SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nooooooooooooo!quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zul je net zien, dat er dit jaar een elfstedentocht plaats had kunnen vinden
Eigen schaatsbaanquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen balkon; maar de tuin kan wel
Zou wel een geniale actie van de natuur zijnquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zul je net zien, dat er dit jaar een elfstedentocht plaats had kunnen vinden
En over hoe dom democraten zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:29 schreef bitterbal het volgende:
gaat alleeeeeeeeeeeeen maar over hemzelf.
Slechte statistieken??quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:29 schreef kwiwi het volgende:
Cbs is er klaar mee, die stoppen met het uitzenden zo te zien
wait, what?quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:29 schreef kwiwi het volgende:
Cbs is er klaar mee, die stoppen met het uitzenden zo te zien
Ik heb mijn muts laten liggen bij mijn collegaquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu al en die winter des doods moet nog komen
Nee, alleen in het zuidenquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:33 schreef kwiwi het volgende:
Wat? Nu pas de eerste zwarte senator in de VS?
Zeker een vrouwelijke collega?quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb mijn muts laten liggen bij mijn collega
ja, dan toch de verwarming maar eens fixenquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu al en die winter des doods moet nog komen
Ah ok, ik dacht alquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, alleen in het zuiden
...quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb mijn muts laten liggen bij mijn collega
Hallo, wie heeft z’n muts hier nou laten liggen. Jij of wij?quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Stelletje viezerikken zijn jullie
quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hallo, wie heeft z’n muts hier nou laten liggen. Jij of wij?
Je bent in de vroege ochtend stiekem het huis van je collega uitgeglipt, en kunt nu uit schaamte niet terug om je muts op te halen?quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou ja, koude oren dus in de winter des doods
quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent in de vroege ochtend stiekem het huis van je collega uitgeglipt, en kunt nu uit schaamte niet terug om je muts op te halen?
quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent in de vroege ochtend stiekem het huis van je collega uitgeglipt, en kunt nu uit schaamte niet terug om je muts op te halen?
Ik start wel zo’n funding page “Help Buda’s koude oren de winter des doods door” voor een nieuwe mutsquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nee, ik wil gewoon niet helemaal naar Noordwijk rijden om mijn muts op te halen
Maar is ze wel een beetje lekker?quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nee, ik wil gewoon niet helemaal naar Noordwijk rijden om mijn muts op te halen
quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik start wel zo’n funding page “Help Buda’s koude oren de winter des doods door” voor een nieuwe muts
joh. nou hopen dat ze morgen wel komt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ondertussen heb ik de poetsvrouw eindelijk gesproken. Die was de hele dag met de buurvrouw naar het ziekenhuis, telefoon thuis laten liggen batterij leeg BLAAAA
morgen WEER om half acht m'n bed uit godverdomme
En morgen heeft ze weer een nieuwe smoesquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ondertussen heb ik de poetsvrouw eindelijk gesproken. Die was de hele dag met de buurvrouw naar het ziekenhuis, telefoon thuis laten liggen batterij leeg BLAAAA
25k voor een muts? En ik maar denken dat US hier de man van stand was ...quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Zetten we de teller op 25k, net als FOK!?
Nee dit klonk wel als een coherent verhaal en dat mensje is veel te simpel om zoiets uit r duim te zuigen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En morgen heeft ze weer een nieuwe smoes
Ken je Doutzen Kroes?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ken je Doutzen Kroes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waarom spreek je dan zo vroeg afquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ken je Doutzen Kroes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
die heeft een muts gemaakt van goud..quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
25k voor een muts? En ik maar denken dat US hier de man van stand was ...
Ik wil ook graag een nieuw huis om die muts in te bewarenquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
25k voor een muts? En ik maar denken dat US hier de man van stand was ...
Omdat ik er ook weer zo snel mogelijk van af wil zijnquote:
Met 25k kom je dan weer niet heel erg verquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil ook graag een nieuw huis om die muts in te bewaren
Kom een eind met spaargeld en een hypotheekquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met 25k kom je dan weer niet heel erg ver
ik had graag gezien dat hij publiekelijk werd afgevoerdquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)zingen-gewonnen.html
Elitaire BALquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met 25k kom je dan weer niet heel erg ver
Dat komt vast nog wel een keer.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had graag gezien dat hij publiekelijk werd afgevoerd
De laatste keer neem ik aan?quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat ik er ook weer zo snel mogelijk van af wil zijnAnders blijft zoiets de hele dag boven de markt hangen
Maar ja nu hangt het dus drie dagen boven de markt
Mja. Goed kans van eigenlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De laatste keer neem ik aan?
nou ja zelfs vandaag had ze je gewoon even kunnen bellen dt ze met iemand in het ziekenhuis was.quote:
Dat is het voordeel van zulke dingen, boeit niet hoe het er uit ziet, het smaakt toch welquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:59 schreef FranticDJ het volgende:
Nou het is meer een soort roerei geworden
smaak is er niet minder om
n morgen nog eensquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van zulke dingen, boeit niet hoe het er uit ziet, het smaakt toch wel
Sadist.quote:
ja vind ik ook, maar goed. Ik kan niet zo goed met mensen die zo labbekakkerig omgaan met afspraken. Zeker niet als ik ze zo goed betaal. Onder de streep betaal ik die vrouw per uur meer dan wat ik zelf ooit in de IT verdiend heb.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja zelfs vandaag had ze je gewoon even kunnen bellen dt ze met iemand in het ziekenhuis was.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ga eerst eten, dan kijken of er een gaatje voor je is Etto
Ik krijg trek van je username.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ga eerst eten, dan kijken of er een gaatje voor je is Etto
lekker heur, tijd voor een lijstje weer medunktquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Etto wat vind je hiervan dan?![]()
[ afbeelding ]
Ja hoorquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lekker heur, tijd voor een lijstje weer medunkt
nog netjes uit kunnen tekenen enzo?quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoorT is wel goed met je lijstjes
Morgen komt als het goed is mijn stalen hoekprofieletje binnen en dan kan ik verlichting ophangen en is het pronkhoekje klaar
Volgens mij wel. Of ze ook begrepen wat ik bedoelde gaan we morgen zien als het goed isquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nog netjes uit kunnen tekenen enzo?
quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Of ze ook begrepen wat ik bedoelde gaan we morgen zien als het goed is
En ik doe nog wel zo m'n best.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:09 schreef bitterbal het volgende:
Denk niet dat er iemand is die ik zo irritant vind als trump.
je bent eigenlijk gewoon een schattig kaassouffleetjequote:Op woensdag 6 januari 2021 19:25 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
En ik doe nog wel zo m'n best.
Omdat je heel hard gewerkt hebt?quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:21 schreef mschol het volgende:
ben echt enorm aan het instorten maar waarom
![]()
vandaag was juist weer een normaal daje vrij sinds een flinke tijdquote:
#moetkapotquote:
JAAAAAAAAAAAAAA HOOOOOOOOOOOOOOOOOOR, BOOOOOOOOOOOOOOOOOOEIT NIEEEEEEEEEEEEEEET!quote:
hallo daar zijn we weerquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAA HOOOOOOOOOOOOOOOOOOR, BOOOOOOOOOOOOOOOOOOEIT NIEEEEEEEEEEEEEEET!
Dan is het nu omdat je niks gedaan hebtquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:41 schreef mschol het volgende:
[..]
vandaag was juist weer een normaal daje vrij sinds een flinke tijd
en zo rond 18:00 was het echt over
Zijn daar beelden van?quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Trump-supporters die Capitol zo ongeveer bestormen
Thanksquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben hier aan het kijken.
mogen ze daar wel komen? nee toch?quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ twitter ]
Gaat vanavond geen stemming zijn gok ik zo.
wat doen zequote:Op woensdag 6 januari 2021 20:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben hier aan het kijken.
ja ze komen hun 'recht' halen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Capitol binnenstormen. Vergadering stilgelegd etc.
het gaatquote:
ja hèquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
mooi woord is datquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:35 schreef mschol het volgende:
lol
"its a fitting end to an era of lawlessness" (over demonstranten in het capitol)
quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:35 schreef crv het volgende:
[..]
ja hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trumpland
owwwww die onzin. met een paar dagen zijn we van hem af en ligt tie in de gootquote:
Ze willen vergadering weer starten; maar nog een uur verder en die mensne staan daar in de vergaderzaal.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wilde netflix aanzetten, maar dit is veel meer entertaining
probleem is dat we niet van zijn supporters af zijn...quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:37 schreef crv het volgende:
[..]
owwwww die onzin. met een paar dagen zijn we van hem af en ligt tie in de goot
Net ook even aangegeven dat VP Pence een pussy is. De laatste stuiptrekkingen.quote:
echt hequote:Op woensdag 6 januari 2021 20:29 schreef Ygritte het volgende:
De tering @ AmerikaZe zijn inmiddels binnen
dat ebt ook wel weg en anders gaan ze ten onder aan coronaquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:39 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem is dat we niet van zijn supporters af zijn...
Ja hallo die klok is verplichtquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Net ook even aangegeven dat VP Pence een pussy is. De laatste stuiptrekkingen.
Alsof die mensen nu naar huis toe gaan als er over 3-4 uur een avondklok komt.
ftfyquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:41 schreef bitterbal het volgende:
IS een 3e wereld land![]()
De Amerikaanse lente
Ze denken misschien van wel.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:50 schreef dud0r het volgende:
Wat moeten ze anders doen? De vergadering binnen stormen? Dan komt er sowieso niks uit
ja nos toont ook cnn geloof ikquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:53 schreef mschol het volgende:
ik zit cnn te kijken
ik vraag me af of ze het met geweld gaan neerslaan of dat het enigsinds rustig gaat..
Nationale Garde is onderweg. En die nemen geen garde meequote:Op woensdag 6 januari 2021 20:53 schreef mschol het volgende:
ik zit cnn te kijken
ik vraag me af of ze het met geweld gaan neerslaan of dat het enigsinds rustig gaat..
Ja vroeg mij al af waar je bleefquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:54 schreef LTVDK het volgende:
Godsakkes, ik wilde nog wat nuttigs gaan doen gaan ze lopen rellen
Ik wil nietquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vroeg mij al af waar je bleef![]()
we gaan weer ltvdk
Ja ik ga eerst nog even een uurtje op de hometrainert hoor, ze doen daar maar even een beetje normaal.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel zoals vroeger [ afbeelding ]
ja het moet nog een beetje broeienquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ga eerst nog even een uurtje op de hometrainert hoor, ze doen daar maar even een beetje normaal.
Waarom zijn die mensen zo domquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze denken misschien van wel.![]()
Ze geloven oprecht dat ze worden bedonderd he :p
Moest er ook aan denkenquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goeie aflevering van House of Cards.
Bestorming van Hogwarts.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:57 schreef CherryLips het volgende:
ik zit Harry Potter te kijken en krijg allemaal appjes van m'n zus dat de pleuris is uitgebroken in Washington.
Of van Kevin Spaceyquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moest er ook aan denken
Zou mooi zijn als we een soort van Underwood achtig filmpje van trump krijgen nu
ik heb op cnn nog niks definitiefs gehoord over nationale garde, wel "additional law enforcements" onderwegquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nationale Garde is onderweg. En die nemen geen garde mee
Deze zijn het allebei.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zelfde als waarom zijn mensen religieus
vroeger was het ook wel interessantquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:01 schreef CherryLips het volgende:
Het vak geschiedenis wordt een stuk interessanter zie ik.
Oeh, godverdomme wat mis ik allemaal toch weerquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:02 schreef bitterbal het volgende:
3 MINUTEN GELEDEN
Pelosi en burgemeester vragen om Nationale Garde
Voorzitter van het Huis van Afgevaardigden Nancy Pelosi en de burgemeester van Washington D.C. vragen om hulp van de Nationale Garde om in te grijpen.
4 MINUTEN GELEDEN
Getrokken pistolen in Huis van Afgevaardigden
Verschillende journalisten melden via Twitter dat er in het Huis van Afgevaardigden bewakers met getrokken pistolen iemand achter de deur proberen tegen te houden. Er is ook geschoten, meldt een journalist van The Huffington Post.
Wanneer was de watersnoodramp?quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:03 schreef mschol het volgende:
[..]
vroeger was het ook wel interessant
niet dat ik er veel van heb onthouden
ja waar blijf je danquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh, godverdomme wat mis ik allemaal toch weer
Avondje doorhalen om te rellenquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh, godverdomme wat mis ik allemaal toch weer
ik heb chips en koekjesquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Avondje doorhalen om te rellen
11 MINUTEN GELEDENquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:08 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen een armed standoff.. niks over schoten..
Ik kan het me niet voorstellenquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:10 schreef bitterbal het volgende:
Dit zou ook op ht binnenhof kunnen gebeuren :p
ik ben bang dat het percentage wappies bij de politie verontrustend groot is, anders kan dit nooit gebeurenquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:11 schreef UitStraling het volgende:
Waar is het Amerikaanse leger dan, de wappies bezetten gewoon het Capitool, wtf.
Nationele Garde is er alquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:11 schreef UitStraling het volgende:
Waar is het Amerikaanse leger dan, de wappies bezetten gewoon het Capitool, wtf.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:11 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:13 schreef UitStraling het volgende:
Er zitten ook wappies in het kantoor van Nancy Pelosi en haar mail staat nog gewoon open
Anders kun je jezelf niet beschermen natuurlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben bang dat het percentage wappies bij de politie verontrustend groot is, anders kan dit nooit gebeuren
quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:14 schreef UitStraling het volgende:
2021 gaat nog gekker worden dan 2020 [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nopes. alles gaat goedquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog wat gebeurd in de wereld in de afgelopen twee uur?![]()
https://twitter.com/stevennelson10/status/1346909952410062848quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik zie nu een foto van een gast met een bisonhoofd op de stoel zitten van de voorzitter van de Senaat
quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:13 schreef UitStraling het volgende:
Er zitten ook wappies in het kantoor van Nancy Pelosi en haar mail staat nog gewoon open
Een handdoek?quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In de buurt maar 1953. U gaat door voor de troostprijzen.
Ja die ja, WTFquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://twitter.com/stevennelson10/status/1346909952410062848
1789 belde, ze wilden hun grap terugquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:17 schreef UitStraling het volgende:
Je zou toch denken dat ze daar het vuur openen als ze het Capitool bezetten, dat gebouw gaat in de fik vanavond, dat is zeker.
Als ze zwart waren geweest was het nu een bloedbad geweestquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:17 schreef UitStraling het volgende:
Je zou toch denken dat ze daar het vuur openen als ze het Capitool bezetten, dat gebouw gaat in de fik vanavond, dat is zeker.
dat zegt genoeg over de politie in de USA, als je als zwarte ff 'raar'kijkt heb je de politie in je nek, dit laten ze gebeurenquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze zwart waren geweest was het nu een bloedbad geweest
het hele verre oostenquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:19 schreef bitterbal het volgende:
je denkt dat het in het midden oosten is ofzo
Zulke dingen heb ik sinds de val van de Muur niet meer gezien nee.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:19 schreef bitterbal het volgende:
je denkt dat het in het midden oosten is ofzo
quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:22 schreef UitStraling het volgende:
Beetje de val van het Romeinse Rijk dit.
De politie probeerde er wel wat aan te doen geloof ik hoor, maar het was niet genoeg. Ben benieuwd waar dit gaat eindigen..quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zegt genoeg over de politie in de USA, als je als zwarte ff 'raar'kijkt heb je de politie in je nek, dit laten ze gebeuren
In Moskou in 1991 nogquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zulke dingen heb ik sinds de val van de Muur niet meer gezien nee.
die campus politie haalt ook niet veel uit tegen zoveel lui. zijn met veel te weinig.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De politie probeerde er wel wat aan te doen geloof ik hoor, maar het was niet genoeg. Ben benieuwd waar dit gaat eindigen..
Nee dat ging heel geleidelijk.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:22 schreef UitStraling het volgende:
Beetje de val van het Romeinse Rijk dit.
Waar moet het eindigen? Die mensen worden straks het gebouw uitgezet, de demonstratie uiteengedreven en dat is het dan.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De politie probeerde er wel wat aan te doen geloof ik hoor, maar het was niet genoeg. Ben benieuwd waar dit gaat eindigen..
Ik help je hopenquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar moet het eindigen? Die mensen worden straks het gebouw uitgezet, de demonstratie uiteengedreven en dat is het dan.
Het is 0 graden in Washington en dan loop je rond in je blote bast.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi mam! Ik ben op TV!
uitgezet? hopelijk gewoon uitgeschoten/uitgeslagenquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar moet het eindigen? Die mensen worden straks het gebouw uitgezet, de demonstratie uiteengedreven en dat is het dan.
Is dat Jamiroquai niet?quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi mam! Ik ben op TV!
Die mensen krijgen het koud, worden moe en hebben eten nodig als hun rugzakje leeg is.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Honderduizenden mensen hou je niet tegen.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi mam! Ik ben op TV!
lekker warme muts wel.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is 0 graden in Washington en dan loop je rond in je blote bast.
Gewoon nog wat winkels plunderen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die mensen krijgen het koud, worden moe en hebben eten nodig als hun rugzakje leeg is.
BREAKINGquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze verhalen gaan al een paar uur rond in wappieland.
https://twitter.com/tweetlelidy/status/1346706983068590080?s=21
Denk dat de vlam wel in de pan gaat slaan, vrouw in haar borst geschoten nu ook.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die mensen krijgen het koud, worden moe en hebben eten nodig als hun rugzakje leeg is.
Vekreerde quotequote:Op woensdag 6 januari 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
Denk wel dat de meeste Proud Boys flink bewapend zijn denken jullie niet?
Hij heeft wel een dikke muts op.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is 0 graden in Washington en dan loop je rond in je blote bast.
Nou ja, ik hoop niet dat het tot een veldslag komt. Dat weet je daar natuurlijk nooit met al die wapens.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:25 schreef mschol het volgende:
[..]
uitgezet? hopelijk gewoon uitgeschoten/uitgeslagen
in tegenstelling tot buda z'n dikke mutsquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een dikke muts op.
koekoekquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze verhalen gaan al een paar uur rond in wappieland.
https://twitter.com/tweetlelidy/status/1346706983068590080?s=21
liever niet nee, maar dit volk zal niet vredelievend weggaanquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoop niet dat het tot een veldslag komt. Dat weet je daar natuurlijk nooit met al die wapens.
Zou fijn zijn als Trump for once even verstandig doetquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:29 schreef mschol het volgende:
[..]
liever niet nee, maar dit volk zal niet vredelievend weggaan
Kratje wedden van nietquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als Trump for once even verstandig doet
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1346912780700577792quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wilde fox kijken op de ipad maar die doet het niet. Kijk nu naar ABC.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:28 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb twee Tv's tegelijkertijd aanstaan, een met CNN en een met FOX News [ afbeelding ]
Die zit nu met een grote glimlach voor de tv met zijn champignon te spelen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
daar is zijn muts dus gebleven...quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in tegenstelling tot buda z'n dikke muts
Mjaquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1346912780700577792
Wel een voordeel van mijn werkplek nu; kan het goed volgen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:28 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb twee Tv's tegelijkertijd aanstaan, een met CNN en een met FOX News [ afbeelding ]
Jezus, flip fluitketelquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:33 schreef bitterbal het volgende:
die fotos![]()
https://twitter.com/RepDavidTrone/status/1346909364859277317
nog niet:Pquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:34 schreef CherryLips het volgende:
Dit zie ik toch niet gebeuren op het Malieveld hoor.
nope, denk dat iedere amerikaan, ongeacht de partij, er helemaal klaar mee is..quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
CNN is er ook echt klaar mee he. Dat commentaar neemt geen blad voor de mond.
Daar vergis je je helaas in. Genoeg Amerikanen die echt oprecht Trump geloven.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:35 schreef mschol het volgende:
[..]
nope, denk dat iedere amerikaan, ongeacht de partij, er helemaal klaar mee is..
welnee dat was allang schoongeveegdquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:34 schreef CherryLips het volgende:
Dit zie ik toch niet gebeuren op het Malieveld hoor.
Ik zie er nog wel een paar op TV die er zin in hebbenquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:35 schreef mschol het volgende:
[..]
nope, denk dat iedere amerikaan, ongeacht de partij, er helemaal klaar mee is..
ik nietquote:
Behalve als er boeren met trekkers zijn. Die kunnen ze niet tegenhouden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
welnee dat was allang schoongeveegd
En dit noemt zich de greatest Democracy
dat niveau hebben we hier nog lang niet bereiktquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik niet![]()
Maar zelfde sentiment leeft hier ook wel een beetje. Niet zozeer de verkiezingen maar onvrede over de gevestigde orde en al die complotgekkies.
twijfel er aan of die het Binnenhof opgekomen warenquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Behalve als er boeren met trekkers zijn. Die kunnen ze niet tegenhouden.
dat zeg ik ook niet tochquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat niveau hebben we hier nog lang niet bereikt
oh, ik vergat het woord normaal..quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar vergis je je helaas in. Genoeg Amerikanen die echt oprecht Trump geloven.
Die moeten gewoon tegen de muurquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:36 schreef bitterbal het volgende:
maar onvrede over de gevestigde orde en al die complotgekkies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |