heb je haar dan nog niet zo lang?quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:19 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Zoiets. Ze moet ook wennen aan het idee dat ze overal mag komen.
Vanaf 1 oktober. Ze was van Mo. Is met haar zusje naar zijn zoon verhuisd, een week later gesteriliseerd, trauma op trauma, en het ging daar echt niet meer.quote:
O dat is idd nog niet zo lang, maar mooi dat het nu goed gaatquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:24 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Vanaf 1 oktober. Ze was van Mo. Is met haar zusje naar zijn zoon verhuisd, een week later gesteriliseerd, trauma op trauma, en het ging daar echt niet meer.
Sinds ze bij mij is zonder haar zusje gaat het enorm goed.
Wat ik heel erg merk nu is dat je ze een beetje vrijheid moet geven.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:27 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat is idd nog niet zo lang, maar mooi dat het nu goed gaat![]()
Mijn zoon krijgt ws katten uit Spanje dit jaar
Je zoon zal veel geduld moeten hebben ook denk ik.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had ooit een poesje gekregen van een Spaanse tante in Valencia .... die had een dieren winkel.... Maar ivm met allerlei regels etc hebben we dr alleen met de trein meegenomen naar de binnenlanden en aan een vriendin gegeven ..quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Of een synthesizer en gitaar aanschaffen, weet het katje meteen weer wat niet magquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:31 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Wat ik heel erg merk nu is dat je ze een beetje vrijheid moet geven.
Mo had synthesizers, en gitaren, ik snap dat je dan niet wilt dat een kat daarop springt.
Ik heb dat allemaal niet, en ze mag van mij gewoon overal in en op.
Ze kijkt wel heel vaak schuldbewust, maar merkt nu dat het anders is.
En dat is niet de schuld van Mo of zo, maar de teugels wat laten vieren, dat helpt.
En Spaans lerenquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:33 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Je zoon zal veel geduld moeten hebben ook denk ik.
Ik heb wel even genoeg muziek gehoord het afgelopen jaar.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Of een synthesizer en gitaar aanschaffen, weet het katje meteen weer wat niet mag
Ik heb ooit een kat hier gehad omdat die toen niet meemocht naar Portugal.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had ooit een poesje gekregen van een Spaanse tante in Valencia .... die had een dieren winkel.... Maar ivm met allerlei regels etc hebben we dr alleen met de trein meegenomen naar de binnenlanden en aan een vriendin gegeven ..
Ik niet, maar 1 festival geweest en daarna moest alles dichtquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:37 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Ik heb wel even genoeg muziek gehoord het afgelopen jaar.
Laten we hopen dat we snel weer naar een normaal leven kunnen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik niet, maar 1 festival geweest en daarna moest alles dicht
Ja mijn verhaal is eind 80erquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb ooit een kat hier gehad omdat die toen niet meemocht naar Portugal.
Maar dat was jaren 90, nu zijn regels weer anders. Mijn zoon heeft dat al uitgezocht waar je aan verplicht moet zijn
En dat zowel mensen met vaccinatie als zonder door 1 deur mogen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:40 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Laten we hopen dat we snel weer naar een normaal leven kunnen.
Dat vermoedde ik al, de mijne van 1995quote:
Goed idee dat slapen, ik zie nogal wat werk liggen voor morgen dus even vroeg en fris eraan beginnen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:41 schreef FaithHealer het volgende:
Het is slapen en werken, veel meer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |