Is er ook nog een TFR voor mogen dan?quote:Op donderdag 14 januari 2021 16:54 schreef Asschen_sukar het volgende:
Wat een briljante avond was dit zeg. En het blijkt dat de timing iedere keer overeen leek te komen, wat er op duidt dat de countdown ook steeds strakker wordt.
Voor de 17e is er nu ook een TFR gemeld. Zou me prima uit komen als het zondag wordt. Vrijdag en zaterdag heb ik avonddienst
edit:
Wat plaatjes bij de timing verschillen:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Welke van de 3?quote:
Ik dacht dat er t/m morgen een doorlopende TFR was rondom Boca chica.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is er ook nog een TFR voor mogen dan?
Dan doe je je oortjes maar in en ga je naar de wc als het zo ver is.quote:Op donderdag 14 januari 2021 16:54 schreef Asschen_sukar het volgende:
Wat een briljante avond was dit zeg. En het blijkt dat de timing iedere keer overeen leek te komen, wat er op duidt dat de countdown ook steeds strakker wordt.
Voor de 17e is er nu ook een TFR gemeld. Zou me prima uit komen als het zondag wordt. Vrijdag en zaterdag heb ik avonddienst
edit:
Wat plaatjes bij de timing verschillen:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
jaja wrijf het er nog eens inquote:
Oh? dat wist ik nietquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:15 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Welke van de 3?\\
[..]
Ik dacht dat er t/m morgen een doorlopende TFR was rondom Boca chica.
Wordt hetzelfde als SN8, maar dan hopelijk met landing. Waarschijnlijk wordt op basis van het weer de hoogte nog bepaald.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik las dat SN9 óók naar 12,5km gaat en vervolgens probeert te landen.
Dat is hetzelfde als SN8. Of zijn er nu andere doelen bijgekomen dat ze dit nog een keer doen?
Zoekt die gast aandacht ofzo?quote:
Zou me niets verbazen als hij dit zegt op basis van dat het de vorige keer 26 dagen duurde toen de Raptor van SN8 moest worden vervangen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 00:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zoekt die gast aandacht ofzo?
"Ik hoor dingen, maar niks wat nieuwswaardig is, maar ik denk niet dat 'ie voor februari de lucht in gaat, maar ik zeg dus niet waarom, want dat is het melden niet waard!"
Gooi dan niks op Twitter.
Dan heeft ie het antwoord van Elon niet gelezenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 00:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als hij dit zegt op basis van dat het de vorige keer 26 dagen duurde toen de Raptor van SN8 moest worden vervangen.
[ twitter ]
#orangerocketgoodquote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:27 schreef beantherio het volgende:
Geen SpaceX maar voor de volgers van dit topic vast interessant: over een half uur gaat NASA een hot fire test houden van de core stage van SLS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |