SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoedanquote:Mocht je na 5 werkdagen nog geen pakket hebben ontvangen, dan nemen wij contact met jou op.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:49 schreef gianni61 het volgende:
Ik ook.
En inmiddels is het 8 januari, wat betekent dat ik al een hele week geen alcohol gehad heb
Best prima, maar goed, doordeweeks is ook niet echt een uitdaging.quote:
En dan zou je graag biertje opentrekken?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Best prima, maar goed, doordeweeks is ook niet echt een uitdaging.
Nu staat er weer een weekend voor de deur..
Vier het met een biertjequote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:49 schreef gianni61 het volgende:
Ik ook.
En inmiddels is het 8 januari, wat betekent dat ik al een hele week geen alcohol gehad heb
Uiteraard, maar dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan zou je graag biertje opentrekken?
heb je die hoerenpasta nou nog gemaakt?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kan echt heel goed zonder alcohol.
Hoe laat begint het knallen?quote:
Paar cobra'tjes rondstrooien?quote:
Ik tegenwoordig ook, vroeger kon ik echt geen maat houden, zoveel freaky dronken avondjes meegemaakt, gelukkig heb ik dan wel een prettige dronk maar toch wat een zootje was dat af en toe zeg, bizarre avonturen welquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Neequote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je die hoerenpasta nou nog gemaakt?
Normaal wel, maar nu in deze lockdown doe ik elke avond een biertje of wijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik eigenlijk ook welquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik hoor van veel mensen dat ze halve alcoholisten zijn geworden door de lockdown.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Normaa
[..]
Normaal wel, maar nu in deze lockdown doe ik elke avond een biertje of wijn.
Gewoon omdat het lekker is.
oh scheisse. Wanneer is de uitslag? En ben je nu aan het verhongeren?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee![]()
Beetje change of plans gehad omdat ik even een COVID test van iemand af moet wachten. Daarna mag ik misschien weer naar buiten toe.
Het is wel letterlijk eentje hequote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoor van veel mensen dat ze halve alcoholisten zijn geworden door de lockdown.
Mijn vriendin begint al een kwartier voordat ze klaar is met werken en een paar uur later is ze sliederig en kwebsquote:
Vanmorgen getest; als het goed is einde van de dag (of uiterlijk morgenvroeg) de uitslag. Dus ik ben nu aan het verhongeren, hoop dat ze een pizza door de brievenbus willen duwen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh scheisse. Wanneer is de uitslag? En ben je nu aan het verhongeren?
Watquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:33 schreef UitStraling het volgende:
een paar uur later is ze sliederig en kwebs
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanmorgen getest; als het goed is einde van de dag (of uiterlijk morgenvroeg) de uitslag. Dus ik ben nu aan het verhongeren, hoop dat ze een pizza door de brievenbus willen duwen.
mm, pizza, dat is ook nog wel een idee voor straksquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanmorgen getest; als het goed is einde van de dag (of uiterlijk morgenvroeg) de uitslag. Dus ik ben nu aan het verhongeren, hoop dat ze een pizza door de brievenbus willen duwen.
zo op straat ineens een spuit in je armquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:39 schreef gianni61 het volgende:
In plaats van elke dag nieuwe regeltjes en volgordes bedenken kunnen ze ook gewoon eens opschieten en random mensen gaan prikken
gewoon met een blusvliegtuig over de stad en een bak vaccin uitkiepenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo op straat ineens een spuit in je arm
Yep maar ja Nederland is een aangeharkt tuintje en dat willen we graag zo houden, ik zou totaal niets aan die mensen hebben in het bedrijfsleven in ieder geval.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:39 schreef gianni61 het volgende:
In plaats van elke dag nieuwe regeltjes en volgordes bedenken kunnen ze ook gewoon eens opschieten en random mensen gaan prikken
met een briefje er aan.. welcome to the club?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo op straat ineens een spuit in je arm
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon met een blusvliegtuig over de stad en een bak vaccin uitkiepen
Ordnung muss sein.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep maar ja Nederland is een aangeharkt tuintje en dat willen we graag zo houden, ik zou totaal niets aan die mensen hebben in het bedrijfsleven in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |