Prima topic hoor, complimenten.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:20 schreef Caland het volgende:
VBL / Het massieve Pratto (El Oso - De Beer) topic #1
Zou je even die haakjes kunnen sluiten na het woordje Beer @:ggmm @:onlogisch
bedankt
De onwetendheid. Google tong80.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:40 schreef Scrummie het volgende:
Vooral als je het dan vergelijkt met bagger als dit: VBL / Je schaamt je toch kapot als Ajacied........
Daar moest ik ook even om fronsen ja.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:43 schreef onlogisch het volgende:
Moderator @:Leonos staat behoorlijk alleen met zijn Cillessen post in het kwaliteitstopic van user @:tong80
Dat kan.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:43 schreef onlogisch het volgende:
Moderator @:Leonos staat behoorlijk alleen met zijn Cillessen post in het kwaliteitstopic van user @:tong80
Dat twitterde FeyenoordTM, dus ga er maar wel vanuitquote:Op donderdag 7 januari 2021 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
Goed topic @:caland .
Verwacht je echt dat hij meteen in de basis staat?
Ik ben het eens met user @Leonosquote:Op donderdag 7 januari 2021 12:43 schreef onlogisch het volgende:
userquote:Op donderdag 7 januari 2021 12:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben het eens met user @:leonos
Ok moderator @Lenny_Leonardquote:Op donderdag 7 januari 2021 12:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik beschouw hem hier als user aangezien hij geen moderator is van VBL.
Dank voor deze steun.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben het eens met user @:leonos
Gisteren naar wat livestreams uit D.C. zitten kijken. Vanavond is het weer BB-time maatje.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vermaak je jezelf nog wat met de livestreams?
quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:53 schreef onlogisch het volgende:
#ikwildieprik
Zou niemand bij het bedenken van deze hashtag gedacht hebben aan de naam Rik
Oud nieuws.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:53 schreef onlogisch het volgende:
#ikwildieprik
Zou niemand bij het bedenken van deze hashtag gedacht hebben aan de naam Rik
doe je ook nog wat leuks?quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gisteren naar wat livestreams uit D.C. zitten kijken. Vanavond is het weer BB-time maatje.
@:Fetx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |