Een veelgehoorde klacht bij elke BB (en om het even welke andere RLS).quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:24 schreef NickTheBomb het volgende:
Vind het echt een supersaaie BB. Pfff....
Ik dus zeker nietquote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:23 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ok, zonder IRL en Online zou ik het misschien niet kijken.
Voel je vooral niet te bezwaard om niet te kijken/postenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:24 schreef NickTheBomb het volgende:
Vind het echt een supersaaie BB. Pfff....
True, zeker een aanvulling, maar ik keek al BB zonder Fokquote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook zeker niet
Maar BB/Fok is een combinatie die zo hoort
Acht, da's 90% van Fok, daarom zitten we hierquote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:26 schreef snetje het volgende:
[..]
Met bullsjit ..dat dan weer wel ...
Ik nietquote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:26 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
True, zeker een aanvulling, maar ik keek al BB zonder Fok
Hier ookquote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:27 schreef JACM het volgende:
Ook al gebeurt er vrij weinig staat de stream alsnog een groot deel van de dag aan hier op de achtergrond
Beetje eentonige berichtgevingquote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:28 schreef NickTheBomb het volgende:
Tis de Corona editie zeker. Saai in de buitenwereld = Saai in BB?
bazen en buitenlui zekerquote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik niet
Al heb ik bij BB1 niet gepost, alleen gelurkt
Zat allemaal raar volk hier
Ik niet. Deed ik vroeger wel, maar in de auto toch maar ogen op de wegquote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:27 schreef JACM het volgende:
Ook al gebeurt er vrij weinig staat de stream alsnog een groot deel van de dag aan hier op de achtergrond
Dat zal het zijn. Neem er nog éénquote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:28 schreef NickTheBomb het volgende:
Tis de Corona editie zeker. Saai in de buitenwereld = Saai in BB?
Goed idee welquote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Neem er nog één.
Vroegah, de goeie ouwe tijd van reallifesoaps. De oorlogen tussen de harde kern users van FOK! en Nowlive, de rellen..quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, daar zeg je het, je volgt het met andere mensen dat maakt het leuk, daar zit de interactie, die beelden zelf zijn als je het goed beschouwd dus behoorlijk oninteressant
Laatste danquote:
Ik vermaak me prima hoor zonder al die gelijk al snerende opmerkingen van hier ... laat ons even lekker genieten weer na 10? jaar geen Big Brother? En zoek je slachtoffers even ergens in een ander topic of zo ...quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Zoals altijd speelt de echte RLS zich op het forum af. Te weinig mensen hebben dat in de gaten. Als je het alleen met de interactie op internet en de tv moet doen ben je gauw uitgekeken, uitzonderingen zoals DGK daargelaten
gelukkig nu niet meerquote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik niet
Al heb ik bij BB1 niet gepost, alleen gelurkt
Zat allemaal raar volk hier
Verplicht iemand jou om te kijken?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:31 schreef NickTheBomb het volgende:
[..]
[..]
BB2021 is gewoon puur saaiheid. Dit dus...
Ja, dat zei je al, meerdere kerenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:31 schreef NickTheBomb het volgende:
[..]
[..]
BB2021 is gewoon puur saaiheid. Dit dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |