SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
[ Bericht 7% gewijzigd door 3rr0r op 08-01-2021 13:03:55 ]
Ik zag laatst een post-game interview van hem, waarbij verschillende journalisten dus vragen mochten stellen. Wat een vervelende ongeinteresseerde houding heeft die man zeg, alsof hij geen miljoenen betaald krijgt en een spelletje speelt waar hij ontzettend van houdt...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Kyrie mag blijkbaar gewoon wedstrijden afzeggen zonder het aan Brooklyn of Nash te melden en vervolgens is die onbereikbaar .
Heeft ook een keer geweigerd om de pers te woord te staan want ja ze begrijpen hem toch niet ofzo .quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik zag laatst een post-game interview van hem, waarbij verschillende journalisten dus vragen mochten stellen. Wat een vervelende ongeinteresseerde houding heeft die man zeg, alsof hij geen miljoenen betaald krijgt en een spelletje speelt waar hij ontzettend van houdt...
Denk je werkelijk dat ze ongelijk hebben?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:55 schreef 3rr0r het volgende:
Oh, Chris Webber die weer moet gaan janken over 'Als de Capitoolbestormers zwart waren geweest waren ze allemaal overhoop geschoten' en Doc Rivers doet er ook z'n plasje over. Erg vermoeiend, had gehoopt dat ze dit het huidige seizoen wat zouden laten rusten en de NBA niet zo gebruiken voor hun activisme.
Weet ik niet, afgaande op hoe men die plunderende, brandstichtende mensen en halve vrijstaten (dat laatste was geen BLM maar Antifa, anarchisten, weet ik) hun gang lieten gaan lijkt me het onzinnig te stellen dat áls het allemaal donkere mensen waren geweest bij het Capitool, ze doodgeschoten zouden worden. Dat vind ik zo'n jankboel en iets van ras erbij betrekken daar waar die bezetting van het Capitool niks met ras of BLM te maken had. Maar Doc en Chris maken het er wel even van om nog meer slachtoffer te voelen. Maar heb gewoon liever dat ze dat in hun vrije tijd aankaarten dan steeds tijdens basketballwedstrijden. Andere sporten zijn daar wat dat betreft ietsjes beter in, niet al die politiek in de sport mengen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat ze ongelijk hebben?
De eerste die komend weekend uit mn fantasy lineup verdwijntquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Kyrie mag blijkbaar gewoon wedstrijden afzeggen zonder het aan Brooklyn of Nash te melden en vervolgens is die onbereikbaar .
Ik twijfel er niet aan dat jij dit beter kan inschatten dan de mensen die daar hun hele leven wonen en racisme hun leven lang al ervarenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Weet ik niet, afgaande op hoe men die plunderende, brandstichtende mensen en halve vrijstaten (dat laatste was geen BLM maar Antifa, anarchisten, weet ik) hun gang lieten gaan lijkt me het onzinnig te stellen dat áls het allemaal donkere mensen waren geweest bij het Capitool, ze doodgeschoten zouden worden. Dat vind ik zo'n jankboel en iets van ras erbij betrekken daar waar die bezetting van het Capitool niks met ras of BLM te maken had. Maar Doc en Chris maken het er wel even van om nog meer slachtoffer te voelen. Maar heb gewoon liever dat ze dat in hun vrije tijd aankaarten dan steeds tijdens basketballwedstrijden. Andere sporten zijn daar wat dat betreft ietsjes beter in, niet al die politiek in de sport mengen.
Tsja, dooddoener.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik twijfel er niet aan dat jij dit beter kan inschatten dan de mensen die daar hun hele leven wonen en racisme hun leven lang al ervaren
Tsjaa, ik hecht meer waarde aan de mening van mensen die racisme meemaken dan aan die van een anonieme fokker.quote:
Oh je ziet me als boze witte man? Je weet niet eens wat ik heb meegemaakt en wat mijn afkomst is. Dus zie hetgeen ik zeg maar gewoon als een mening van een kijker die inschakelt om basketball te kijken, liefde voor het spelletje.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Tsjaa, ik hecht meer waarde aan de mening van mensen die racisme meemaken dan aan die van een anonieme fokker.
Ik denk niet dat jij de aangewezen persoon bent om mensen die hun leven lang met racisme in de VS te maken hebben gehad te weerspreken.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh je ziet me als boze witte man? Je weet niet eens wat ik heb meegemaakt en wat mijn afkomst is. Dus zie hetgeen ik zeg maar gewoon als een mening van een kijker die inschakelt om basketball te kijken, liefde voor het spelletje.
Omdat je dat hebt weggeedit.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij de aangewezen persoon bent om mensen die hun leven lang met racisme in de VS te maken hebben gehad te weerspreken.
Je mag het doen hoor, maar je argumentatie en toon geven mij niet de indruk dat je over de relevante ervaring, of de benodigde objectiviteit beschikt om een serieuze bijdrage aan de discussie te leveren.
De woorden boze witte man zijn overigens geheel op jouw conto.
LeBron James heeft al eens aangegeven wat ie vindt van dit soort uitsprakenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Tsjaa, ik hecht meer waarde aan de mening van mensen die racisme meemaken dan aan die van een anonieme fokker.
En Daryl Morey moest zich meer in de Hong Kong situatie inlezen aldus LeMaoquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
LeBron James heeft al eens aangegeven wat ie vindt van dit soort uitspraken
Ja, want er zaten ook genoeg zwarten tussen die dag. Ik heb soms het idee dat mensen niet helemaal beseffen dat er ook gewoon zwarte mensen op Trump hebben gestemd.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat ze ongelijk hebben?
Er werd gezegd dat het om persoonlijke redenen was, maar ik neig eerder te denken dat het om corona gaat. KD had het ook en die is letterlijk nogal close met Kyrie, dus dat zou me niks verbazen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:41 schreef PowerLoungen het volgende:
KD was toch slechts uit voorzorg? Of was hij daadwerkelijk positief bevonden? Hoorde gisteren dat hij waarschijnlijk wel eerder weer terug was dan gedacht.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er werd gezegd dat het om persoonlijke redenen was, maar ik neig eerder te denken dat het om corona gaat. KD had het ook en die is letterlijk nogal close met Kyrie, dus dat zou me niks verbazen.
KD was positief en word weer verwacht op zaterdag als hij dan negatief test.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
KD was toch slechts uit voorzorg? Of was hij daadwerkelijk positief bevonden? Hoorde gisteren dat hij waarschijnlijk wel eerder weer terug was dan gedacht.
KD was in de zomer al positief volgens mij. Nu contact gehad met positief getest persoon dacht ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
KD was toch slechts uit voorzorg? Of was hij daadwerkelijk positief bevonden? Hoorde gisteren dat hij waarschijnlijk wel eerder weer terug was dan gedacht.
Klinkt eerder alsof die niet willen ballen als KD er ook niet bij is . We weten al wie er bij het team hoort volgens hem (Harris , Allen, Levert en nog een paar horen daar niet bij )quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er werd gezegd dat het om persoonlijke redenen was, maar ik neig eerder te denken dat het om corona gaat. KD had het ook en die is letterlijk nogal close met Kyrie, dus dat zou me niks verbazen.
Beetje een splijtzwam dus, bij Boston waren er toch ook al de nodige problemen?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klinkt eerder alsof die niet willen ballen als KD er ook niet bij is . We weten al wie er bij het team hoort volgens hem (Harris , Allen, Levert en nog een paar horen daar niet bij )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |