De burgeroorlog kostte 600.000 mensen het leven in op 3 dagen na 4 jaar Trump zijn beleid heeft vanaf 6 februari 2020 373.000 mensen het leven als hij vervangen wordt door Biden zitten ze boven de 400.000 dat is een hele Tweede Wereldoorlog in nog geen jaar.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Trump heeft zich als een idioot gedragen, maar historisch gezien klopt hier natuurlijk weinig van.
Of ben je de Amerikaanse burgeroorlog en de rassenrellen uit de jaren '60 vergeten?
Een andere aanpak had zeker doden gescheeld, maar het is natuurlijk totale flauwekul om elke dode de schuld van Trump te noemen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:38 schreef vipergts het volgende:
[..]
De burgeroorlog kostte 600.000 mensen het leven in op 3 dagen na 4 jaar Trump zijn beleid heeft vanaf 6 februari 2020 373.000 mensen het leven als hij vervangen wordt door Biden zitten ze boven de 400.000 dat is een hele Tweede Wereldoorlog in nog geen jaar.
Heb je het hier over oversterfte of de bruto coronadoden? Want die 2e kun je niet goed vergelijken met oorlogsslachtoffers vind ikquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:38 schreef vipergts het volgende:
[..]
De burgeroorlog kostte 600.000 mensen het leven in op 3 dagen na 4 jaar Trump zijn beleid heeft vanaf 6 februari 2020 373.000 mensen het leven als hij vervangen wordt door Biden zitten ze boven de 400.000 dat is een hele Tweede Wereldoorlog in nog geen jaar.
Dus tijdens "The March to Save America" roept Trump op om te gaan marcheren en Giulliani om 'Trial by combat'? Mwa, ik kan wel begrijpen dat mensen dan roepen dat je het democratisch proces wil verstoren. En als dat in combinatie gaat met een machtsfactor heet het gewoon een coup. Een poging tot.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit heeft alleen nooit plaatsgevonden.
Het sleutelwoord in mijn zin was ‘kansloos’quote:
Er is al een Legodoos.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:39 schreef vipergts het volgende:
Is er al een kaartspel gemaakt met de grootste boeven die in het Capitool waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er is al een Legodoos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig kan dat dus niet. Wat je post is eigenlijk fakeinformatie? En is zelfs op de manier die jij aangeeft technisch onmogelijk. En het is trouwens niet eens het Pentagon die daar direct over gaat. Maar Stratcom. Rusland heeft een commando structuur die op dit gebied vergelijkbaar is ingericht. En men kan elkaar zelfs even bellen. De VS en Rusland.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:28 schreef vipergts het volgende:
[..]
Jawel, die macht ligt uitsluitend bij hem hij kan gewoon het bevel geven het enige wat hem dan tegen kan houden is dat degene die het bevel uit moeten voor niet luisteren. Hij hoeft geen advies te vragen al is het wel gebruikelijk maar hij kan gewoon de warrom in het pentagon bellen zich indentificeren en het bevel geven.
Matige troll poging dit.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:50 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Burgeroorlog waren voornamelijk soldaten, "maar" 50k burgers. Rassenrellen is ook peanuts in vergelijking met de shitshow van Covid. Ze zitten al ver boven de 350.000 doden.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit heeft alleen nooit plaatsgevonden.
Op zich uit militaire noodzaak wel helaas waren de generaals George Washington en Ulysses S. Grant wel bereid om wat racisme op zij te zetten. De basis was er wel in het begin.quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er is al een Legodoos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
Heftig. Dat het niet tot een gigantisch bloedbad is gekomen verbaasd me. Echt niet normaal zo 'out of control' die mensen zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:10 schreef Mr.Silencer het volgende:
Intens tafereel waar je het benauwd van krijgt.
Eindeloos respect voor deze agenten. Had ik daar gestaan dan had ik al mijn magazijnen geleegd.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:10 schreef Mr.Silencer het volgende:
Na 20 minuten:
Horrifying video shows Capitol cop getting crushed by Trump supporters
Bevat ook gedeelte van deze youtube video.
En dan mag je maar hopen dat de demonstrant tegenover je (of de agent naast je) geen corona heeftquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:10 schreef Mr.Silencer het volgende:
Na 20 minuten:
Horrifying video shows Capitol cop getting crushed by Trump supporters
Bevat ook gedeelte van deze youtube video.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |