onderzoeken geweest en dat was het.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel gezien wat jouw standpunt is en hoe je erin staat. Ik ben hier niet om jou van mening te veranderen. Dat gaat jou ook niet lukken. Ik zeg alleen maar hoe ik erin sta en waar ik het op baseer. Dat jij je daar niet in kan vinden is best, maar vergeet niet dat we hier in BNW zitten en het hier over conspiracies gaat.
pi_197364172
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 16:08 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Heb ik dat ergens gezegd dan?
[..]

Ik begrijp dat je me in een hoekje wilt duwen om mij vervolgens de grond in te trappen. Dus ik zal weer voor de 10e keer zeggen. Nee, ik ben geen trump fan puur vanwege het feit dat hij niks voor Jullian Assange heeft gedaan. Ja, ik denk wel dat er fraude is gepleegd. Op basis van wat ik allemaal heb gezien en wat hier ook is gepost. Daarnaast is het voor de CIA een appeltje eitje om fraude te plegen.

Dat gezegd hebbende... Is het gewoon afwachten wat er de komende dagen gaat gebeuren. Gaan ze in opstand komen? Komt er een burgeroorlog? Raken ze alle vrijheden kwijt?

Ik maak mij zorgen, omdat wat daar gaat gebeuren een begin is en het zal overwaaien naar de rest van de wereld.

Censuur is de eerste stap.

Whats next?
Kortom, je hebt een paar vermoedens, en geen bewijzen daarvoor.

Bedankt voor je bijdrage, ik maak me echter niet zo druk. Bewijs voor fraude is er vooralsnog niet.

Gelukkig staan de doelpalen nu lekker ver, dus over 25 jaar hoor ik je wel weer! _O-
pi_197364230
Ik maak mij overigens meer zorgen over het feit dat een groep mensen het Capitool bestormt omdat een oranje man een paar maanden lang leugens de wereld in slingert. Hilarisch dan ook dat al die mongolen nu op de no-fly lijst staan, ze dachten zeker dat het even een weekend-uitje was waarna ze weer terug aan het werk konden.
pi_197364270
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 16:16 schreef illusions het volgende:

[..]

Kortom, je hebt een paar vermoedens, en geen bewijzen daarvoor.

Bedankt voor je bijdrage, ik maak me echter niet zo druk. Bewijs voor fraude is er vooralsnog niet.

Gelukkig staan de doelpalen nu lekker ver, dus over 25 jaar hoor ik je wel weer! _O-
Vermoedens gebaseerd op ervaringen uit de geschiedenis en wat beeldmateriaal wat hier ook al is gepost. Daarnaast ben ik niet de enige die ervan overtuigd is. Zijn zat hoog intellectuele mensen die dezelfde vermoedens hebben.

Maar jij denkt alle antwoorden te hebben... Leg me dan is uit waarom een succesvolle man met een overschot aan geld en een bloed mooie vrouw überhaupt president zou willen worden en nu het risico wilt lopen om helemaal kapot gemaakt te worden?
pi_197364278
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 16:22 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Vermoedens gebaseerd op ervaringen uit de geschiedenis en wat beeldmateriaal wat hier ook al is gepost. Daarnaast ben ik niet de enige die ervan overtuigd is. Zijn zat hoog intellectuele mensen die dezelfde vermoedens hebben.
Ah, andere mensen hebben ook vermoedens. Dan zal het wel waar zijn. :')

quote:
Maar jij denkt alle antwoorden te hebben...
Je weet ook al wat ik denk nu, knap.

quote:
Leg me dan is uit waarom een succesvolle man met een overschot aan geld en een bloed mooie vrouw überhaupt president zou willen worden en nu het risico wilt lopen om helemaal kapot gemaakt te worden?
Narcisme.
  dinsdag 12 januari 2021 @ 16:30:37 #294
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197364420
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 16:15 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik heb wel gezien wat jouw standpunt is en hoe je erin staat. Ik ben hier niet om jou van mening te veranderen. Dat gaat jou ook niet lukken. Ik zeg alleen maar hoe ik erin sta en waar ik het op baseer. Dat jij je daar niet in kan vinden is best, maar vergeet niet dat we hier in BNW zitten en het hier over conspiracies gaat.
jup maar er is een groot verschil tussen feiten en meningen.
En de manier waarop het gebracht word.

Daarom ook aan jou de vraag, geloof je er in dat de volgende situaties die naar voren zijn gekomen kloppen.

- De Frankfurt raid
- Obama in jail
- De kraken
- De demonstranten die deur deur afbraken waren Antifa
- Miljoenen stemmen zijn verschoven van Trump naar Biden
- Stemfraude is gepleegd door middel van USB sticks op apparaten zonder USB sticks
- Hugo Chavez betrokken is.
- De dode die gevallen is bij de mislukte Coup! (fake is)
- De CIA zich met de verkiezingen bemoeit!
- Biden opgepakt is!

zeg maar... wat is realiteit en wat niet!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197364556
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 18:04 schreef Haushofer het volgende:
Voor de sceptische denkers hier: hoe kan het toch dat de bewaking in het Capitool niet maximaal was en de meute zo naar binnen kon breken, ook al waren er weken van tevoren al sterke aanwijzingen dat het op die dag uit de hand kon lopen?

Ik neem aan dat normaal de trouwe BNW'ers hier een coup-poging in zouden zien :D
Hele goeie vraag inderdaad.

Edit: A 'let it happen on purpose' event.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tingo op 12-01-2021 17:01:25 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_197364781
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 16:23 schreef illusions het volgende:
Je weet ook al wat ik denk nu, knap.
Zo kom je wel over...

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 16:23 schreef illusions het volgende:

Narcisme.
Je kan de man niet diagnosteren op basis van wat je ziet. Je zou in gesprek moeten gaan en hij zou vanuit DSM een vragenlijst moeten invullen. Maar ik kan me voorstellen dat je die vermoeden hebt. Echter de volgende punten komen niet overeen. Althans van wat ik zie.

At the same time, people with narcissistic personality disorder have trouble handling anything they perceive as criticism, and they can:

Become impatient or angry when they don't receive special treatment
Ik heb hem nog niet in woede zien uitbarsten

Have significant interpersonal problems and easily feel slighted
Zie ik ook niet

React with rage or contempt and try to belittle the other person to make themselves appear superior
Dat zie ik wel

Have difficulty regulating emotions and behavior
Dat zie ik niet

Experience major problems dealing with stress and adapting to change
Dat zie ik niet

Feel depressed and moody because they fall short of perfection
Dat zie ik niet

Have secret feelings of insecurity, shame, vulnerability and humiliation
Dat zie ik niet

Je zou elke president wel kunnen bestempelen als zijnde narcist. Misschien kom je anders ook niet op die plek, maar dan nog lijkt het mij sterk dat hij zijn hele reputatie/geld/vrouw op het spel zet.
pi_197364847
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 16:51 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Zo kom je wel over...
Op jou wellicht, dat komt omdat je naar mijn mening nogal knullige posts plaatst.

quote:
Je kan de man niet diagnosteren op basis van wat je ziet. Je zou in gesprek moeten gaan en hij zou vanuit DSM een vragenlijst moeten invullen. Maar ik kan me voorstellen dat je die vermoeden hebt. Echter de volgende punten komen niet overeen. Althans van wat ik zie.
Jij kan die diagnose ook niet stellen, dus dan zijn we snel klaar.
pi_197364927
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 16:30 schreef theguyver het volgende:

[..]

jup maar er is een groot verschil tussen feiten en meningen.
En de manier waarop het gebracht word.

Daarom ook aan jou de vraag, geloof je er in dat de volgende situaties die naar voren zijn gekomen kloppen.

- De Frankfurt raid
- Obama in jail
- De kraken
- De demonstranten die deur deur afbraken waren Antifa
- Miljoenen stemmen zijn verschoven van Trump naar Biden
- Stemfraude is gepleegd door middel van USB sticks op apparaten zonder USB sticks
- Hugo Chavez betrokken is.
- De dode die gevallen is bij de mislukte Coup! (fake is)
- De CIA zich met de verkiezingen bemoeit!
- Biden opgepakt is!

zeg maar... wat is realiteit en wat niet!
Ik volg de meeste conspiracies, maar wil niet zeggen dat ik het geloof. De waarheid zal uiteindelijk naar boven komen en dan is de vraag of wij als samenleving ervan leren of naast ons neerleggen. In de tussentijd... Enjoy the show.
pi_197364971
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 17:01 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik volg de meeste conspiracies, maar wil niet zeggen dat ik het geloof. De waarheid zal uiteindelijk naar boven komen en dan is de vraag of wij als samenleving ervan leren of naast ons neerleggen. In de tussentijd... Enjoy the show.
Wat is je punt nou? Er kan misschien iets gebeurd zijn, maar het kan ook zijn dat het niet zo is? We zullen het misschien over 25 jaar weten?
pi_197365004
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 17:03 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat is je punt nou? Er kan misschien iets gebeurd zijn, maar het kan ook zijn dat het niet zo is? We zullen het misschien over 25 jaar weten?
Ik zeg dat de waarheid altijd naar boven komt en dat het tijd kost. Dat jij dat verbind aan foia.... Er zijn ook andere manieren waar dingen aan het licht komen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')