abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 januari 2021 @ 14:06:20 #1
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197284920

SPOILER: Transferbeleid 2018/2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2019/2020
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gifjes enzulks
SPOILER: Landskampioen 2018/2019
SPOILER: CL 2018/2019
SPOILER: CL 2019/2020

pi_197284927
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 14:05 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Doet niet mee zondag?
Sowieso geen basis, maar aanwezigheid is überhaupt nog twijfelachtig.
pi_197284939
Wat doen ze daar bij die medische staf joh.

Neres kon ook misschien Atalanta-thuis redden en nu is hij nog aan het kutten met zijn blessure.
Oh.
pi_197284955
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat doen ze daar bij die medische staf joh.

Neres kon ook misschien Atalanta-thuis redden en nu is hij nog aan het kutten met zijn blessure.
Ze hebben risico genomen in de voorbereiding en daardoor is er een terugslag geweest.
pi_197285078
Ik hoop Haller basis, maar zonder hem moet Ajax ook gewoon winnen hoor!
  vrijdag 8 januari 2021 @ 15:06:38 #6
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197286100
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 14:09 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Ze hebben risico genomen in de voorbereiding en daardoor is er een terugslag geweest.
welke voorbereiding?
pi_197286102
Prima aankoop.

Paniek aankoop beste aankoop
Groot fan van User Wotte
pi_197286163
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 15:06 schreef Tjacka het volgende:
Prima aankoop.

Paniek aankoop beste aankoop
Ziyech genot
pi_197286343
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 15:06 schreef Tarado het volgende:

[..]

welke voorbereiding?
Richting Atalanta.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 15:22:00 #10
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197286402
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 14:07 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Sowieso geen basis, maar aanwezigheid is überhaupt nog twijfelachtig.
Dat is niet zo leuk.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 15:26:48 #11
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197286530
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 15:22 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Dat is niet zo leuk.
Jammer maar met een spits erbij toch wel wat meer mogelijkheden nu al zal het wel Labyad op 10 worden
pi_197286947
Ik vind dat er nogal wat kritiek is op deze aankoop. Lijkt vooral gebaseerd op de prestaties bij West Ham en ik lees vooral veel "prima voor in de eredivisie maar niet voor Europa"...

We moeten realistisch zijn. Spelers die met zekerheid iets kunnen toevoegen in de CL komen niet naar ajax tenzij ze eigenlijk al te oud zijn. Dan ga je gewoon meer dan 35 mil moeten neerleggen en dat kan ajax niet. Al zouden dat wel kunnen dan zou deze speler betere opties hebben dan de eredivisie.

Ajax heeft flink wat geld en daardoor kunnen we ons iets meer risico permitteren dan voorheen maar voor de rest is er niet zo heel veel veranderd. Slim kopen blijft cruciaal. Spelers kopen die kunnen excelleren binnen de stijl van ajax en momenteel zakken in transferwaarde doordat ze spelen bij een club die niet bij ze past is daar een perfect voorbeeld van. Daarnaast ook weer wat hoognodige lengte, kracht, scorend vermogen en iemand die sterk in de lucht is binnen het team.

Ik ben hier wel blij mee, goede leeftijd ook!
pi_197294439
Het is een gedurfde aankoop met veel risico, maar in deze fase moet je dit soort risico's nemen.
Ten eerste heeft PSV een betere selectie en momenteel de beste papieren om kampioen te worden. Ten tweede:
Ajax heeft geen spits. Traoré is slecht, Labyad zo mogelijk nog slechter, Brobbey is er nog lang niet, Huntelaar te oud, Tadic is op z'n retour en ik zie hem sowieso liever op 10. Dus een logische aankoop. Jammer alleen dat Traoré en Labyad zoveel kansen hebben gekregen terwijl de meeste hier ook vanaf het begin af aan al zagen dat deze twee er niets van kunnen. Maar goed gedane zaken nemen geen keer.

Overmars, vaak ook door mij bekritiseert doet nu eindelijk eens een forse investering. Zoals ik al vaker zei, knal er gewoon 20 miljoen tegen aan, met 200 miljoen op de bank moet je dat gewoon durven te doen. Ja het is een risico en misschien pakt het verkeerd uit, maar als je niets zou doen kun je de schaal net zo goed gelijk aan PSV geven.

Trouwens, ik denk dat met de huidige selectie PSV nog steeds kampioen wordt, want naast het spitsenprobleem heeft Ajax een net zo groot probleem in de defensie. Spelers als Klaiber, Alvarez, Martinez, Schuurs (wat een kansen heeft hij gehad zeg) zijn allemaal niet niveau Ajax. Geen wonder dat de Ajax-verdediging zo matig is en zelfs middenmoters als Willem II er kinderlijk eenvoudig met drie passes doorheen zijn.

Nee, ik zou graag ziet dat Overmars nogmaals 20 miljoen er tegenaan gooit om een (top)verdediger te halen, liefst ook 25-26 jaar dus met de nodige ervaring en iemand met meer snelheid en lengte dan Blind, die vooral de opbouw zou moeten verzorgen, maar niet een snelle spits als Malen goed kan afstoppen of kopduels kan winnen in de zestien.
Laten we hopen dat dat deze transferperiode nog lukt.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_197298836
tadic op 10

:')

shreyas heeft weer gedronken
Groot fan van User Wotte
pi_197298893
andere users over een 26-jarige aanvaller van Europees subtop niveau.

Geen restwaarde :') :') :')

ik heb genoeg gelezen
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 8 januari 2021 @ 23:54:43 #16
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197298910
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 23:49 schreef Tjacka het volgende:
tadic op 10

:')

shreyas heeft weer gedronken
weer? die stopt gewoon niet
  Trouwste user 2022 zaterdag 9 januari 2021 @ 08:10:18 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_197301160
Daley Blind kijkt na het bewogen jaar 2020 extra uit naar het nieuwe voetbaljaar. De centrumverdediger van Ajax is enorm blij dat hij, na hartproblemen, weer kan doen wat hij het allerliefste doet: voetballen.

Blind kampte met een ontstoken hartspier en kreeg een ICD-kastje in zijn lichaam, die eind 2019 ineens afging tijdens de oefenwedstrijd tegen Hertha BSC. De verdediger blikt in gesprek met Algemeen Dagblad terug op de bewuste dag. "Dat doet natuurlijk iets met je, fysiek en mentaal. En het doet iets in de beeldvorming." Vaak hoorde Blind in de periode erna: 'waarom stop je niet met voetballen Daley, je hebt genoeg verdiend.’

Geld is voor Blind echter nooit een drijfveer geweest, geeft de 74-voudig international aan, die het spelletje zelf nog veel te leuk vindt. "Een groep voetballers is als een soort familie waar je elke dag bij bent. Ik weet nog wel, toen ik jong was zei ik: als ik 30 ben, is het wel mooi geweest. Maar toen ik 26 werd dacht ik: nou, nee hoor, ik ga straks zo lang mogelijk door."

En daar denkt Blind nog steeds zo over. "Ik ben er nog een aantal jaar. In de periode dat ik het heel moeilijk had, snakte ik juist naar het veld. Ik heb het mooiste beroep dat je kunt bedenken." Blind stelt dat hij goed kan leven met het ICD-kastje, maar hij houdt de verdediger wel bezig.

"Er zijn dagen dat ik het vergeet dat ik dit kastje heb. Zelfs ook al op wedstrijddagen. Ja, het zit er, maar ik heb er geen omkijken naar en kan gewoon alle dingen doen die jullie doen. Wat me is overkomen is niet niks, en het zit wel in mijn achterhoofd. Maar er waren tijden dat ik me er druk over maakte. Dat is niet meer zo", sluit Blind af.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_197301608
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 23:53 schreef Tjacka het volgende:

ik heb genoeg gelezen
Europees subtop? Dus hij zit in het rijtje van Dzeko, Immobile, Lacazette en lauro Martinez. Ah ok dan weten wij dat. :')
  zaterdag 9 januari 2021 @ 09:43:10 #19
80382 manny
30 is best veel
pi_197301977
Met die restwaarde van Haller zit het wel goed als ie een beetje presteert en wedstrijden CL op zijn CV kan zetten.

Zo heel veel is 20 mio nou ook weer niet (verschrikkelijk om te zeggen, maar zo lang die TV contracten zo gigantisch blijven in sommige landen zullen de clubs uit die landen geld in het systeem blijven pompen)
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_197303012
Vrij gek dat Tadic nooit meer in de spits staat terwijl hij en Ajax zijn beste wedstrijden hebben gespeeld als hij daar stond.

Hij zal het zelf waarschijnlijk niet meer willen.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 9 januari 2021 @ 10:50:49 #21
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_197303025
HALLERGODDDDDDDD
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_197303167
Heb zin in de tweede seizoenshelft! Als je nu al zoveel scoort zonder een goede spits en nummer 10, moet je eens voorstellen wanneer Haller en Kudus er bijkomen.
Noodles
  zaterdag 9 januari 2021 @ 11:52:08 #23
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_197303903
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 21:01 schreef Shreyas het volgende:

Nee, ik zou graag ziet dat Overmars nogmaals 20 miljoen er tegenaan gooit om een (top)verdediger te halen, liefst ook 25-26 jaar dus met de nodige ervaring en iemand met meer snelheid en lengte dan Blind, die vooral de opbouw zou moeten verzorgen, maar niet een snelle spits als Malen goed kan afstoppen of kopduels kan winnen in de zestien.
Laten we hopen dat dat deze transferperiode nog lukt.
Die komen niet naar de mickey mouse competitie.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  zaterdag 9 januari 2021 @ 12:17:01 #24
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197304267
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 11:52 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Die komen niet naar de mickey mouse competitie.
Zeker moeilijk maar spelers als Götze had ik hier ook niet verwacht net zo min als Tadic en Blind op de leeftijd dat ze kwamen.
pi_197304527
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 23:53 schreef Tjacka het volgende:

ik heb genoeg gelezen
Van West Ham naar Ajax is uiteraard subtop.
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')