Het is ziekelijkquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval een stuk schoner dan in Utopia
Praten tijdens het plassen , ik dacht dat mannen niet kunnen multitasken. Plassen over hun schoenenquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:22 schreef Stranger het volgende:
Natuurlijk pakt Theo de middelste douche. Vast ook iemand die het middelste urinoir pakt om gezellig te kletsen.
GOA.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Maar het waren de vrouwen
Ik pis en praat tegelijk, geen probleem..quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:25 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Praten tijdens het plassen , ik dacht dat mannen niet kunnen multitasken. Plassen over hun schoenen
quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Maar het waren de vrouwen
Onder de douche heb ik geen schoenen aan.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:25 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Praten tijdens het plassen , ik dacht dat mannen niet kunnen multitasken. Plassen over hun schoenen
Den Naomi.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
FF![]()
Eeeuh welke Lesbo ?
Neequote:
Op het toilet toch wel?quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Onder de douche heb ik geen schoenen aan.
In hurkzit meestal niet.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:28 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Op het toilet toch wel?
Ah, moest ff scrollen, slecht in namen.quote:
Hey dame.Long time no see.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
theo wik zou graag tot iedereen zn piemeltje ziet
Theo heeft waarschijnlijk een byzonder lulletje
.. hij is dr zo wys mee
een vriendje
Officieel is ze nog geen echte lesbo.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah, moest ff scrollen, slecht in namen.
Die, lesbo, ah dat wist ik niet maar ze heeft wel wat vind ik. Had ik al bij de foto.
Dus ja maat, ik hou d'r met een half oog in de gaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |