Ik weet haar naam niet meer, maar die liep op naaldhakken door de modder. En Boyd had een hekel aan haarquote:
nee hoor, in meerdere landen heb je ook aantal late nieuwe bewoners in het beginquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij het BB-concept hoort het aantal deelnemers alleen maar af te nemen.
Nee hoor. Zijn altijd wel bewoners bij gekomen, en vergeet niet dat ze met maar 10 man begonnen zijn, ipv de gebruikelijke 16 man in eerdere editiesquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nu weet ik het weer !! Kom alleen niet meer op haar naamquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet haar naam niet meer, maar die liep op naaldhakken door de modder. En Boyd had een hekel aan haar
Let it biquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:03 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik zag naomi om haar heen hangen net![]()
![]()
![]()
8 man zijn ze begonnen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:03 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nee hoor. Zijn altijd wel bewoners bij gekomen, en vergeet niet dat ze met maar 10 man begonnen zijn, ipv de gebruikelijke 16 man in eerdere edities
Je had toch ook steeds verschillende bb's. Arm en Rijk. bv.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
hoeveel nieuwen?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:03 schreef onlogisch het volgende:
Kan nu niet kijken. Maar zijn er nieuwe?
Zo ja, pics en verdere info?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |