Ze zeiden dat de KNVB het heeft verboden.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Verboden of gewoon niet voor herhaling vatbaar?
Oude stoeltjes.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:07 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen er nog publiek mocht komen.
Ik vind Schmidt echt een hele vervelende arrogante uitstraling hebbenquote:Op zondag 10 januari 2021 16:21 schreef RipCity het volgende:
Die Schmidt moet altijd wennen aan Nederlandse journalistjes.
Zat ik mij inderdaad enorm aan te storen. Eindelijk een man zonder sjaal kom ik nog niet aan mijn trekken.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:26 schreef Caland het volgende:
Ik kan door die jas niet zien of Erik een nek heeft @:littlerabbit
Yup die bevalt me primaquote:Op zondag 10 januari 2021 16:27 schreef tompsv18 het volgende:
Marciano Vink is wel een prettige analist.
Dat mag ik wel hopen. Die wordt geacht hier de deskundige te zijn.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:27 schreef PSVCL het volgende:
Vink stelt betere vragen dan de presentator
Ik had ook een flinke zone-out bij dit interview.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:29 schreef RipCity het volgende:
Ik zou als speler na 3minuten ten Hag echt totaal afgeleid zijn. Net als Huge de Jonge. Na paar minuten wil je 'm gewoon niet meer horen brabbelen.
herkentquote:Op zondag 10 januari 2021 16:30 schreef RvLaak het volgende:
vdSar net op R1: "Geen sfeer in het stadion door afwezigheid supporters"... Hoe herkend hij het verschil met en zonder vraag ik me dan af
Misschien was het gewoon een interview van vorig jaar.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:30 schreef RvLaak het volgende:
vdSar net op R1: "Geen sfeer in het stadion door afwezigheid supporters"... Hoe herkend hij het verschil met en zonder vraag ik me dan af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |