abonnement Unibet Coolblue
pi_197277966
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 23:01 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Waarom in vredesnaam, wie bedenkt dat _O-
Daarom denk ik dat het niet live is geweeest toch :o

Je laat ze toch niet 9 uur in een hokkie zitten _O-
pi_197277980
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 23:03 schreef Mazikeen het volgende:

[..]

Daarom denk ik dat het niet live is geweeest toch :o

Je laat ze toch niet 9 uur in een hokkie zitten _O-
Ja maar laat je mensen dan voor joker stemmen, kost dat stemmen ook geld?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_197278010
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 23:03 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ja maar laat je mensen dan voor joker stemmen, kost dat stemmen ook geld?
nee, gratis via de site van RTL. Wel effe registreren
Altijd de sarcasme modus aan
  Admin donderdag 7 januari 2021 @ 23:04:51 #54
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_197278022
Werkt Huub niet meer achter de schermen?! Want het eerste half uur ging prima en daarna ging het licht uit.

Dit kan toch stukken beter?
Jammer hoor, want het heeft echt potentie.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_197278078
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 23:03 schreef Mazikeen het volgende:

[..]

Daarom denk ik dat het niet live is geweeest toch :o

Je laat ze toch niet 9 uur in een hokkie zitten _O-
Er werd hier gemeld dat de live momenten ook op de livestream te zien waren, dus ik denk dat ze inderdaad uren in die kamer hebben moeten zitten.
pi_197278079
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 23:04 schreef yvonne het volgende:
Werkt Huub niet meer achter de schermen?! Want het eerste half uur ging prima en daarna ging het licht uit.

Dit kan toch stukken beter?
Jammer hoor, want het heeft echt potentie.
geef ons hier de regie. Is het zo geregeld _O-
Altijd de sarcasme modus aan
pi_197278081
Ik vond het maar een amateuristische (live)show
  Admin donderdag 7 januari 2021 @ 23:10:25 #58
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_197278135
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 23:07 schreef Ceetje.. het volgende:

[..]

geef ons hier de regie. Is het zo geregeld _O-
Nou prima ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_197278140
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 23:04 schreef yvonne het volgende:
Werkt Huub niet meer achter de schermen?! Want het eerste half uur ging prima en daarna ging het licht uit.

Dit kan toch stukken beter?
Jammer hoor, want het heeft echt potentie.
Mee eens. Het begon veelbelovend. Snel, spannend. Leuke samenvatting.

Daarna leek het wel of we 22 jaar terug de tijd in gingen. Rolf Wouters had meer interactie met de bewoners. Hiervan kon je absoluut in twijfel brengen of het wel live was.

De spanning voor wie het huis zou verlaten was al nauwelijks voelbaar. Voor de afwikkeling van wie zou blijven werd niet eens gepoogd er emotie in te stoppen.
  Admin donderdag 7 januari 2021 @ 23:19:07 #60
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_197278308
quote:
11s.gif Op donderdag 7 januari 2021 23:10 schreef Benny het volgende:

[..]

Mee eens. Het begon veelbelovend. Snel, spannend. Leuke samenvatting.

Daarna leek het wel of we 22 jaar terug de tijd in gingen. Rolf Wouters had meer interactie met de bewoners. Hiervan kon je absoluut in twijfel brengen of het wel live was.

De spanning voor wie het huis zou verlaten was al nauwelijks voelbaar. Voor de afwikkeling van wie zou blijven werd niet eens gepoogd er emotie in te stoppen.
Vroeger waren de live uitzendingen voor de bewoners ook een belevenis, het leek wel helemaal verkeerd gemonteerd.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator donderdag 7 januari 2021 @ 23:29:31 #61
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_197278474
Het was knoeiwerk. :D

Zó slecht was het, dat ik er wel vertrouwen in heb dat er hard ingegrepen wordt.

Aan Geraldine was ook goed te zien dat ze er heel ongelukkig mee was.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_197278691
Exit room was echt bizar. Waarom mogen wij niet zien hoe de bom van Ziko eruit valt bij de groep en hoe hij dan iedereen een afscheidsknuffel geeft. Exit interview in de studio kan ook beter.

Beetje jammer dit. Geen spanning opgebouwd. Geen tussenstand van de stemmen ofzo. Enorm langdradig en dan exit in vijf minuten afraffelen. Psychologen mogen ook weg blijven totdat er echt iets gebeurd wat het bespreken waard is moreel gezien ofzo.

Tot slot, Geraldine hing steeds maar raar aan de desk, alsof ze overstrekoefeningen deed met haar armen, why?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 januari 2021 @ 23:48:37 #63
862 Arcee
Look closer
pi_197278723
Ik heb die live-uitzending wat vluchtig zitten doorspoelen en kon er al met al geen touw aan vastknopen, maar of dat aan mij lag?
pi_197278738
quote:
10s.gif Op donderdag 7 januari 2021 23:48 schreef Arcee het volgende:
Ik heb die live-uitzending wat vluchtig zitten doorspoelen en kon er al met al geen touw aan vastknopen, maar of dat aan mij lag?
Ziko is wat lastig te volgen idd, blij dat die stoethaspel eruit is.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_197278828
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 23:46 schreef Tegan het volgende:
Exit room was echt bizar. Waarom mogen wij niet zien hoe de bom van Ziko eruit valt bij de groep en hoe hij dan iedereen een afscheidsknuffel geeft. Exit interview in de studio kan ook beter.

Beetje jammer dit. Geen spanning opgebouwd. Geen tussenstand van de stemmen ofzo. Enorm langdradig en dan exit in vijf minuten afraffelen. Psychologen mogen ook weg blijven totdat er echt iets gebeurd wat het bespreken waard is moreel gezien ofzo.

Tot slot, Geraldine hing steeds maar raar aan de desk, alsof ze overstrekoefeningen deed met haar armen, why?
De hele opzet deed me wel een beetje vermoeden dat we niet naar een liveuitzending gekeken hebben, weet iemand of het in Vlaanderen tegelijkertijd op TV was?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 8 januari 2021 @ 00:01:40 #66
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_197278865
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 23:57 schreef TheVulture het volgende:

[..]

De hele opzet deed me wel een beetje vermoeden dat we niet naar een liveuitzending gekeken hebben, weet iemand of het in Vlaanderen tegelijkertijd op TV was?
Ja was tegelijk. https://www.vier.be/tv-gids

Ik vond het ook slecht vanavond. Ook totaal geen idee of dit echt live was.

Die experts mogen ze achterwege houden en die vele terugblikken.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_197278941
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 00:01 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Ja was tegelijk. https://www.vier.be/tv-gids

Ik vond het ook slecht vanavond. Ook totaal geen idee of dit echt live was.

Die experts mogen ze achterwege houden en die vele terugblikken.
Ah ok. Ze willen die live-uitzending iets meer body geven denk ik, maar dat gelul met die psychologen is altijd al verschrikkelijk geweest ja... en ik vind het decor zo steriel, alsof ze in een vliegtuigslurf staan vlak voor vertrek
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_197280267
De live uitzending ga ik niet meer kijken. Het gaat er puur om wie er uit ging. Ik ga geen 1.5 uur herhalingen kijken voor 1 minuut content die relevant is.
pi_197280504
Het huis staat op een parkeervlak en ik denk dat de afstand van huis naar de tv studio te groot is. En dat ze daarom Ziko en Liesse smiddags al apart hebben gezet, vlakbij de studio. Liesse deed er nml ook weer lang over, en was buiten adem, toen ze er weer in ging.
Maar helemaal eens dat een echte exit, veel spectaculairder is. De omhelzingen van de mensen die je weg hebben gestemd, blijft mooie tv.

Geraldine en Peter sprankelen niet. En de Belg is zo gortdroog en grijs, dat Geraldine bijna denkt aan een Spuiten en Slikken BB.
Ik ben je moeder niet. Snotneus.
pi_197281089
459.000 kijkers
  vrijdag 8 januari 2021 @ 10:16:06 #71
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197281770
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 23:04 schreef yvonne het volgende:
Werkt Huub niet meer achter de schermen?! Want het eerste half uur ging prima en daarna ging het licht uit.

Dit kan toch stukken beter?
Jammer hoor, want het heeft echt potentie.
Nee, hij zij in de podcast van de VPRO van niet.

Sinds begin dit jaar reist Van Ballegooy zelfs de wereld over als ‘formatconsultant’ voor ITV Global Entertainment. „Ik zit sinds zondag bijvoorbeeld in Gran Canaria voor Love Island Nederland, en vlieg deze week door naar Marbella voor Love Island Polen. Het is heel simpel: als een ander land een programma koopt, zit daar ‘production support’ bij. Mij krijg je er dus bij, ik help mee en bewaak het merk. Als ze bij The Voice Nigeria er ineens vijf stoelen neer willen zetten, vinden wij dat niet zomaar goed. Het format Ik Hou van Holland loopt in 40 landen, The Voice in 65 landen. Ik zit dus overal.”
  vrijdag 8 januari 2021 @ 10:17:12 #72
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_197281784
heb zelf niks te klagen over tv uitzendingen, ik geniet volop
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  vrijdag 8 januari 2021 @ 10:18:06 #73
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_197281797
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 10:16 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Nee, hij zij in de podcast van de VPRO van niet.

Sinds begin dit jaar reist Van Ballegooy zelfs de wereld over als ‘formatconsultant’ voor ITV Global Entertainment. „Ik zit sinds zondag bijvoorbeeld in Gran Canaria voor Love Island Nederland, en vlieg deze week door naar Marbella voor Love Island Polen. Het is heel simpel: als een ander land een programma koopt, zit daar ‘production support’ bij. Mij krijg je er dus bij, ik help mee en bewaak het merk. Als ze bij The Voice Nigeria er ineens vijf stoelen neer willen zetten, vinden wij dat niet zomaar goed. Het format Ik Hou van Holland loopt in 40 landen, The Voice in 65 landen. Ik zit dus overal.”
zou me niks verbazen als Huubje achter dat ''Nieuwe Boeren'' programma zit _O-

werd ook gehypt als de ''boeren versie van utopia''
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_197281838
Het zou toch helemaal niet erg zijn als van exit naar de studio even duurt. Stukje lopen, make-upje voor de studiolampen, microfoon fixen.

Dat apart zetten van de genomineerden moet echt stoppen.

Ik mis ook interactie tussen de bewoners en de presentatoren. Even tegen de groep hallo roepen, spanning opbouwen voor de exit. Dat de groep dan gezamelijk hallo etc. terugroept. En dan een paar bewoners een individuele vraag stellen. Dan een half uur later hetzelfde, weer spanning opbouwen, maar i.p.v. de vragen dat de genomineerden hun pleidooi mogen doen naar de kijkers (terwijl ze tussen de andere bewoners zitten). En dan een half uur later voor de derde keer terugkomen naar de bewoners voor de daadwerkelijke exit incl. het zichtbaar afscheid nemen. Dan terug naar de studio, de exit bespreken (cijfers en bijzonderheden ofzo) wachtend tot diegene klaar is voor het exit interview. Dan klaar.

Eventueel kunnen er nog afscheidsboodschappen worden getoond van de bewoners (die eerder in dbk zijn opgenomen) voor meer emotie.

[ Bericht 11% gewijzigd door Tegan op 08-01-2021 10:28:33 ]
  vrijdag 8 januari 2021 @ 10:20:36 #75
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197281850
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 10:18 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

zou me niks verbazen als Huubje achter dat ''Nieuwe Boeren'' programma zit _O-

werd ook gehypt als de ''boeren versie van utopia''
Hij is vooral in het buitenland om daar de formats te 'bewaken'. Heeft wel goed geboerd in ieder geval.

Voor de liefhebbers; https://podcastluisteren.nl/pod/Uit-de-Gouden-Kooi
(gaat over hoe hij in dgk kwam, dgk zelf en hoe het nu gaat)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')