Beter om gewoon helemaal opnieuw te beginnen bij deze dame.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mwoa, ik zou er toch eerst 10+ rijlessen tegenaan gooien.
Die bijrijders hebben er ook een enorm aandeel in, als je er iemand naast zet die elke keer dat ze een vage actie doet een klap voor dr kop geeft is het zo afgeleerd.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:26 schreef Stikkelbaars het volgende:
[..]
Beter om gewoon helemaal opnieuw te beginnen bij deze dame.
Waarom is het trouwens verplicht bij dit programma dat er altijd 2 of meer mensen in de auto moeten zitten? De bestuurders zullen vast een stuk beter rijden als er niet iemand naast je constant in je oor zit te tetteren.
Het zijn ook altijd mensen die zelf geen rijbewijs lijken te hebben, maar daar zullen ze ongetwijfeld op worden uitgezocht.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die bijrijders hebben er ook een enorm aandeel in, als je er iemand naast zet die elke keer dat ze een vage actie doet een klap voor dr kop geeft is het zo afgeleerd.
Zelfde met degene die te snel rijden of gevaarlijk rijden.
Ja voorspelbaarquote:Op woensdag 6 april 2022 21:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is elk seizoen in de eerste aflevering(en)
Leuk seizoen wel. Blijft toch elk jaar genieten.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:35 schreef Isane het volgende:
Gelijk maar even aflevering 2 kijken via videoland
Support en vooral ondersteuning om door te zetten.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:26 schreef Stikkelbaars het volgende:
[..]
Beter om gewoon helemaal opnieuw te beginnen bij deze dame.
Waarom is het trouwens verplicht bij dit programma dat er altijd 2 of meer mensen in de auto moeten zitten? De bestuurders zullen vast een stuk beter rijden als er niet iemand naast je constant in je oor zit te tetteren.
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 6 april 2022 21:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zit wel hypocriet te genieten. Heb geen eens een rijbewijs
Idd bij dat steken op t eilandje zou ik daar niet gaan staan. Zeker bij t mocro meisje die telkens d’r auto laat wegschieten.quote:Op donderdag 7 april 2022 10:47 schreef TjjWester het volgende:
Valt me op dat john weer heel dicht op de deelnemers staat.
Na het ongeluk met pim kwamen er regels dat niemand in de directe omgeving mocht staan.
34quote:Op donderdag 7 april 2022 10:11 schreef Flitskikker het volgende:
Weer erg gelachen bij aflevering 1
[..]
Hoe oud ben je?
Hier bijna 30, in 2014 m'n rijbewijs gehaald maar sindsdien niet meer gereden omdat ik naar de stad ben verhuisd.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2022 20:40 schreef StephanL het volgende:
Heerlijk rustig aan doen met de bus en dat soort figuren irriteren
Zelf buschauffeur hier![]()
Echt, hoe dan? Ook 32 keer de auto laten afslaanquote:Op woensdag 6 april 2022 20:46 schreef StephanL het volgende:
Te bizar om sommige hun rijbewijs hebben gehaald.
Ik heb er 4 keer over gedaan en zij haalt het in 1 keer
Nee. Gelukkig ging het met de bus beterquote:Op donderdag 7 april 2022 17:28 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Echt, hoe dan? Ook 32 keer de auto laten afslaan
Ik bedoelde ook dat zij in een keer geslaagd was, zeker niet richting jou. Zie dat ik het wat ongelukkig had neergezet, excuses!quote:Op vrijdag 8 april 2022 01:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee. Gelukkig ging het met de bus beter![]()
Vraag liever hoe zij het in 1 keer heeft gered
Auto kopen uit Apeldoorn is vragen om problemenquote:Op woensdag 13 april 2022 20:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Auto Keijzers.De Jetcars van Apeldoorn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |