Was meer...jij en vriendenquote:Op donderdag 7 januari 2021 02:54 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Geen rare vraag toch? Bij de vorige BBs was het nooit zo'n probleem. Bij DGK was het al helemaaaaaaaaaaaaal geen probleem.
Nu wel![]()
Kom op zeg.
Oh waar kan je stemmen dan?quote:Op donderdag 7 januari 2021 07:13 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb op Liesje gestemd , die wapper Ziek-O mag pleitte
België , wel via vpn Belgie inschakelen en een account op de site hebbenquote:
Dank je! Wat jammer dat we hier niet kunnen stemmen! Ik ben niet zo'n computer nerd dus dat gaat niet goed komen!🙄quote:Op donderdag 7 januari 2021 07:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
België , wel via vpn Belgie inschakelen en een account op de site hebben
https://www.vier.be/big-brother/stemmen
Het is ook omslachtig , en geen enkele info over hoeveel Belgen en Nederlanders op wie gestemd hebben ... zelf geloof ik helemaal geen zák dat stemmen ook maar iets uitmaaktquote:Op donderdag 7 januari 2021 07:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dank je! Wat jammer dat we hier niet kunnen stemmen! Ik ben niet zo'n computer nerd dus dat gaat niet goed komen!🙄
zoals we hebben gemerkt bepaald de febo allesquote:Op donderdag 7 januari 2021 07:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is ook omslachtig , en geen enkele info over hoeveel Belgen en Nederlanders op wie gestemd hebben ... zelf geloof ik helemaal geen zák dat stemmen ook maar iets uitmaakt
Neej joh wordt toch allemaal gemanipuleerd. Ik vind het ook nog effe rommelig allemaal, ik moet er effe in komen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 07:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is ook omslachtig , en geen enkele info over hoeveel Belgen en Nederlanders op wie gestemd hebben ... zelf geloof ik helemaal geen zák dat stemmen ook maar iets uitmaakt
En je weet ook wel dat iedereen die Ziekologische Wapper weg wil hebben dat niet gebeurt , maar saaie kutje Liesje moet oprotten...quote:Op donderdag 7 januari 2021 07:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zoals we hebben gemerkt bepaald de febo alles
Hier stemmen ?quote:Op donderdag 7 januari 2021 07:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dank je! Wat jammer dat we hier niet kunnen stemmen! Ik ben niet zo'n computer nerd dus dat gaat niet goed komen!🙄
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |