Die jurk bij de rest gewoon in de wasmachine flikkeren dat is leukquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is net een kerstboom qua glimmertjes
Vergelijk ze eens met Nathalie die is daar heel gevoelig voor.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb drie nieuwen gezien, maar geen mooie meiden. Die donkere juffrouw zou mooi kunnen zijn, maar alles eraan is helaas nep: nepwimpers, plaknagels... En die tetten zullen ook wel fake zijn.
Tuurlijk wel, kan bb niks schelen. Ze hebben ook andere actualiteiten besproken.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:23 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar toch geen antwoord op mogen krijgen, ook
De enige die dan blij is is Jowiquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Die jurk bij de rest gewoon in de wasmachine flikkeren dat is leuk
Je bedoelt waarschijnlijk respectloos. Onrespectvol is geen Nederlands. Niet eens Vlaams.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:22 schreef Sangha het volgende:
[..]
Kan je het ook op een andere manier zeggen? 'Die zwarte' klinkt erg onrespectvol imo.
Dat hoop ik wel ja!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:23 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Als ze maar normaal doet tegen Thomas.
Ik dacht eerst dat ze een show kregen een soort carnaval......maar ze brengt een smile op mijn gezicht. Zal ze gedacht hebben ik zal gelijk laten zien wie ik ben.quote:
Ik gok dat her rond 1425 was.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:26 schreef suzi1 het volgende:
zijn er nieuwe bij? ik was even 2 uur weg. iemand een tip om naar welke tijd terug te spoelen aub duw
Ik ben benieuwd hoe ze na een douche eruit zietquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:26 schreef MissyZ het volgende:
Ik vind Zoe een prachtmeid. Vol pailetten, vol in de tiet, rokje dat je Volendam kan ruiken, en ze is nog dj ook.
Vraag blijft; 'Kan ze koken"?
Ze is absoluut niet lelijk....quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:26 schreef MissyZ het volgende:
Ik vind Zoe een prachtmeid. Vol pailetten, vol in de tiet, rokje dat je Volendam kan ruiken, en ze is nog dj ook.
Vraag blijft; 'Kan ze koken"?
Die staat net als Jowi 3 uur voor de spiegelquote:
Oei die vallen onder de wapenwetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |