SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nooooooooooooo!quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zul je net zien, dat er dit jaar een elfstedentocht plaats had kunnen vinden
Eigen schaatsbaanquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen balkon; maar de tuin kan wel
Zou wel een geniale actie van de natuur zijnquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zul je net zien, dat er dit jaar een elfstedentocht plaats had kunnen vinden
En over hoe dom democraten zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:29 schreef bitterbal het volgende:
gaat alleeeeeeeeeeeeen maar over hemzelf.
Slechte statistieken??quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:29 schreef kwiwi het volgende:
Cbs is er klaar mee, die stoppen met het uitzenden zo te zien
wait, what?quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:29 schreef kwiwi het volgende:
Cbs is er klaar mee, die stoppen met het uitzenden zo te zien
Ik heb mijn muts laten liggen bij mijn collegaquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu al en die winter des doods moet nog komen
Nee, alleen in het zuidenquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:33 schreef kwiwi het volgende:
Wat? Nu pas de eerste zwarte senator in de VS?
Zeker een vrouwelijke collega?quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb mijn muts laten liggen bij mijn collega
ja, dan toch de verwarming maar eens fixenquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu al en die winter des doods moet nog komen
Ah ok, ik dacht alquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, alleen in het zuiden
...quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb mijn muts laten liggen bij mijn collega
Hallo, wie heeft z’n muts hier nou laten liggen. Jij of wij?quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Stelletje viezerikken zijn jullie
quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hallo, wie heeft z’n muts hier nou laten liggen. Jij of wij?
Je bent in de vroege ochtend stiekem het huis van je collega uitgeglipt, en kunt nu uit schaamte niet terug om je muts op te halen?quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou ja, koude oren dus in de winter des doods
quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent in de vroege ochtend stiekem het huis van je collega uitgeglipt, en kunt nu uit schaamte niet terug om je muts op te halen?
quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent in de vroege ochtend stiekem het huis van je collega uitgeglipt, en kunt nu uit schaamte niet terug om je muts op te halen?
Ik start wel zo’n funding page “Help Buda’s koude oren de winter des doods door” voor een nieuwe mutsquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nee, ik wil gewoon niet helemaal naar Noordwijk rijden om mijn muts op te halen
Maar is ze wel een beetje lekker?quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nee, ik wil gewoon niet helemaal naar Noordwijk rijden om mijn muts op te halen
quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik start wel zo’n funding page “Help Buda’s koude oren de winter des doods door” voor een nieuwe muts
joh. nou hopen dat ze morgen wel komt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ondertussen heb ik de poetsvrouw eindelijk gesproken. Die was de hele dag met de buurvrouw naar het ziekenhuis, telefoon thuis laten liggen batterij leeg BLAAAA
morgen WEER om half acht m'n bed uit godverdomme
En morgen heeft ze weer een nieuwe smoesquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ondertussen heb ik de poetsvrouw eindelijk gesproken. Die was de hele dag met de buurvrouw naar het ziekenhuis, telefoon thuis laten liggen batterij leeg BLAAAA
25k voor een muts? En ik maar denken dat US hier de man van stand was ...quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Zetten we de teller op 25k, net als FOK!?
Nee dit klonk wel als een coherent verhaal en dat mensje is veel te simpel om zoiets uit r duim te zuigen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En morgen heeft ze weer een nieuwe smoes
Ken je Doutzen Kroes?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ken je Doutzen Kroes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waarom spreek je dan zo vroeg afquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ken je Doutzen Kroes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
die heeft een muts gemaakt van goud..quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
25k voor een muts? En ik maar denken dat US hier de man van stand was ...
Ik wil ook graag een nieuw huis om die muts in te bewarenquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
25k voor een muts? En ik maar denken dat US hier de man van stand was ...
Omdat ik er ook weer zo snel mogelijk van af wil zijnquote:
Met 25k kom je dan weer niet heel erg verquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil ook graag een nieuw huis om die muts in te bewaren
Kom een eind met spaargeld en een hypotheekquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met 25k kom je dan weer niet heel erg ver
ik had graag gezien dat hij publiekelijk werd afgevoerdquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)zingen-gewonnen.html
Elitaire BALquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met 25k kom je dan weer niet heel erg ver
Dat komt vast nog wel een keer.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had graag gezien dat hij publiekelijk werd afgevoerd
De laatste keer neem ik aan?quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat ik er ook weer zo snel mogelijk van af wil zijnAnders blijft zoiets de hele dag boven de markt hangen
Maar ja nu hangt het dus drie dagen boven de markt
Mja. Goed kans van eigenlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De laatste keer neem ik aan?
nou ja zelfs vandaag had ze je gewoon even kunnen bellen dt ze met iemand in het ziekenhuis was.quote:
Dat is het voordeel van zulke dingen, boeit niet hoe het er uit ziet, het smaakt toch welquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:59 schreef FranticDJ het volgende:
Nou het is meer een soort roerei geworden
smaak is er niet minder om
n morgen nog eensquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van zulke dingen, boeit niet hoe het er uit ziet, het smaakt toch wel
Sadist.quote:
ja vind ik ook, maar goed. Ik kan niet zo goed met mensen die zo labbekakkerig omgaan met afspraken. Zeker niet als ik ze zo goed betaal. Onder de streep betaal ik die vrouw per uur meer dan wat ik zelf ooit in de IT verdiend heb.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja zelfs vandaag had ze je gewoon even kunnen bellen dt ze met iemand in het ziekenhuis was.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ga eerst eten, dan kijken of er een gaatje voor je is Etto
Ik krijg trek van je username.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ga eerst eten, dan kijken of er een gaatje voor je is Etto
lekker heur, tijd voor een lijstje weer medunktquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Etto wat vind je hiervan dan?![]()
[ afbeelding ]
Ja hoorquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lekker heur, tijd voor een lijstje weer medunkt
nog netjes uit kunnen tekenen enzo?quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoorT is wel goed met je lijstjes
Morgen komt als het goed is mijn stalen hoekprofieletje binnen en dan kan ik verlichting ophangen en is het pronkhoekje klaar
Volgens mij wel. Of ze ook begrepen wat ik bedoelde gaan we morgen zien als het goed isquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nog netjes uit kunnen tekenen enzo?
quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Of ze ook begrepen wat ik bedoelde gaan we morgen zien als het goed is
En ik doe nog wel zo m'n best.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:09 schreef bitterbal het volgende:
Denk niet dat er iemand is die ik zo irritant vind als trump.
je bent eigenlijk gewoon een schattig kaassouffleetjequote:Op woensdag 6 januari 2021 19:25 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
En ik doe nog wel zo m'n best.
Omdat je heel hard gewerkt hebt?quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:21 schreef mschol het volgende:
ben echt enorm aan het instorten maar waarom
![]()
vandaag was juist weer een normaal daje vrij sinds een flinke tijdquote:
#moetkapotquote:
JAAAAAAAAAAAAAA HOOOOOOOOOOOOOOOOOOR, BOOOOOOOOOOOOOOOOOOEIT NIEEEEEEEEEEEEEEET!quote:
hallo daar zijn we weerquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAA HOOOOOOOOOOOOOOOOOOR, BOOOOOOOOOOOOOOOOOOEIT NIEEEEEEEEEEEEEEET!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |