SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoedanquote:Mocht je na 5 werkdagen nog geen pakket hebben ontvangen, dan nemen wij contact met jou op.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:49 schreef gianni61 het volgende:
Ik ook.
En inmiddels is het 8 januari, wat betekent dat ik al een hele week geen alcohol gehad heb
Best prima, maar goed, doordeweeks is ook niet echt een uitdaging.quote:
En dan zou je graag biertje opentrekken?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Best prima, maar goed, doordeweeks is ook niet echt een uitdaging.
Nu staat er weer een weekend voor de deur..
Vier het met een biertjequote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:49 schreef gianni61 het volgende:
Ik ook.
En inmiddels is het 8 januari, wat betekent dat ik al een hele week geen alcohol gehad heb
Uiteraard, maar dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan zou je graag biertje opentrekken?
heb je die hoerenpasta nou nog gemaakt?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kan echt heel goed zonder alcohol.
Hoe laat begint het knallen?quote:
Paar cobra'tjes rondstrooien?quote:
Ik tegenwoordig ook, vroeger kon ik echt geen maat houden, zoveel freaky dronken avondjes meegemaakt, gelukkig heb ik dan wel een prettige dronk maar toch wat een zootje was dat af en toe zeg, bizarre avonturen welquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Neequote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je die hoerenpasta nou nog gemaakt?
Normaal wel, maar nu in deze lockdown doe ik elke avond een biertje of wijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik eigenlijk ook welquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik hoor van veel mensen dat ze halve alcoholisten zijn geworden door de lockdown.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Normaa
[..]
Normaal wel, maar nu in deze lockdown doe ik elke avond een biertje of wijn.
Gewoon omdat het lekker is.
oh scheisse. Wanneer is de uitslag? En ben je nu aan het verhongeren?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee![]()
Beetje change of plans gehad omdat ik even een COVID test van iemand af moet wachten. Daarna mag ik misschien weer naar buiten toe.
Het is wel letterlijk eentje hequote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoor van veel mensen dat ze halve alcoholisten zijn geworden door de lockdown.
Mijn vriendin begint al een kwartier voordat ze klaar is met werken en een paar uur later is ze sliederig en kwebsquote:
Vanmorgen getest; als het goed is einde van de dag (of uiterlijk morgenvroeg) de uitslag. Dus ik ben nu aan het verhongeren, hoop dat ze een pizza door de brievenbus willen duwen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh scheisse. Wanneer is de uitslag? En ben je nu aan het verhongeren?
Watquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:33 schreef UitStraling het volgende:
een paar uur later is ze sliederig en kwebs
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanmorgen getest; als het goed is einde van de dag (of uiterlijk morgenvroeg) de uitslag. Dus ik ben nu aan het verhongeren, hoop dat ze een pizza door de brievenbus willen duwen.
mm, pizza, dat is ook nog wel een idee voor straksquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanmorgen getest; als het goed is einde van de dag (of uiterlijk morgenvroeg) de uitslag. Dus ik ben nu aan het verhongeren, hoop dat ze een pizza door de brievenbus willen duwen.
zo op straat ineens een spuit in je armquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:39 schreef gianni61 het volgende:
In plaats van elke dag nieuwe regeltjes en volgordes bedenken kunnen ze ook gewoon eens opschieten en random mensen gaan prikken
gewoon met een blusvliegtuig over de stad en een bak vaccin uitkiepenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo op straat ineens een spuit in je arm
Yep maar ja Nederland is een aangeharkt tuintje en dat willen we graag zo houden, ik zou totaal niets aan die mensen hebben in het bedrijfsleven in ieder geval.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:39 schreef gianni61 het volgende:
In plaats van elke dag nieuwe regeltjes en volgordes bedenken kunnen ze ook gewoon eens opschieten en random mensen gaan prikken
met een briefje er aan.. welcome to the club?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo op straat ineens een spuit in je arm
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon met een blusvliegtuig over de stad en een bak vaccin uitkiepen
Ordnung muss sein.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep maar ja Nederland is een aangeharkt tuintje en dat willen we graag zo houden, ik zou totaal niets aan die mensen hebben in het bedrijfsleven in ieder geval.
De supervillains in films laten het altijd zo makkelijk uitzien.quote:
Zullen een hoop mensen zijn die dat toejuichen. De Amsterdammers zelf vooral denk ik. Behalve de coffeeshophouders, daar zullen er wel een paar van over de kop gaan.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:47 schreef bitterbal het volgende:
Dus
Buitenlandse toeristen moeten op termijn worden geweerd uit coffeeshops in Amsterdam. Burgemeester Halsema, het Openbaar Ministerie en de politie willen dat er in de toekomst alleen nog inwoners van Nederland worden toegelaten, schrijven ze in een brief aan de Amsterdamse gemeenteraad.
https://nos.nl/artikel/23(...)uit-coffeeshops.html
Dat achterlijke idee heeft onze overheid al eens gehad met de wietpas om zo Fransozen en Belgen uit de coffeeshops te houden, dat heeft ook niet lang bestaanquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:47 schreef bitterbal het volgende:
Dus
Buitenlandse toeristen moeten op termijn worden geweerd uit coffeeshops in Amsterdam. Burgemeester Halsema, het Openbaar Ministerie en de politie willen dat er in de toekomst alleen nog inwoners van Nederland worden toegelaten, schrijven ze in een brief aan de Amsterdamse gemeenteraad.
https://nos.nl/artikel/23(...)uit-coffeeshops.html
De straatdealers zullen dit ook toejuichenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zullen een hoop mensen zijn die dat toejuichen. De Amsterdammers zelf vooral denk ik. Behalve de coffeeshophouders, daar zullen er wel een paar van over de kop gaan.
Er is een ware klopjacht gaande op die gasten daar, zal al een lijst met honderden portretfoto's en een x aantal is al meteen ontslagen bij het bedrijf waarbij ze werkten maar ik denk niet dat dat hun grootste probleem gaat worden.quote:
groot gelijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er is een ware klopjacht gaande op die gasten daar, zal al een lijst met honderden portretfoto's en een x aantal is al meteen ontslagen bij het bedrijf waarbij ze werkten maar ik denk niet dat dat hun grootste probleem gaat worden.
Prima wat mij betreft.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er is een ware klopjacht gaande op die gasten daar, zal al een lijst met honderden portretfoto's en een x aantal is al meteen ontslagen bij het bedrijf waarbij ze werkten maar ik denk niet dat dat hun grootste probleem gaat worden.
Vind ook wel dat ze de demagoog en aanstichter Donald John Trump hiervoor moeten gaan vervolgen.quote:
Eens.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind ook wel dat ze de demagoog en aanstichter Donald John Trump hiervoor moeten gaan vervolgen.
Die laat ons mooi zitten met een stel wappies, hij is degene die ze een stem en een podium heeft gegeven en vergif heeft gevoerd, daarom zitten wij nu met Willem Engel, een knettergekke Baudet, Lange Frans en dat graancirkelwijfquote:
Vast wel maar ze krijgen niet echt een podium volgens mij dus ik hoor er vrij weinig over.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die laat ons mooi zitten met een stel wappies, hij is degene die ze een stem en een podium heeft gegeven en vergif heeft gevoerd, daarom zitten wij nu met Willem Engel, een knettergekke Baudet, Lange Frans en dat graancirkelwijf![]()
Zijn er ook veel wappies in Zwitserland eigenlijk?
Ik heb 't allang op.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:19 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend !!
Al op..quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:19 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend !!
een plasticknagerquote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:41 schreef CherryLips het volgende:
Er heeft iets gelekt in de koelkast. De cola of de dubbeldrank. Wel apart, want heb beide al twee dagen niet aangeraakt en twee uur geleden was er nog niks aan de hand.
Dum dum dum...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:41 schreef CherryLips het volgende:
Er heeft iets gelekt in de koelkast. De cola of de dubbeldrank. Wel apart, want heb beide al twee dagen niet aangeraakt en twee uur geleden was er nog niks aan de hand.
CSI: De Koelkastquote:
Kwam op discord een Amerikaan tegen die beweerde dat Obama 400 miljoen aan China heeft overgemaakt om COVID 19 te ontwikkelenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die laat ons mooi zitten met een stel wappies, hij is degene die ze een stem en een podium heeft gegeven en vergif heeft gevoerd, daarom zitten wij nu met Willem Engel, een knettergekke Baudet, Lange Frans en dat graancirkelwijf![]()
Zijn er ook veel wappies in Zwitserland eigenlijk?
Matig bedrag wel.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kwam op discord een Amerikaan tegen die beweerde dat Obama 400 miljoen aan China heeft overgemaakt om COVID 19 te ontwikkelen
Het bewijs kon ie niet geven anders dan ‘het is gefilmd’
RIJPEN EN KNIJPENquote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
En ergernis, ik heb een dikke puist in m'n nek en die doet zeer. Gelukkig was ik wel zo verstandig om er een (stukje blaren)pleister op te plakken, want ik kan er niet afblijven.
Ja, ik dacht dat 'ie dus al rijp was. Nu is 'ie vooral boos en mag de pleister het ergste eruitzuigen.quote:
hmm, misschien wel een goed idee.quote:
Man man manquote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, misschien wel een goed idee.
Aangezien ik deze maand geen bier drink heb ik de 2de koelkast ook niet aan staan, die kan wel een schoon gemaakt worden.
Rubbertjes.. Niet vrolijk van... Dat soort dingen.
werkt dat?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
En ergernis, ik heb een dikke puist in m'n nek en die doet zeer. Gelukkig was ik wel zo verstandig om er een (stukje blaren)pleister op te plakken, want ik kan er niet afblijven.
Moet de vriezers eigenlijk ook even ontdooien, maar dan moet ik eerst wat opeten.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, misschien wel een goed idee.
Aangezien ik deze maand geen bier drink heb ik de 2de koelkast ook niet aan staan, die kan wel een schoon gemaakt worden.
Rubbertjes.. Niet vrolijk van... Dat soort dingen.
Was van mn vader, stond al in de kelder, dus ik schuif de schuld af.quote:
Dat is wel een voordeel als het overdag vriest, dan kun je de laatjes gewoon buiten zetten.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet de vriezers eigenlijk ook even ontdooien, maar dan moet ik eerst wat opeten.
De ergste spanning is er in ieder geval af nu, en het voordeel van deze pleisters is dat ze doorzichtig zijn, dus valt niet zo hard op.quote:
's Zomers ontdooit het wel wat sneller, vooral als je er nog een ventilator opzet.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Was van mn vader, stond al in de kelder, dus ik schuif de schuld af.
[..]
Dat is wel een voordeel als het overdag vriest, dan kun je de laatjes gewoon buiten zetten.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Was van mn vader, stond al in de kelder, dus ik schuif de schuld af.
[..]
Dat is wel een voordeel als het overdag vriest, dan kun je de laatjes gewoon buiten zetten.
Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
's Zomers ontdooit het wel wat sneller, vooral als je er nog een ventilator opzet.
Pics in dmquote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Smakelijk detail, er zit nu een mooie witte stip in m'n pleister.
Doe ik in de zomer wel, dan gaat het snellerquote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet de vriezers eigenlijk ook even ontdooien, maar dan moet ik eerst wat opeten.
Heerlijk meid, vertel allesquote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat is nou precies het probleem hier in NL. Die lui krijgen gelijk aandacht bij Jinek en de FakeNews media.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vast wel maar ze krijgen niet echt een podium volgens mij dus ik hoor er vrij weinig over.
Kunnen we het gewoon weer over gerries hebbenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb een of ander goedje van de Lush met eucalyptus ofzo, droogt de boel lekker uit.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, sterker nog er zijn speciale kleinere 'hydrocolloid' pleisters daarvoor.
Ik heb daar ook nog wat van liggen, maar ik vind een blarenpleister op maat knippen makkelijker.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Fok blijft een bron van kennisquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat niet zonde als je die andere hebt?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb daar ook nog wat van liggen, maar ik vind een blarenpleister op maat knippen makkelijker.
Mwah, valt mee. De blarenpleisters liggen al een jaar of wat in de kast, sinds een jaar of vier heb ik ze amper nodig.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat niet zonde als je die andere hebt?Blarenpleisers zijn zo duur
Drogen die dingen ook uit na een tijd? Ik heb ze wel nog ergens, maar sinds ik mn nieuwe wandelschoenen heb, heb ik er geen meer gebruikt geloof ikquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, valt mee. De blarenpleisters liggen al een jaar of wat in de kast, sinds een jaar of vier heb ik ze amper nodig.
Ja dan moet het grote geschut eraan te pas komenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
En die andere waren te klein voor deze etterbak.
wowquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
En die andere waren te klein voor deze etterbak.
kwartiertje lopen hierquote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dordrecht mist echt een AH XL
Volgens mij niet, laatst eentje van zeker 10 jaar oud gebruikt.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Drogen die dingen ook uit na een tijd? Ik heb ze wel nog ergens, maar sinds ik mn nieuwe wandelschoenen heb, heb ik er geen meer gebruikt geloof ik
Deze zijn nog prima.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Drogen die dingen ook uit na een tijd? Ik heb ze wel nog ergens, maar sinds ik mn nieuwe wandelschoenen heb, heb ik er geen meer gebruikt geloof ik
Kwam er van de week achter dat er nu een Dunkin Donuts zit op het tramstation waar ik normaal altijd 10 min moet wachten na het werk.. dat wordt gevaarlijk post-coronaquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kwartiertje lopen hierMaar daartegenover zit ook Dunkin Donuts
beter dan een heroīne dealer.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kwam er van de week achter dat er nu een Dunkin Donuts zit op het tramstation waar ik normaal altijd 10 min moet wachten na het werk.. dat wordt gevaarlijk post-corona#viesdik
Grapjasquote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Never forget de kop die @:ErwinDikkie trok toen 'ie Westvale Abbey flipte naar
[ afbeelding ]
en ik deze erop gooide
[ afbeelding ]
Hard gelachen.
Vorige week kwam al het bericht dat ook dit jaar geen nachtelijke wandeling zal zijn, dus de blarenpleisters zullen ook in de kast kunnen blijven.quote:
dat is wel positief is, nadeel is ook dat na verloop van tijd de gaten in je gezicht vallenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet, daar word je magerder van begreep ik.
Ja, maar tegen de tijd dat dat gebeurt interesseert je dat zelf niet meer zoquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is wel positief is, nadeel is ook dat na verloop van tijd de gaten in je gezicht vallen
Moet voorlopig toch mondkapje op.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar tegen de tijd dat dat gebeurt interesseert je dat zelf niet meer zo
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet voorlopig toch mondkapje op.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:24 schreef bitterbal het volgende:
Dat was goeie lunch![]()
Stokbroodje met cheddarkaas en geroasterde bacon en mayo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echte cheddar? of van die vierkante schijfjes plastic?vierkante plasticSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
broodje kwam uit de oven dus ze waren gesmolten![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)it-jaar-gevaccineerd
Je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja jezus, eerst dacht ik nog, leuk, van de zomer, en nu moeten we misschien nog een HEEL JAAR wachten.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Hopelijk ben ik snel aan de beurt. Levendige handel voor huisartsen om mensen een label mee te geven.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:31 schreef bitterbal het volgende:
maar goed als bv wel de zwakkeren gevaccineerd kunnen worden geeft ons dat ook weer bewegingsruimte
Ik ga ook even bellen voor een longtestje.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopelijk ben ik snel aan de beurt. Levendige handel voor huisartsen om mensen een label mee te geven.
Denken dat je ooit nog bewegingsruimte krijgtquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:31 schreef bitterbal het volgende:
maar goed als bv wel de zwakkeren gevaccineerd kunnen worden geeft ons dat ook weer bewegingsruimte
Iedereen die normaal de griepprik krijgt mag toch wel snel aan de beurt zijn? Dan zit ik in een van de eerste groepen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga ook even bellen voor een longtestje.
Ik was gister in een iets te optimistische stemming dus heb voor de zomervakantie eens zitten zoeken.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:33 schreef bitterbal het volgende:
ja als jullie softies nou opschieten kan ik ook weer meer doen
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Denken dat je ooit nog bewegingsruimte krijgt
Volgens mij als je onder behandeling staat van een longarts of cardioloog oid.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen die normaal de griepprik krijgt mag toch wel snel aan de beurt zijn? Dan zit ik in een van de eerste groepen.
Kan ik alvast naar de kroeg en op vakantie.
Weet je niet, Dachten we afgelopen jaar ook. Griekenland kan misschien wel weer straksquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik was gister in een iets te optimistische stemming dus heb voor de zomervakantie eens zitten zoeken.
Gaat niet gebeuren hé?
Nee, die positieve mensen zijn juist het probleemquote:
Ja daar zat ik ook voornamelijk te zoekenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet je niet, Dachten we afgelopen jaar ook. Griekenland kan misschien wel weer straks
Toch best een kans dat dat kan?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook voornamelijk te zoeken
waarom nietquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik was gister in een iets te optimistische stemming dus heb voor de zomervakantie eens zitten zoeken.
Gaat niet gebeuren hé?
en wellicht wat minder domme bureaucratenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:36 schreef kwiwi het volgende:
Zal hier wel sneller gaan, we hebben de helft minder inwoners
Meh.. in zo'n overgeorganiseerd land weet ik dat nog zo net niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en wellicht wat minder domme bureaucraten
hoop het, ben er wel aan toe.quote:
We gaan het zien/quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarom nietIn voorjaar zal het aantal gevallen net als in 2020 echt wel weer omlaag gaan dankzij het weer.
Geen coronavrije vakantie nog, maar zal net zoiets als 2020 worden. En dat ging prima
Het kan nog meevallen.quote:AstraZeneca vraagt waarschijnlijk volgende week in de Europese unie om groen licht voor zijn coronavaccin. Mogelijk voor eind januari heeft de Europese toezichthouder, het Europees Geneesmiddelenbureau (EMA), een oordeel klaar.
Ik neig toch steeds meer naar kibbelingquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:40 schreef Amarantha het volgende:
Nomnom vanavond weer ovenpasta maken.
Doe maar snel je mond weer dicht stwinkiequote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:41 schreef kwiwi het volgende:
Lekker hoor die Zwitserse kaas, maar na het eten stink je de rest van de dag als je je mond open doet
Mondkapje op zetten, dan ben je zelf de enige die er last van heeft.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:41 schreef kwiwi het volgende:
Lekker hoor die Zwitserse kaas, maar na het eten stink je de rest van de dag als je je mond open doet
zijn er nog meer dan die 3?quote:
Ik heb hyperventilatie. Ben ik nu ook risicogeval?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopelijk ben ik snel aan de beurt. Levendige handel voor huisartsen om mensen een label mee te geven.
Sorry jongensquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doe maar snel je mond weer dicht stwinkie
Volgens mij gaan we straks als een raket, let maar op met dat AstraZenicaquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn er nog meer dan die 3?
Maar ach, we zijn niet eens in staat hier om 1 soort te verspreiden
Virus verspreiden lukt prima, maar een vaccin, neh
ik heb last van hypochondrie, dat mopet toch ook volstaanquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb hyperventilatie. Ben ik nu ook risicogeval?
Volgens mij zijn er in twee dagen relatief gezien meer mensen gevaccineerd dan in België en Frankrijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn er nog meer dan die 3?
Maar ach, we zijn niet eens in staat hier om 1 soort te verspreiden
Virus verspreiden lukt prima, maar een vaccin, neh
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:41 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb airco. Ben ik nu ook een risicogeval?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/allerha(...)spaghetti-puttanescaquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet wat dit is. Gewoon pasta? :S
ja dat klopt wel, Fransen krijgen het helemaal niet georganiseerdquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er in twee dagen relatief gezien meer mensen gevaccineerd dan in België en Frankrijk.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb airco. Ben ik nu ook een risicogeval?
Ik ben hypermobiel, ik vind dat ik ook voorrang heb.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hey ik ookquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben hypermobiel, ik vind dat ik ook voorrang heb.
Ik heb brak collageen, ik heb ook voorrangquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben hypermobiel, ik vind dat ik ook voorrang heb.
Ik zou op zich ook al blij zijn met Duitsland, of Oostenrijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga wel weer naar Duitsland met de auto deze zomer. Als die grenzen tenminste ooit weer open gaan
Die spuitjes gaan al naar @UitStralingquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:44 schreef Haags het volgende:
ik ben soms geil mag ik dan ook voorrang bij die spuit
Er is een verschil tussen een bietje lenig en hypermobielquote:
Duitsers hadden gisteren 45000 gevallen las ik dus die hebben het drukker met andere zaken nu dan de grens bewaken, je zou nu kunnen gaanquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga wel weer naar Duitsland met de auto deze zomer. Als die grenzen tenminste ooit weer open gaan
Ik zal even naar je zwaaienquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou op zich ook al blij zijn met Duitsland, of Oostenrijk.
Ik denk ook dat ik naar duitsland ga. Beviel goed vorig jaar.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:44 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Duitsers hadden gisteren 45000 gevallen las ik dus die hebben het drukker met andere zaken nu dan de grens bewaken, je zou nu kunnen gaan
in b4 Limburg is toch ook buitenlandquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik naar duitsland ga. Beviel goed vorig jaar.
Desnoods blijf ik in Nederland. Groningen is ook een soort van buitenland.
Het staat bij mij in mijn ziekenhuisdossier dus denk dat ik het wel heb.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een bietje lenig en hypermobielIk kan ook m'n vingers vlechten, maar ik ben niet hypermobiel.
Ja, zat mooie gebieden daarquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik naar duitsland ga. Beviel goed vorig jaar.
Desnoods blijf ik in Nederland. Groningen is ook een soort van buitenland.
I wishquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in b4 Limburg is toch ook buitenland
Mehquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:48 schreef gianni61 het volgende:
België doet het nu in verhouding best goed.
Ook prima om op vakantie te gaan.
Daar zat ik vorig jaar ongeveer 25km vandaan. Nog langs gefietst.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zat mooie gebieden daarEn ik wil graag naar Rothenburg ob der Tauber nu het daar niet wemelt van de Chinezen.
Okéquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het staat bij mij in mijn ziekenhuisdossier dus denk dat ik het wel heb.
Bij mij staat er Ehlers-Danlos (type hypermobiliteit), dus denk ook wel dat ik het hebquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het staat bij mij in mijn ziekenhuisdossier dus denk dat ik het wel heb.
dat was 2 maanden terug wel anders, toen waren de Belgen jaloers op NL, hadden ze zelf 25000 gevallen per dagquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:48 schreef gianni61 het volgende:
België doet het nu in verhouding best goed.
Ook prima om op vakantie te gaan.
Ja ik kon vroeger ook de schouderbladen tegen elkaar duwen en nu heb ik al moeite om uit de auto of van de fiets te komen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij mij staat er Ehlers-Danlos (type hypermobiliteit), dus denk ook wel dat ik het hebOverigens ben ik wel minder hypermobiel dan als tiener. Ouder worden helpt blijkbaar
Lijkt me handig als je onder het bed moet stofzuigen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij mij staat er Ehlers-Danlos (type hypermobiliteit), dus denk ook wel dat ik het hebOverigens ben ik wel minder hypermobiel dan als tiener. Ouder worden helpt blijkbaar
Meeste mensen willen dit ook niet zien gebeurenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:50 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind wel grappig soms om dit te doen voor mensen hun neus, meeste mensen kunnen dit niet.
Ik merk er zelf weinig van eigenlijk. Merk alleen dat ik echt heel raar met mijn knieën sta als ik rechtop sta maar verder? Ja ik kan wel alles doorbuigen enz maar ik heb weinig pijn. Maar arts heeft het vastgesteld omdat ik wel veel vage klachten had toen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké
Maar ik hoor het zo vaak. M'n nicht had haar kinderen zelf ook de diagnose gegeven en maakte zich helemaal zorgen. En nog wat studiegenootjes die het van zichzelf vonden.
En dan ken ik iemand met ED die voortdurend alles in braces heeft. Is toch weer andere koek.
Mentaal gehandicapt vind ik wel een reden jaquote:Op vrijdag [quote]
[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2588323/7/30#p197284738]vrijdag 8 januari 2021 13:50 schreef bitterbal het volgende:
Straks er ee nieuwsbericht dat Fokkers ook vinden dat ze voorrang hebben
Nee.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:50 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind wel grappig soms om dit te doen voor mensen hun neus, meeste mensen kunnen dit niet.
Daarom leuk om te doen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Meeste mensen willen dit ook niet zien gebeuren
Heb je verschillende types? Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan m'n vingers over elkaar heen leggen. Behalve m'n rechterpink, want die heb ik ooit gebroken en staat net een knikje de verkeerde kant op.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee.Sowieso ben ik ooit geopereerd aan mijn rechterduim, dus die is een stuk minder flexibel.
Ik doe het niet wekelijks.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar daar maak je het niet beter mee he
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je verschillende types? Dat wist ik niet.
Als je hiervan gaat gillen kun je echt weinig hebben.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja iedereen laten gillen, heerlijk.
bijna weekendquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neem voor mij badkamerreiniger mee
Ik kan wel wat hebben, maar ik hou dan weer niet van krakende gewrichten.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je hiervan gaat gillen kun je echt weinig hebben.![]()
Ze hebben het hele boeltje goed onder controle, schept echt vertrouwen ditquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:30 schreef bitterbal het volgende:
Dat zegt de minister vrijdagochtend in reactie op het nieuws dat Nederland de komende tijd wellicht minder vaccins binnenkrijgt dan waar De Jonge in de planning rekening mee heeft gehouden. In het schema dat hij deze week presenteert, zou iedere volwassene eind september het vaccin hebben gekregen. Maar dat kan ook zomaar langer gaan duren, zegt de minister: „Dat kan. Of eerder, dat kan ook. Alles kan, we weten het niet.”
alles kan. Koffiekan, waterkan, theekan maar er kan nog meer, IJsselmeer., Brielse meer en Tjeukemeer.
Maar je hoort niks.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan wel wat hebben, maar ik hou dan weer niet van krakende gewrichten.
neem donuts meequote:
Nee dat bedoel ik nietquote:
Oh hai.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan wel wat hebben, maar ik hou dan weer niet van krakende gewrichten.
Dat is mijn probleem, ik buig en breekquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:57 schreef Amarantha het volgende:
Juist omdat ik hypermobiel ben buigt het makkelijk mee en kraakt het niet zo snel. Hoewel ik denk als bij iemand anders het gaat kraken bij dit dat je dan teveel druk zet en je duim aan het breken bent.
Wel handig af en toe.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:57 schreef Amarantha het volgende:
Juist omdat ik hypermobiel ben buigt het makkelijk mee en kraakt het niet zo snel. Hoewel ik denk als bij iemand anders het gaat kraken bij dit dat je dan teveel druk zet en je duim aan het breken bent.
Ik kwam er gister achter dat ik een jongetje op de groep heb die ook cubemaster is. Hij komt niet zo vaak want hij heeft ook hockeytraining maar vond ik leuk om te horen. Hij heeft ook zo'n officiële timer enzo en zijn pr is 48 seconden nog iets. Hij is 10 of 11quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze hebben het hele boeltje goed onder controle, schept echt vertrouwen dit
Voor de appelflappen he.quote:
Ik kraak juist aan alle kantenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:57 schreef Amarantha het volgende:
Beetje hobbelig alleen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kraak juist aan alle kantenMaar zoals mijn fysio altijd zegt 'krakende wagens rijden het langst'
Liegt je fysio vaker tegen jou?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kraak juist aan alle kantenMaar zoals mijn fysio altijd zegt 'krakende wagens rijden het langst'
Ongetwijfeld.quote:
Ga maar terug danquote:
Is het begin van het einde begonnenquote:
Snel! Maak er misbruik van! Nu ze nog warm is!quote:
ker prikkenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:18 schreef Koen66 het volgende:
nice, extra prikopties
https://www.nu.nl/coronav(...)aar-zes-prikken.html
je toch bezig bent: ik had graag een nieuwe tvquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:20 schreef Amarantha het volgende:
Als jij het zegt dud0r klinkt het meteen zo fout.
verder ben je helemaal niet veeleisendquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil een nieuwe tv, wasmachine, koelkast. Dankje Buda.
Kan nog wel 10 dingen noemen maar dit is eerst wel voldoende.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
verder ben je helemaal niet veeleisend
oke gelukkig maarquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan nog wel 10 dingen noemen maar dit is eerst wel voldoende.
Ja. Met een bepaalde spuit waarvan niet bekend is of Nederland die heeftquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:18 schreef Koen66 het volgende:
nice, extra prikopties
https://www.nu.nl/coronav(...)aar-zes-prikken.html
Dat zijn die waar ook de microchip in zit zeker!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Met een bepaalde spuit waarvan niet bekend is of Nederland die heeft
Dit klinkt leuk.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:29 schreef CherryLips het volgende:
O ik wil ook nog zo'n Kitchenaid, roze graag.
Fijne dingenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:29 schreef CherryLips het volgende:
rozequote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:29 schreef CherryLips het volgende:
ik heb een artisan in het aquablauwquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Fijne dingenik heb een heavy duty in t rood.
aat hem een huis voor je stelenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:30 schreef Amarantha het volgende:
Klinkt ook als iets waar ik geen plek voor heb.
Ik wel hahaquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:31 schreef Amarantha het volgende:
Mandalorian seizoen 2 al gekeken dud0r? (Ik niet haha)
Ik heb meer moeite met de prijs.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:30 schreef Amarantha het volgende:
Klinkt ook als iets waar ik geen plek voor heb.
alleen de eerste 2 afleveringenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:31 schreef Amarantha het volgende:
Mandalorian seizoen 2 al gekeken dud0r? (Ik niet haha)
Ja ik heb er vast ook geen geld voor haha. Moet sowieso eerst nieuwe wasmachine enz kopen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb meer moeite met de prijs.
Ja ik ook zoiets, misschien komend weekend maar even kijken.quote:
Keertje in de aanbieding kopen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb meer moeite met de prijs.
Dat is voor mensen die dan kunnen opscheppen over hoe een duur broodrooster ze wel niet hebben.quote:
Oh ja, dure dingen verlanglijstje:quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik heb er vast ook geen geld voor haha. Moet sowieso eerst nieuwe wasmachine enz kopen.
nog niet, staat nog op de ik moe thet ooit kijken lijst.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:33 schreef Amarantha het volgende:
Wie heeft hier Soul al gezien op Disney+? Is dat leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |