Bijzonder ja.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:49 schreef Mazikeen het volgende:
Hij mag geen gedag zeggen tegen de rest?
Het lijkt wel alsof RTL vergeten is hoe een live-uitzending gemaakt moet worden. Heel vaag, wie produceert dit?quote:
Ze hebben vanmiddag al afscheid genomen toch?quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:49 schreef Mazikeen het volgende:
Hij mag geen gedag zeggen tegen de rest?
Rare keuze ja..quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Zo'n exit vanuit zo'n aparte kamer is ook echt heel raar en totaal emotieloos...
Weet ik toch niet? Ik werk dus geen tijd voor livestreams.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze hebben vanmiddag al afscheid genomen toch?
ja. ze moesten van iedereen afscheid nemen en in dat kamertje gaan zittenquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:51 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Weet ik toch niet? Ik werk dus geen tijd voor livestreams.
Of is het in deze uitzending geweest?
mee eens hoor, de liveshow bestond voor de helft uit herhaling en psychologengezever. Beter laten ze meer van de streams zien.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:51 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Helemaal eens. Dit sloeg echt nergens opquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Met de dagelijkse uitzendingen was niet veel mis, maar die liveuitzendingen moeten echt wel 5 tandjes beter
Ik ook. Zag het in het verslagtopic BB / Big Brother 2021 Streamverslagenquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:51 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ow, totaal niet meegekregen deze uitzendingquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja. ze moesten van iedereen afscheid nemen en in dat kamertje gaan zitten
Eens, er zit totaal geen emotie in de show, nu zijn we pas een week onderweg natuurlijk, maar had die mensen gewoon letterlijk uit het huis laten vertrekken... nu was alle emotie er al zowat uitgeslagen en waren de overgebleven bewoners al weer met business as usual bezigquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:55 schreef Gert het volgende:
Pfff.. dit moet volgende week echt veel beter.
Dat het niet meteen al supergestroomlijnd en gelikt loopt: prima. Dat de presentatoren wat onwennig zijn en de regie voor de helft uit stagiaires bestaat, vooruit. Maar deze indeling en opbouw van de live show, en zo'n knullige afwikkeling van de exit, dat is funest.
Wow dus ze hebben vanaf half 1 in de kamer gezetenquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook. Zag het in het verslagtopic BB / Big Brother 2021 Streamverslagen
Ja.. dat dan weer wél.quote:
Waarom in vredesnaam, wie bedenkt datquote:Op donderdag 7 januari 2021 23:00 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Wow dus ze hebben vanaf half 1 in de kamer gezeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |