Dat denk ik ook.quote:
Af en toe een clipje met pompeuze muziek ertussendoor waardoor het lijkt alsof we naar de Wedstrijd van de Eeuw gaan kijken.quote:
quote:Op zondag 10 januari 2021 11:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat wordt dus een enorme zaadpot.
Ja zo kan ik het ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Karina
quote:Op zondag 10 januari 2021 14:56 schreef Zipportal het volgende:
Ik snap eigenlijk nog steeds niet wat dat nageltje is? Als je bovenste kootje eraf geslagen is, dan groeit er neem ik aan geen nagel opeens op die plek na het tweede kootje. Maar als je een implantaat ofzo ter vervanging zet, dan neem je toch wel iets beters. Bot kan het ook niet zijn. Hmm...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Karina
quote:Op zondag 10 januari 2021 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Daar is frank Lammers voor @:maxi-mus
Gaan die weer commentaar geven? Dat was een jaar of tien geleden wel vermakelijk, vooral omdat Ajax dik won.quote:
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Gaan die weer commentaar geven? Dat was een jaar of tien geleden wel vermakelijk, vooral omdat Ajax dik won.
Zo voel ik mij ook al jaaaaren over hem hoor maar wetende dat jij er zoveel aanstoot aanneemt maakt het voor mij dragelijker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |