In werkelijkheid geen bottenghin en Linssenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:31 schreef Kerftminister het volgende:
Volgens het AD:
Feyenoord: Marsman; Nieuwkoop, Botteghin, Senesi, Malacia; Toornstra, Fer, Diemers; Berghuis, Pratto, Linssen
Toch wel de slechtste opstelling die ik onderhand kan bedenken.
Beter font dan FOX had.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:08 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje ESPN graphics. @:JR-Style-93
Inderdaad, heel mijn rant over Botteghin voor nietsquote:Op zondag 10 januari 2021 11:09 schreef Kerftminister het volgende:
Geen Linssen!
Dat wordt JUICHEN
Dat AD kon er ook bijna niet verder naast zitten trouwens
Ja die hadden ook Nieuwkoop tochquote:Op zondag 10 januari 2021 11:09 schreef Kerftminister het volgende:
Geen Linssen!
Dat wordt JUICHEN
Dat midweekse potje tegen PEC zal de opstelling wel iets anders zijnquote:Op zondag 10 januari 2021 11:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Linssen sparen voor de topwedstrijden
Nee joh dan speelt Sini ook
Laten we maar even afwachten of die Pratto er wat van kan.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:08 schreef Haringkop het volgende:
Berghuis, Pratto, Sinisterra voorhoede begint vorm te krijgen
Die ‘verwachte opstellingen’ kloppen ook 9 van de 10 keer nietquote:Op zondag 10 januari 2021 11:09 schreef Kerftminister het volgende:
Geen Linssen!
Dat wordt JUICHEN
Zit hier een grap in over het gewicht van Pratto?quote:Op zondag 10 januari 2021 11:08 schreef Haringkop het volgende:
Berghuis, Pratto, Sinisterra voorhoede begint vorm te krijgen
Wel leuk dat we hem gelijk kunnen zien. Was even bang dat hij nog een paar maanden wat fitter moest wordenquote:Op zondag 10 januari 2021 11:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we maar even afwachten of die Pratto er wat van kan.
Zal wel direct geblesseerd raken.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wel leuk dat we hem gelijk kunnen zien. Was even bang dat hij nog een paar maanden wat fitter moest worden
Zo te zien is dat ook zoquote:Op zondag 10 januari 2021 12:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wel leuk dat we hem gelijk kunnen zien. Was even bang dat hij nog een paar maanden wat fitter moest worden
Ik hoop het. Netjes van Dickie dat ie Linssen ondanks die hattrick gewoon op de bank heeft gezet (alhoewel hij woensdag wel in de basis staat verwacht ik)quote:Op zondag 10 januari 2021 11:55 schreef fetX het volgende:
Zoals verwacht is Linssen gewoon back-up voor Sinisterra en Diemers zal ook wel uit de basis verdwijnen als Kokcu/Teixeira fit is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |