ik zei een keer hallo in VBL SC en toen kreeg ik een doodsverwensing en een paar grote K's, gelukkig zijn wij hier vredelievenderquote:
niet mijn probleemquote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:13 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik zei een keer hallo in VBL SC en toen kreeg ik een doodsverwensing en een paar grote K's, gelukkig zijn wij hier vredelievender
Ja vooral droeftoeter jancees heeft daar een handje van hequote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:13 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik zei een keer hallo in VBL SC en toen kreeg ik een doodsverwensing en een paar grote K's, gelukkig zijn wij hier vredelievender
die ene die erg geeft om likes zei iets met een kogel en mijn kop, rijmt volgens mij op Scrummiequote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja vooral droeftoeter jancees heeft daar een handje van he
Gelukkig is @Jancees naar de eeuwige jachtvelden geschotenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja vooral droeftoeter jancees heeft daar een handje van he
De enige die ik kan bedenken die heel erg om likes geeft, is @starpooperquote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:16 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
die ene die erg geeft om likes zei iets met een kogel en mijn kop, rijmt volgens mij op Scrummie
Klinkt bijna als een uitnodiging om gezellig mee te posten in VBLSCquote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig is @:Jancees naar de eeuwige jachtvelden geschoten
We zijn nog opzoek naar wat eencellige opvulling. Dus je bent van harte welkomquote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Klinkt bijna als een uitnodiging om gezellig mee te posten in VBLSC
Ik denk dat je mij een beetje overschatquote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zijn nog opzoek naar wat eencellige opvulling. Dus je bent van harte welkom
@Catkiller doe je een beetje rustig aan met bradgequote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:10 schreef Elan het volgende:
@:Wereldgozer tijd om de FOK! knokploeg te mobiliseren.
Ik zou nooit iemand 100 keer bedreigen en 0 acties uitvoeren!!!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
@:catkiller doe je een beetje rustig aan met bradge
Echt hequote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zou nooit iemand 100 keer bedreigen en 0 acties uitvoeren!!!
Gersquote:
BobbyBquote:
quote:
Stond je goed maatquote:
Serieusquote:
Geen idee, was 12 jaar geleden ofzoquote:
de tering is dat zo lang geledenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Geen idee, was 12 jaar geleden ofzo
wel veel bereikt in die tijdquote:
uit trots?quote:
Als je je financiering op orde hebt en een aankoopmakelaar kun je een poging wagen jaquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:48 schreef Dimachaerus het volgende:
zal ik deze kopen https://www.funda.nl/koop(...)-da-costakade-53-4a/
Mooie vloerquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb het zojuist gekocht.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:48 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist gekocht.
Bedankt
¤9000m2, gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist gekocht.
Bedankt
Je blijft altijd welkomquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
¤9000m2, gefeliciteerd
ik heb er 40% winst op gepakt
jij bedankt
3.25 ton voor een studiootjequote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Do you like him now?quote:Op woensdag 13 januari 2021 10:04 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Was zij ook nooit. Niet erg.
Sinds wanneer ben jij mod verdomme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |