1 slipjes, 2 slipjes 3 slipjesquote:
Ik loop er ook niet warm voor. Al haar charmes zijn portabel en afneembaar.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:16 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dan toch andere jeuk dan de meeste andere mannen.
Kan je het ook op een andere manier zeggen? 'Die zwarte' klinkt erg onrespectvol imo.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:15 schreef TjjWester het volgende:
Die zwarte trekt alweer een zielig gezicht omdat ze haar koffer moet duwen..........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ze maar normaal doet tegen Thomas.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:22 schreef Sangha het volgende:
[..]
Kan je het ook op een andere manier zeggen? 'Die zwarte' klinkt erg onrespectvol imo.
Dat gebeurt wel vaker hier, niet erg ok iddquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:22 schreef Sangha het volgende:
[..]
Kan je het ook op een andere manier zeggen? 'Die zwarte' klinkt erg onrespectvol imo.
Ik denk dat ze daar toch geen antwoord op mogen krijgen, ookquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:07 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Wat dan?? een bestorming in amerika??? dat kan deze gasten echt niet schelen.
Komt uit Brusselquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die glitterwijf is Belgische (of limburgs) ?
BE Brusselquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mee eens....quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:22 schreef Sangha het volgende:
[..]
Belgquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb drie nieuwen gezien, maar geen mooie meiden. Die donkere juffrouw zou mooi kunnen zijn, maar alles eraan is helaas nep: nepwimpers, plaknagels... En die tetten zullen ook wel fake zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:20 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Eindelijk een paar nieuwe , zijn mooie meiden dus de jaloersheid zal wel snel gaan opspelen.
Welgemeend.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:22 schreef Sangha het volgende:
[..]
'Die zwarte' klinkt erg onrespectvol imo.
Ja wel leuk, er gebeurt weer even wat tenminste en weer meer kans op groepjes en discussies op den duur!quote:
Ondanks die kerstbal wat ze aan heeft, heeft ze wel iets moois....quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb drie nieuwen gezien, maar geen mooie meiden. Die donkere juffrouw zou mooi kunnen zijn, maar alles eraan is helaas nep: nepwimpers, plaknagels... En die tetten zullen ook wel fake zijn.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:24 schreef Pearlbitch het volgende:
En die tetten zullen ook wel fake zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |