Hoop dat je morgen weer je nek kunt draaien zoals je wilt ,, trustenquote:Op donderdag 7 januari 2021 01:02 schreef drakin het volgende:
Ik ga verstandiger zijn dan een trump aanhanger
lekker slapen
quote:Op donderdag 7 januari 2021 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop dat je morgen weer je nek kunt draaien zoals je wilt ,, trusten
rally!quote:Op donderdag 7 januari 2021 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
no access ... wat moet ie nu ? FB ?
quote:Op donderdag 7 januari 2021 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
no access ... wat moet ie nu ? FB ?
Moet hij geen 25 aan zn broek krijgen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 01:24 schreef chufi het volgende:
Ik zie hem in staat om met zakken vol geld het land te verlaten naar een of ander belasting oord
Hij roept Trump op om de uitslag te erkennen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 01:32 schreef chufi het volgende:
Heeft onze Mark al een bericht getweet ?
Wat heeft mark te maken met de boel in de VS, en waarom heeft geert het nog niet voor de supporters van donald opgenomen?quote:Op donderdag 7 januari 2021 01:32 schreef chufi het volgende:
Heeft onze Mark al een bericht getweet ?
verstandigquote:Op donderdag 7 januari 2021 01:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hij roept Trump op om de uitslag te erkennen.
5 min is minder dan het gene waar bepaalde reps op gehoopt hadden.quote:Op donderdag 7 januari 2021 03:00 schreef chufi het volgende:
Capitol zooi hervat .. Krijgt elke senator 5 min ... ? dit gaat dan nog wel even duren
Ik wel, ik ben de tweede kamer gewend, geen speeches maar zoveel mogelijk woorden binnen zo min mogelijk minuten.quote:
OK .. Ik moet wel zeggen dat ik er dit afgelopen jaar vaker naar kijkquote:Op donderdag 7 januari 2021 03:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik wel, ik ben de tweede kamer gewend, geen speeches maar zoveel mogelijk woorden binnen zo min mogelijk minuten.
Het punt is meer dat er een instituut is aangevallen, en ongeacht dat instituut door 49 of 51% van de kiezers gesteund word, er een of ander boos kind in het witte huis zit die niet tegen zijn verlies kan.quote:Op donderdag 7 januari 2021 03:08 schreef chufi het volgende:
[..]
OK .. Ik moet wel zeggen dat ik er dit afgelopen jaar vaker naar kijk
Ja dat hoef je mij niet uit te leggen hoor...quote:Op donderdag 7 januari 2021 03:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het punt is meer dat er een instituut is aangevallen, en ongeacht dat instituut door 49 of 51% van de kiezers gesteund word, er een of ander boos kind in het witte huis zit die niet tegen zijn verlies kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |